Gå til innhold

Det vanlige problemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å komme ut av singel tilværelsen har jeg reduser på kravene tile dame så ekstremt mye at jeg fremstår som desperat og patetisk. Likevel er damene langt utenfor rekkevidde.

Hvis vi nå bruker en skala fra 0 til 10, der jeg i bestefall kan håpe på en dame på nivå 2 og jeg etter å ha reduserkravene så dramatisk at jeg sansynligvis ikke vil bli fornøyd ender opp med å godta en dame på 4. Hva gjør jeg da?

Det må da være mange andre med samme problem kanskje med andre tall. Jeg vet ikke om nivå 2 og 4 er riktige i mitt tilfelle, de ble bare brukt her for å illustrere et poeng jeg tror mange sliter med. Jeg trøster meg med at det finnes mye som er værre en det å være singel, ende opp med ei skikkelig megge f.eks.

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Hvorfor redusere det du ønsker deg i en partner, bare for å slippe å være singel? Det forholdet kom uansett ikke til å vare lenge, all den tid du ikke kom til å være fornøyd.

Kjærligheten kommer til de fleste, det gjelder bare å være åpen for alle muligheter. Har man kjempekrav til utseende, siler man ofte ut mennesker som har veldig mange gode kvaliteter. Man rekker bare ikke oppdage dem, for man gir ikke menneskene en sjanse, fordi de ikke ser bra nok ut.

For egen del ville jeg styrt unna en voksen mann som opererer med skalasystemer for å rangere mennesker.

Skrevet

så du deler folk inn i nummer på en skala? skjønner godt hvorfor du ikke får deg dame.

Skrevet

De fleste mannfolk er desperate og du er sikkert intet unntak.

Problemet ditt er åpenbart verdiene dine. Dvs at du hovedsaklig ser på ei dame som et sex-objekt og nytte-gjenstand.

Skrevet

Du bør sikte deg inn på nivå 3 damer - faen du sier det jo selv jo, nivå 2 er for lavt .. 4 er taket, da tar du indrefileten som er nivå 3 .. capisce?

Skrevet

Hvilke krav har du til dame egentlig? Hørtes ut som om veldig mange av kravene dine dreide seg om utseende? Fikk en oppfatning av at du kanskje ikke er så fornøyd med deg selv eller tilværelsen. I min verden handler det ivertfall i mye mindre grad om "hvem jeg kan få". Finner man kjærligheten så er alt annet glemt, selv om hun kanskje ikke har en modellkropp osv.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Damer på nivå 2/4 etc...?? Humm... kanskje er det derfor du er singel, fordi du rangerer damene dine etter nummer?? Og å ville ha en kjæreste kun for å ha det, det er desperat.. :sjenert:

..de fleste vil vel finne noen de liker, som de vil være sammen med, for at de er den de er, ikke fordi de er en 2`er / 4`er etc....

Skrevet

Da tar du annsvar og begynner å forbedre deg selv. Du begynner å trene og får en bra muskuløs kropp, fin hud i ansiktet og utstråler glød og lykkefølelsen som kommer av mye trening. DU melder deg på dansekurs og blir en habil danser fordi damer altid finner menn som kan danse attraktivt og fordi det utvikler en sensualitet og seksualitet som vil bli en del av din utstråling etter hvert. Kanskje velger du kampsport som en treningsform siden det gir esktra fordeler i form av sevvtillitt og maskulinitet i tillegg til fysisk trening. Du tar en titt på dine egne holdninger og din egen adferd og ser hva som er galt. Kanskje utstråler du negativitet og bitterhet, kanskje er du uhøflig, kanskje er du ikke egentlig interesert i mennesker. Du setter deg inn i hva pickup artists har funnet ut om hvordan man blir en attraktiv mann og hvordan man trekker damer langt over sitt utseendenivå: charismaarts.com, Zan Perion, aaron sleazy, the seducers og tva oslos sexual game er bra steder og starte og the authentic man project skal være bra for selvtiilittsbygging og maskulinitet.

Skrevet

I denne tråden har jeg blitt utsatt for så mye løgn og sjikane at jeg er fullstendig sjokkert. Jeg har rapportert flere innlegg til moderator med krav om at innleggene slettes. Ingen ting blir gjordt. Dersom innleggene med falske og sjikanerende beskyldniner ikke umiddelbart slettes blir jeg nødt til å oversende saken til politiet. Det er grenser for hva slags løgnaktig sludder jeg skal finne meg i.

Skrevet

Dette må være et tulleinnlegg....

Skrevet

Hvis dette derimot virkelig ikke er et tulleinnlegg, så synes jeg du rett og slett skal begynne og spørre kvinner selv hva du gjør feil. Si at du prøver og ikke lykkes, at du trenger tips og innspill. Du skal jo ikke redusere på kravene, du skal finne noen som er en god match med deg. Og for å finne en god fremgangsmåte kan det være lurt å høre med dem som du faktisk prøver å nå. Kanskje får du noen aha- opplevelser.

Skrevet

Hvorfor redusere det du ønsker deg i en partner, bare for å slippe å være singel? Det forholdet kom uansett ikke til å vare lenge, all den tid du ikke kom til å være fornøyd.

Kjærligheten kommer til de fleste, det gjelder bare å være åpen for alle muligheter. Har man kjempekrav til utseende, siler man ofte ut mennesker som har veldig mange gode kvaliteter. Man rekker bare ikke oppdage dem, for man gir ikke menneskene en sjanse, fordi de ikke ser bra nok ut.

For egen del ville jeg styrt unna en voksen mann som opererer med skalasystemer for å rangere mennesker.

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med slike sjikanøse og løgnaktige påstander om meg. Du burde skamme deg

Skrevet

så du deler folk inn i nummer på en skala? skjønner godt hvorfor du ikke får deg dame.

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med slike sjikanøse og løgnaktige påstander om meg. Du burde skamme deg

Skrevet

De fleste mannfolk er desperate og du er sikkert intet unntak.

Problemet ditt er åpenbart verdiene dine. Dvs at du hovedsaklig ser på ei dame som et sex-objekt og nytte-gjenstand.

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med slike sjikanøse og løgnaktige påstander om meg. Du burde skamme deg.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med slike sjikanøse og løgnaktige påstander om meg. Du burde skamme deg.

At du er relativt typisk for hannkjønnet av menneskerasen?

Gjest wild bird
Skrevet

Hvilke påstander kommer jeg med? :klø: Skamme meg gjør jeg hvert fall ikke.

Men er du helt frisk?

Skrevet

Hvilke påstander kommer jeg med? :klø: Skamme meg gjør jeg hvert fall ikke.

Men er du helt frisk?

Jeg foreslår at du leser ditt eget innlegg.

Skrevet

Du bør sikte deg inn på nivå 3 damer - faen du sier det jo selv jo, nivå 2 er for lavt .. 4 er taket, da tar du indrefileten som er nivå 3 .. capisce?

Det ville vært lurt om du hadde lest innlegget mitt før du svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...