nirak11 Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 har hostet i 3 mnd,snart 4 mnd.nå begynt å hoste blod.har vert i røntgen,det di fant en flekk,som di mente var en lukka lungebetendelse.10 daga penesilin.så er det på nytt,med hoste.det er nesten ikke stopp.hva kan det vere,og hva skal jeg gjøre
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Dra til legen! Når man hoster blod så skal man ta det alvorlig. Det kan være en filleting, et blodkar som har røket i svelget f.eks. Eller det kan være verre ting, som en bronkitt, lungebetennelse, tuberkulose (men det er svært sjelden). Det er ihvertfall greit å få en ny sjekk. At du har hostet i flere måneder tyder jo på at noe er galt.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Er du hes? Fant de en flekk på lungene og mente det var lukket lungebetennelse? har jeg aldri hørt om dessuten skal det ikke ta lang tid før du skal være frisk igjen, gå til legen igjen.
ninuska_ Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Kjære Trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen ninuska_, mod
Fremhevede innlegg