Gå til innhold

klinikk for alle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har noen erfaringer med klinikk for alle? Både gode og mindre gode opplevelser eller resultater. Noen som vet hva de koster osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest smoothie22
Skrevet

ja. min erfaring er god. dette er da i stavanger. jeg hadde først en time med kiropraktor for og kartlegge mine problemer og hvor han gikk igjennom en rekke spørsmål om min livssituasjon mtp type mat jeg spiser og type medisiner jeg bruker osv. denne timen var den dyreste.

så la han en slagplan for hva vi skulle prøve først, for min del en krysning med kiropraktor/fysio.. hver time på 370 kr. der jeg gikk hadde de fenomenale kunnskaper om det meste jeg lurte på, og hjalp meg med og løsne opp det meste. har bare hørt suksesshistorier derfra.

Skrevet

Jeg vurderer å bestille meg time der, etter en del behandlinger uten stort hell... Husker du hvor mye den første timen kostet eller?

Er du blitt bra? Hvor lenge gikk du til behandling?

Gjest smoothie22
Skrevet

Tror kanskje det står inne på nettsidene deres. Nei,men dt er fordi mine problemer ikke kommer fra skjelettet likevel..fikk rettet opp det som var og rette opp,og fysio løste opp knuter. Jeg skulle ha gått til dem med en gang,da de var mye flinkere enn de kiropraktorene og fysioterapeutene jeg hadde brukt penger på først. Du får timer rimelig kjapt,lite venting-og tverrfaglig arbeid. Anbefaler dem jeg ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...