Nigella Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg er iferd med å røre det inn i wok'en for å få en tykkere saus, men er litt usikker på om den egner seg. Hva bruker du den til?
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg bruker den mest til dressinger og i brøddeigen.
Piglet Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Den egner seg ikke i varme sauser, da skiller den seg og blir merkelig. Jeg bruker kesam i kaker (sjokolade- og oste- og eple-), i brød og i dressing. Et veldig bra produkt, synes jeg! Piglet
monja Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Bruker den også i kaker, dressinger, dip og brøddeig. Det står forsåvidt på pakken hva den egner seg til.....Kjempeprodukt synes jeg. :D
Thomasine Skrevet 7. oktober 2003 #6 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har laget lett-is med kesam!! Fantastisk god, spør du meg!!! (Litt bitter,kanskje best for voksne...?!) Ellers har jeg brukt denne: www.tine.no og funnet ut hva kesam kan brukes til!!!
Nigella Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2003 Hva smaker kesam egentlig? Jeg vet faktisk ikke, jeg har aldri smakt ren Kesam. Har bare blandet den inn i wok og saus og deretter smakt. Godt etterpå hvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2003 #8 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg syns det smaker litt søtt nesten som rømmekolle. Eller en blanding av biolanaturell og lettrømme.
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #9 Skrevet 7. oktober 2003 Synes kesam er litt beskt jeg. Likte det ikke så godt til dip, nei...
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2003 #10 Skrevet 7. oktober 2003 Når jeg bruker kesam til dip blander jeg alltid i litt sitronsaft, syns den blir bedre da. Men så er jeg nesten å betegne som kesam avhengig :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå