Gjest Bella_ Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 Vurderer veldig å bestille derifra,men er usikker.Noen som har erfaringer fra den nettsiden.Valgte du rekonmadert eller vanlig post?Hvor lang tid tok det før du fikk pakka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 20. september 2010 #2 Del Skrevet 20. september 2010 Veldig fornøyd:) super rask levering( 1 uke ca), nesten alltid best på pris:) og så er jo frakten gratis:) bruker vanlig postmetode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 20. september 2010 #3 Del Skrevet 20. september 2010 Veldig fornøyd:) super rask levering( 1 uke ca), nesten alltid best på pris:) og så er jo frakten gratis:) bruker vanlig postmetode takk for svar:)ja det er så mye rimeligere å bestille der enn å kjøpe i butikk.Du sparer jo halv parten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 20. september 2010 #4 Del Skrevet 20. september 2010 Tok 2 uker når jeg bestilte. Ellers fornøyd, fikk tilbakebetalt tollen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Del Skrevet 20. september 2010 Min erfaring: - Jeg sjekket akkurat ordrehistorikken min, og ser jeg har rundt 130 ordrer der, og dermed godt grunnlag for å uttale meg. Har kun positive erfaringer derfra. Har eksempelvis fått produkter som har blitt ødelagt i posten (skjedd to ganger). Har da sendt mail med bilde. De har svart med en gang, og jeg har fått nytt produkt uten noen kostnader. - Feelunique har gratis fraktalternativ, og det bruker jeg å velge. - Leveringstiden varierer, fra 2-4 uker (alt etter hvor rask posten er). Feelunique er rask med å sende varene. - En kan få 5,5% rabatt via https://kickback.no/ - kommer i tillegg til evt. annen rabatt. Jeg bruker å google "code + feelunique" for å finne siste rabatt. - Hos Feelunique kan man velge valuta. Jeg bruker pund, for det gir billigst pris nå. - De har ett godt utvalg, men hvor billig de er varierer. Enkelte produkt er de konkurransedyktige på, mens andre kan man finne mye billigere hos andre. Jeg kjøper derfor aldri der uten å ha sjekket hos konkurrentene først. Hvis prisene der er noenlunde lik, velges Feelunique pga god kundeservice. Velger også ofte denne nettbutikken, når jeg handler varer over “200-grensen”, da de refunderer mva/tollgebyr. - De oppgir pris inkludert frakt, men trekker fra frakten (£ 3,00) på beløpet som påføres utenpå pakken. (Kan være greitt å vite, hvis man synes det er mye styr å få refundert mva/tollgebyr, og vil passe på “200-grensen”.). - Fremgangsmåte for refusjon av mva/tollgebyr: Ta bilde av kvitteringen (evt. “tollkvitteringen” som er klistret utenpå pakken, hvis man har mistet kvitteringen. Jeg har gjort det noen ganger, og det har gått greitt). Send mail på engelsk til [email protected] . Vis til ordrenummer og beløpet (mva+tollgebyr) i norske kroner, og spør høflig om de kan refundere dette. Husk å legge ved bilde av kvitteringen. (Det er alt man trenger å gjøre. Trenger ikke å oppgi kortnummer e.l.). Etter kort tid får man svar tilbake om at pengene blir refundert (til kortet man har betalt varen med) i løpet av 2-3 arbeidsdager. Refusjonen vises etter noen dager på nettbanken, samt inne på ordrehistorikken din inne hos Feelunique. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 20. september 2010 #6 Del Skrevet 20. september 2010 Har nesten 50 bestillinger fra FeelUnique. Godt grunnlag. -Har fått hver eneste pakke jeg har bestilt. -Har gjenstanden vært over tollgrensen ( 5 ganger) har jeg fått toll og moms refundert. -Leveringstid 2-4 uker. -Gratis frakt -Kundeservice svarer som regel på spørsmål innen 24 timer. Enkelte gjenstander er "billigere" på andre sider. Merk gåsetegnene. For når du tar med fraktprisen til nettbutikken kommer mange gjenstander over den forhatte 200 kroners grensen og svært få andre nettbutikk gir tilbake toll og moms. Tips: Si du skal ha tre produkter, og de produktene kommer over 200 kr. Bestill de i tre separate bestillinger, selv om du får tilbake toll og moms. Hvis pakken er over 200 og blir stoppet i tollen tar det gjerne en uke ekstra før du får pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #7 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg velger alltid å få pakkene med vanlig post. Det varierer hvor fort jeg får pakkene, fra 1-3 uker vanligvis. Med gratis frakt og refundering av moms er dette en rimelig side. Bestiller mye forskjellig derfra, men hudpleie får du ofte billigere andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2010 #8 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg er kjempefornøyd med Feelunique! Alltid fått rett vare, billig, gratis frakt og pakken kommer relativt raskt - ca. 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 20. september 2010 #9 Del Skrevet 20. september 2010 FeelUnique Dette er min go-to butikk for veldig mange produkter. Som de over sier er kundeservicen upåklagelig, man får det man vil ha til en god pris, frakten er gratis (inkludert), og de betaler tilbake det du måtte ha av utlegg til moms + tollbehandlingsgebyr skulle bestillingen være på mer enn 200 kr. Utvalget er også supert og leveringstiden helt grei (i min erfaring er det posten i Norge og evt. tollen som lager forsinkelser, leveringstiden ligger i alle fall på omtrent 2 uker). Kan ikke få rost butikken nok! Siden er helt trygg, har handlet derfra ca. 50 ganger, og aldri opplevd noe tull med verken betaling eller levering av rett produkt til rett tid - ikke har jeg mottatt feil eller ødelagte varer noen gang heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 21. september 2010 #10 Del Skrevet 21. september 2010 jeg har bestilt varer der nå.Hvor er det billige hudprodukter noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 21. september 2010 #11 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har nå ventet 23 dager på pakken som aldri har kommet fra feelunique. Kontaktet dem, og enten ville de sende ny pakke, eller gi meg pengene tilbake. Svarte raskt, og jeg er fornøyd med servicen. Så nå venter jeg, igjen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #12 Del Skrevet 21. september 2010 jeg har bestilt varer der nå.Hvor er det billige hudprodukter noen tips?? Kommer an på hvilke merker du er ute etter, men i tillegg til Feelunique, kan du sjekke butikkene inne på Kickbak.no (vervelink), dvs. Cheapsmells, Lookfantastic, Strawberrynet osv. Andre butikker er f.eks. http://www.fragrancedirect.co.uk/ (rabattkode 117) http://www.prettyskin4less.com/ http://www.midwestskincare.com/ http://www.hqhair.com/ http://bettermakeupforless.com/ https://www.coastalscents.com http://www.fragrancex.com/ - gratis frakt ved koden "free" http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ - Selger Dermalogica - Priser inkl. frakt, men pakken merkes uten frakt (dvs. ca. - £ 3,99) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 21. september 2010 #13 Del Skrevet 21. september 2010 Veldig fornøyd. Har alltid fått varene jeg har bestilt. Varierende leveringstid, men som regel ikke lengre enn 2 uker. Bestill i god tid før du går tom! En gang angret jeg på et kjøp jeg gjorde. Jeg returnerte varen med utfylt angreskjema, og pengene var på konto kort tid etter de hadde mottatt pakken! Storfornøyd!! Gode priser og frakt "innbakt" i prisen! Og så tilbakebetaler de evt. moms og tollgebyr (har ikke testet det så langt) Jeg handler som regel derfra om de har varen. Gidder nesten ikke sammenligne pris andre steder lengre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 21. september 2010 #14 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er også superfornøyd. Jeg har riktignok bestilt for under 200 kroner hver gang, men jeg liker godt utvalget og prisene er også bra. Jeg har gnålet endel ganger om manglende merker (Paul Mitchell, REN og Dermalogica); dersom disse også skulle dukke opp, hadde jeg i teorien ikke trengt flere nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 21. september 2010 #15 Del Skrevet 21. september 2010 Har prøvd å handle der en gang, men kortet mitt ble avvist. Noen som vet hva grunnen til dette er? Nå husker jeg ikke eksakt hva som stod, men var noe om at en 3D-godkjenning ikke ble godtatt.. Utover det virker det iallefall som en side med mye utvalg, og jeg har kun hørt positive utsagn om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 4. oktober 2010 #16 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har jeg fåttt varene mine fra feelunique,måtte betale 170 kr i tollbestilte for 403 kr.Jeg tok bildet av kvitteringen og sende dem en mail idag.Da får vi se om de reffunderer pengene mine.Ellers er jeg fornøyd tingene jeg bestilte var i orden fikk til og med prøve på 2 produkter.Hvor lang tid tar det før de reffunderer pengene? Gjør de det alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #17 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er også superfornøyd. Jeg har riktignok bestilt for under 200 kroner hver gang, men jeg liker godt utvalget og prisene er også bra. Jeg har gnålet endel ganger om manglende merker (Paul Mitchell, REN og Dermalogica); dersom disse også skulle dukke opp, hadde jeg i teorien ikke trengt flere nettbutikker. Du kan be de trekke fra momsen dersom de er registrert i England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #18 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har jeg fåttt varene mine fra feelunique,måtte betale 170 kr i tollbestilte for 403 kr.Jeg tok bildet av kvitteringen og sende dem en mail idag.Da får vi se om de reffunderer pengene mine.Ellers er jeg fornøyd tingene jeg bestilte var i orden fikk til og med prøve på 2 produkter.Hvor lang tid tar det før de reffunderer pengene? Gjør de det alltid? Alle gangene jeg har spurt, har jeg fått positivt svar tilbake med en gang (i åpningstiden). Har du fått noen tilbakemelding? Pengene er inne på kontoen (samme som kortet en brukte) etter noen få dager - tror det har gått ca. 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 4. oktober 2010 #19 Del Skrevet 4. oktober 2010 Alle gangene jeg har spurt, har jeg fått positivt svar tilbake med en gang (i åpningstiden). Har du fått noen tilbakemelding? Pengene er inne på kontoen (samme som kortet en brukte) etter noen få dager - tror det har gått ca. 2-3 dager. ja jeg fikk mail nå :)står at jeg får pengene på kortet i løpet av 2-3 dager:)Utrolig bra da vet jeg hvor jeg skal bestille de meste nå:)Så rimelige priser og alt )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 4. oktober 2010 #20 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) *slettet* Endret 4. oktober 2010 av Malin;) - Makeup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå