AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 jeg er en Jente på 19 år. Går på p-pillen SYNFASE, men i det siste har jeg vært ganske slurvete med pillen. Noen dager har jeg glømt å ta pillen, men har tatt den så fort som mulig dagen etter på. Har hørt at ca 14 dager før mensen er da det er størst muligheit for å bli gravid, men dette er ikke noe jeg har tenkt noe over noen gang. Har vært i et fast forhold over et år nå, å samleie hender ofte, men nå er det ca 6 uker siden sist. Den siste uken har jeg hat veldi mye vondt i hodet, har svimlet litt å innimellom følt meg litt små kvalm. Matlysten har ikke vært helt på topp heller. Noen dager har jeg spist veldi mye andre dager har jeg nesten ikke hatt lyst på mat i det hele tatt. Så har jeg ikke fått mensen heller som jeg skulle. den ene dagen fikk jeg en liten blødning bare, men det var det hele. Har hat litt smerter i magen, men trodde det var mensen smerter, men fikk ikke noe mensen. Jeg pleier å få mensen nå eg skal. Har også merket at humøre mitt er litt svingete. I går foreksempel, begynte jeg å grine for ingenting, å jeg har blitt lett irritert. Når jeg tellte på dagene å tid jeg hadde sex sist kom jeg selfølgelig til ca 14 dager før mensen! :s Kan dette være noen symptomer på at jeg er gravid ? Går det i det hele tatt ann å merke noen symptomer etter 6 uker ? Hilsen jente som ikke er klar for å bli gravid!
Envy Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Det er jo helt umulig å spå De symptomene du nevner kan likegodt være jernmangel eller dårlig blodprosent, eller rett og slett starten på en "høstdepresjon". Er ikke alltid mensen er akkurat som den skal heller. Ta en test allerede i morgen, så finner du fort ut av dette lille mysteriet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå