Gå til innhold

Det vanlige problemet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg foreslår at du leser ditt eget innlegg.

Det er virkelig ingenting sjikanøst ved Wild birds innlegg..

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Det er virkelig ingenting sjikanøst ved Wild birds innlegg..

Takk! :)

Ikke ved noen av de andre innleggene heller, syns nå jeg.

Skrevet

Og du lurer på hvorfor du er singel, TS?

Legger ut spørsmål her på TS, og ingen av svarene er gode nok. Det sier kanskje litt om at du burde gå i deg selv før du kan finne deg en skikkelig dame..

Skrevet

Nøy deg med en nr 2-dame og slukk lyset når det blir for ulevelig å se på henne...?

Når man har dame er det visst enklere å få ny dame, så da kan du jo klatre i skalaen til du sitter der med en skikkelig hot babe i min liga eller noe deromkring ;)

Skrevet

Takk! :)

Ikke ved noen av de andre innleggene heller, syns nå jeg.

Enig i det!

Skrevet

For å komme ut av singel tilværelsen har jeg reduser på kravene tile dame så ekstremt mye at jeg fremstår som desperat og patetisk. Likevel er damene langt utenfor rekkevidde.

Hvis vi nå bruker en skala fra 0 til 10, der jeg i bestefall kan håpe på en dame på nivå 2 og jeg etter å ha reduserkravene så dramatisk at jeg sansynligvis ikke vil bli fornøyd ender opp med å godta en dame på 4. Hva gjør jeg da?

Det må da være mange andre med samme problem kanskje med andre tall. Jeg vet ikke om nivå 2 og 4 er riktige i mitt tilfelle, de ble bare brukt her for å illustrere et poeng jeg tror mange sliter med. Jeg trøster meg med at det finnes mye som er værre en det å være singel, ende opp med ei skikkelig megge f.eks.

Ikke tenk så mye på dette med skala..

Jeg tror du må gå inn i deg selv og se på hva du kan gjøre for å bli en bedre person. For mange er ikke utseende viktig. Hva slags krav er viktig for deg?Hva slags krav tror du er viktig for andre?

Kvinner ønsker menn som er ved godt humør, har selvironi, og som kommer frem som vennligsinnet og voksne. Et stort ego er ikke tiltrekkende, altså man må kunne være selvsikker nok til å le litt på egen bekostning. Du får tenke på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...