Gå til innhold

likn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trykk på "sett inn lenke" øverst i svarvinduet. Da åpner det seg et nytt lite vindu. På den øverste linjen limer du/skriver du inn den URLen du ønsker å linke til. I linjen under som heter "lenketekst" skriver du inn ordet eller setningen du ønsker skal vises i stedet for URL-adressen.

Håper dette var forståelig, hvis ikke skrik ut. :)

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på "sett inn lenke" øverst i svarvinduet. Da åpner det seg et nytt lite vindu. På den øverste linjen limer du/skriver du inn den URLen du ønsker å linke til. I linjen under som heter "lenketekst" skriver du inn ordet eller setningen du ønsker skal vises i stedet for URL-adressen.

Håper dette var forståelig, hvis ikke skrik ut. :)

Hvor er sett inn lenke? Er det under "andre stiler" ? Finner det ikke.. :( Det kan hende det er noe galt her nå da, for får ikke til å bruke smilefjesene heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, nå trykte jeg på "bruk full editor! og vedsiden av der står d "sett inn lenke" men skjer ikke noe når jeg trykker der heller foreløbig... Noe er nok litt galt her nå, men kanskje det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn lenke er ikonet ved siden av smilyen der du skriver innlegget ditt. Hvis det er flere ting som ikke fungerer hos deg er det nok det som er problemet. Jeg vet at enkelte til tider opplever at ikoner, sitering osv ikke fungerer. Du kan prøve å slette cookies for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn lenke er ikonet ved siden av smilyen der du skriver innlegget ditt. Hvis det er flere ting som ikke fungerer hos deg er det nok det som er problemet. Jeg vet at enkelte til tider opplever at ikoner, sitering osv ikke fungerer. Du kan prøve å slette cookies for å se om det hjelper.

slette cookies? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett inn lenke er ikonet ved siden av smilyen der du skriver innlegget ditt. Hvis det er flere ting som ikke fungerer hos deg er det nok det som er problemet. Jeg vet at enkelte til tider opplever at ikoner, sitering osv ikke fungerer. Du kan prøve å slette cookies for å se om det hjelper.

..og den ser slik ut:post-15095-1285331607,7156_thumb.png

..ughh! trodde den skulle bli mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 8 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...