Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke :ler: Jeg bare bestilte jeg!

Men i ordrebekreftelsen min står det i NOK.

Da har du brukt norske kroner som valuta. Det er valgfri valuta (se oppe til høyre - http://www.feelunique.com ) - og produktene blir litt billigere med pund (var i alle fall det før, hvis de ikke har forandret på det). :)

Anonym poster: 81f98bf900b8fb61a671eaf450b91247

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke :ler: Jeg bare bestilte jeg!

Men i ordrebekreftelsen min står det i NOK.

Velg pund som valuta, da blir det noen kroner billigere.

Siden frakten er "gratis" er det smartest å bestille ett og ett produkt, da kommer man ofte under 200kr grensa og man må jo ikke betale noe mer i frakt likevel.

Om den blir stoppet av tollerene får du en hentelapp i posten og så må du på posten for å betale for å hente ut varene. Så tar du med deg kvittering og scanner eller tar et bilde av kvitteringen, og sender mail til feelunique med vedlegg til bildet av kvitteringen og kontonummer. Så overfører de tilbake :)

Anonym poster: 6e351232d0e8e026fd8db39afcbc0d10

Gjest Spiderpig
Skrevet

Da har du brukt norske kroner som valuta. Det er valgfri valuta (se oppe til høyre - http://www.feelunique.com ) - og produktene blir litt billigere med pund (var i alle fall det før, hvis de ikke har forandret på det). :)

Åja! Jaja, gjort er gjort og spist er spist! Takk for hjelp! Får se hva som skjer når varene kommer! :) Håper jeg slipper toll da, virker stress å måtte legge ut og skanne over kvitering ogsånt. Men veldig bra at de gjør det i det store og det hele!

Gjest Spiderpig
Skrevet

Fikk varene i dag. Det kom rett i postkassa. Vil det si at jeg slapp unna tolla? :D

AnonymBruker
Skrevet

Fikk varene i dag. Det kom rett i postkassa. Vil det si at jeg slapp unna tolla? :D

Yepp.

Anonym poster: c4bbd790baa504d355f0b54d6ddbdb31

Gjest Spiderpig
Skrevet

:bolledeig:

Da får jeg hive meg i dusjen og teste denne fantastiske shampooen jeg syntes jeg har betalt alt for mye for! :ler:

AnonymBruker
Skrevet

:bolledeig:

Da får jeg hive meg i dusjen og teste denne fantastiske shampooen jeg syntes jeg har betalt alt for mye for! :ler:

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...