Wonders Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 (endret) Vi snakker om astrologi her, noe jeg alltid har likt å lese om. Alle er født under et stjernetegn, og man er oxo påvirket av et annet tegn, som kalles asidant. Men jeg har ikke giddi å regne ut asidanten min. Nå kan man jo gjøre alt på nett og jeg ble henvist hit; http://www.cafeastrology.com/ascendantcalculator.html Jeg kan jo ikke noe for det, jeg er virkelig skuffet, og klarer ikke helt finne meg i det jeg fant ut. Og jeg vet når jeg er født, hvor, klokkeslett og alt. Ikke noe jeg kan gjøre noe med men... Hva er du og åssen synes du det utarter seg? Folklarer det deg noe eller er du likegyldig? :søvn: Endret 21. september 2010 av Wonders 1
Gjest Spinell Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Ha ha! Jeg testet den også, og i følge ascendanten min er jeg temmelig eksentrisk, rar og lite hyggelig! Det kan i det minste forklare hvorfor jeg klarer å provosere enkelte av de psykiatriske tilfellene på KG noe aldeles opp i skyene Det var jo så mange ord som beskriver en at det skal godt gjøres at ikke noe treffer, spør du meg! Jeg tror dessuten ikke på at stjernenes stilling i forhold til hverandre i det øyeblikket jeg kom ut av min mor skal ha noe å si for hvem jeg er.
Pimp Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 ascendenten min er skorpion, og alt jeg har lest om scendent skorpion stemmer for meg faktisk:)
AnneBonny Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 (endret) Virgo. Your psychological nature is nervous and secondary. Before you take action, you cautiously ponder over things and you review all possible alternatives and reactions. You strive systematically to find the best possible response to any given problem. Above all, you are a perfectionist and you have no rest until you optimize a situation, in each and every area, be it professional, pragmatic, aesthetic or in pleasure. You do not accept spontaneity and, to fully enjoy life and go further, you consider that demanding the best is the least you can do, even though it is detrimental to the rough forces associated with your instinct. Intellectual elements intervene before both the physical ones and your feelings: it is one of the essential clues to understanding your personality. With this Ascendant, you come across as cerebral, clear-sighted, focused on details and on numbers, analytic, serious, competent, reasonable, modest, tidy, organized, spruce, industrious, provident, honest, loyal, reserved, shy, helpful, willing to progress, talkative, logical, hardworking, tactful, patient, precise, concrete, spiritual. You can also be narrow-minded, calculating, irritating, petty, hung up, anxious, cold, repressed or sarcastic. Ble mye på slutten her. Endret 21. september 2010 av AnneBonny
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Hvem kan ikke kjenne seg igjen i det siste her? Må være en svært useriøs side.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 ascendenten min er skorpion, og alt jeg har lest om scendent skorpion stemmer for meg faktisk:) Jeg har i tillegg stjernetegnet mitt i skorpionen så her blir det dobbelt opp.
iskaffe Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Heh! Min ascendant + solen (stjernetegnet mitt) er også skorpion.
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Min ascendant er vekten, og jeg kjenner meg mer igjen i vekten enn jeg gjør i mitt eget stjernetegn på mange områder. Når det er sagt tar jeg jeg ikke stjernetegn seriøst i det hele tatt, men det er gøy å sjekke det ut.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 But you may also be irascible, selfish, authoritarian, inconsistent, unfaithful, brutal, unreliable, reckless, tactless or disagreeable. Vel, alle kan vel til tider være noen av disse. Disagreeable, f.eks. vil jeg jo påstå at jeg er! Selfish og inconsistent KAN jeg være, men det er skjelden. Ellers så er alt det der rett og slett bare feil. Resten var også helt feil. Jeg er ganske introverted, egentlig, holder meg for meg selv, liker å aktivisere hjernen fremfor kroppen, takler ansvar svært dårlig fordi jeg tar det for særiøst. Men alt mitt handlet om hvor outgoing, aktiv og hvor bra leder jeg er, og omhandlet bare det, egentlig. Så nei, den ble helt feil!
Anglofil Skrevet 23. september 2010 #11 Skrevet 23. september 2010 Scorpio Your psychological nature is bilious with aggressive impulses that spur the transformation of your being and of any situation you are involved in. You are constantly struggling to assert yourself. You cannot refrain from testing others with cutting remarks, not because you want to hurt them, but because you want to know them better through their reaction; life and the feeling of aliveness are experienced through rebellion and tension. Your aggressive attitude may equate with sly inquisition as often, you remain silent, introverted and secretive, mulling over turbulent thoughts in the depths of your mind, leaving others puzzled by your quite strange behaviour. With this Ascendant, you come across as secretive, powerful, dominating, enduring, intuitive, assertive, charismatic, magnetic, wilful, daring, clear-sighted, passionate, creative, independent, vigorous, generous, loyal, hard-working, persevering, indomitable, possessive, shrewd, stubborn, ambitious, instinctive, tenacious, sexual, sexy, proud, intense and competitive. But you may also be aggressive, destructive, stubborn, anxious, tyrannical, perverse, sadistic, violent, self-centered, complex, critical, cruel, nasty, jealous, calculating, vulnerable and dissembling. Stemmer i grunn veldig bra. Mvh Yvonne
Karmosin Skrevet 23. september 2010 #12 Skrevet 23. september 2010 Jomfruen. With this Ascendant, you come across as sentimental, charming, polite, delicate, refined, loyal, peace-loving, fair, distinguished, light, romantic, cultured, airy, likeable, neat, perfectionist, caring, gentle, quiet, tidy, artistic, tolerant, lenient, sociable, seductive, elegant, kind, with a taste for aesthetics. But you may also be hesitant, weak, wavering, selfish, fragile, indecisive, fearful, indolent, cold or even, insensitive. HAHAHAHAHAHA Det eneste som stemmer er perfectionist, selfish og cold. You prefer to act as a unifier, an element of understanding and equity, even though it is detrimental to your own assertiveness. HAHAHAHAHAHA Tror ikke det, nei. Jeg er mer glad i personlighetstypeindikatorer basert på jungiansk teori enn jeg er i astrologi, for å si det sånn, men det er sjelden astrologi-definisjoner blir så hakkandes gæernt.
Colargol Skrevet 23. september 2010 #13 Skrevet 23. september 2010 Denne stemmer jo ikke...! Jeg vet hva ascendanten min er og fikk opp noe helt annet!
Gjest Consensio Skrevet 23. september 2010 #14 Skrevet 23. september 2010 Tror ikke denne linken er helt til å stole på. Det er mange ting som spiller inn, hvordan plantene står i forhold til ditt stjernetegn og mye mer jeg ikke orker å gå inn på, da temaet er alt for omfattende. Mitt stjernetegn er forøvrig Fisken og min acedant er Løven
Inx Skrevet 23. september 2010 #15 Skrevet 23. september 2010 Your psychological nature is introverted and cold, totally controlled and phlegmatic, at least regarding the image you project invariably. You seem unemotional and austere. Actually, your secondarity chews over the strategies or responses that you create as a recation to the environment. You are slow but very thoughtful, solid and balanced. You are as curt as you are cold and you put the strength of your character at the service of your huge and long-term ambition. Or you may be detached from the earthly riches and you focus on spiritual values. Like all the people born under an apparently reserved and tough sign, your inner personality is often charming and gentle, as if the thick armour, forged throughout childhood, had entirely preserved the purity and the warmth of the soul imprisoned within. With this Ascendant, you come across as serious, cold, disciplined, patient, focused, thoughtful, ambitious, indomitable, cautious, lucid, persistent, provident, steady, introverted, stern, wilful, hard-working, responsible, persevering, honest, realistic, loyal, reserved, resolute, moralistic, quiet, rigorous, attached and reliable. But you may also be curt, withdrawn, calculating, petty, cruel, unpleasant, ruthless, selfish, dull, rigid, slow or sceptical. Jeg er alt dette og mer! Stemmer 100%
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2010 #16 Skrevet 23. september 2010 You are dreamy, with a psychological nature that is oriented towards nostalgia for things past, towards your mother and your family. -Stemmer bra; jeg samler på alt mulig smånips som forteller min families historie, slektsforskning, gammelt dill.- Your instinct and your need to protect yourself from the outside world are highly developed. Your inner life is rich, with a vivid and even unlimited imagination, a propensity to avoid all risks and to pursue security. -Stemmer, men jeg forsøker jo å utfordre meg selv, på tross av at jeg er en stor pyse.- You show your true face only to persons you can trust and you need the well being brought about by the nostalgia for the past. -Veldig sant, men kan like gjerne ha med hva jeg har opplevd å gjøre.- With this Ascendant, you come across as emotional, sentimental, restful, sensitive, loyal, enduring, protective, vulnerable, generous, romantic, tender, poetic, paternal or maternal, dreamy, indolent, greedy and dedicated. You may also be fearful, unrealistic, evasive, passive, touchy, anxious, dependent, stubborn, lunatic, backward-looking, lazy, burdensome, impenetrable and a homebody. -Alt dette stemmer også i større eller mindre grad, bortsett fra grådig og poetisk. Og forhåpentligvis stemmer ikke lunatic heller.. :D -
Barbie-87 Skrevet 23. september 2010 #17 Skrevet 23. september 2010 Åssen ascendant fikk du da? Hvorfor ble du skuffet? Jeg har ascendant i krepsen Det stemte faktisk bra!
Wonders Skrevet 17. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2010 Jeg er tyr og fikk Løven. Løven er ikke så kule synes jeg. Ikke de jeg kjenner i hvert fall... Denne kryssningen er vel ikke den mest avbalanserte og glade vel? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 stemmer faktisk ganske bra: Your psychological nature is powerful and full of self-confidence. You are a leader whose strength and nobleness command your entourage’s respect and adherence, with unchallenged legitimacy. Your ability to order, the prestige and charisma that emanate continuously from your person inevitably put you, under the spotlight, wherever you go. With this Ascendant, you come across as proud, determined, wilful, loyal, solemn, generous, ambitious, courageous, heroic, full of vitality, creative, confident, seductive, happy, daring, majestic, honest, magnanimous, charismatic, responsible, noble, brilliant, radiant, dramatic, affectionate, full of humour, demonstrative, swaggering and self-confident. You can also be domineering, conceited, touchy, authoritarian, stubborn, intolerant, self-centered, irascible, violent, and nonchalant.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Jeg er tyr og fikk Løven. Løven er ikke så kule synes jeg. Ikke de jeg kjenner i hvert fall... Denne kryssningen er vel ikke den mest avbalanserte og glade vel? http://astrologi-og-tarot.com/about Det finnes da flere typer løver. Selv er jeg skytte med ACID i scorpio. Stemmer fint, negativt og positivt. Ikke så fornøyd med å få scorpio, det er jo litt slitsomt til tider. Men takler jeg å være scorpio, takler en hvertfall løven :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå