Lille-lu Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 Tenker på hvis f.eks jeg har rota med en gutt. Som viser seg å være en skikkelig " player ". Med player mener je en som lyver til oss jenter. Lurer oss så vi tror han roter bare med meg. Men så viser det seg han har flere damer pågang. En som kanskje ikke ser han oslo by night. Som er den god jenta. men hun blir så veldig lurt. Av alle hans løgner. Han kan ha sex med si deg da. Jenta her på kg i natt. For å dra rett å møte dama i sitt liv på dagen imorgen. Hun som drømmer om å flytte sammen med han. Leve livet med han osv. Så er alt bare løgn og damer og atter damer. Så spørsmålet mitt til dere her i kg: Hva gjør man ? Ser på at div. damer blir lei seg. Lar hun andre som drømmer om livet med han fortsette å drømme. Han er veldig flink til å snakke og overtale. Så de damene han roter med går ikke ut med andre eller roter. Nei de venter på gutten. Oslo`s mest dirty ego tripp. Eier ingen med følelse eller empati for andre. Nei han driter i det. Kjører bare videre. Kan vi jenter lage en liten liste? Dele erfaringer kanskje det er flere jenter her som har møtt mr. bad boy. Nå er jeg spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Del Skrevet 20. september 2010 Har møtt på to av de.. Ene fra drammen, andre fra stavanger.. Bare masse løgn, smoothtalkere som fy. Han ene hadde 4-5 damer han drev på med samtidig.. Venninnen hans som sa det til meg, takk og pris! Mye av "dame"kontakten gikk over nett da, tlf og sexchat og avtale om å møtes.. Tror de blir litt avhengige av det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. september 2010 #3 Del Skrevet 20. september 2010 Liste over personer på nettet? Tror ikke datatilsynet gir dere lisens til dette. Dere får heller knipe igjen til dere blir bedre kjent med ham og hans nettverk, så dere vet om ordene hans har substans eller bare er klissete honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. september 2010 #4 Del Skrevet 20. september 2010 Herregud, selvfølgelig kan dere ikke det, må du virkelig spørre for å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. september 2010 #5 Del Skrevet 20. september 2010 Liste over personer på nettet? Tror ikke datatilsynet gir dere lisens til dette. Dere får heller knipe igjen til dere blir bedre kjent med ham og hans nettverk, så dere vet om ordene hans har substans eller bare er klissete honning. What he said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #6 Del Skrevet 20. september 2010 Den lista kan jo henge ved siden av lisat over alle luremus i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 20. september 2010 #7 Del Skrevet 20. september 2010 Den lista kan jo henge ved siden av lisat over alle luremus i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogamann Skrevet 21. september 2010 #8 Del Skrevet 21. september 2010 En slik liste ville inkludere en haug med menn som var helt "uskyldige" i den forstand at de bare ville ha sex og spilte med åpne kort fordi damer som selv om de vet dette blir forelsket og skuffet i bitterhet ville anklage ham for å ha forledet dem selv om det ikke var tilfelle. En såret dame er gjerne også en irrasjonell og hevngejerrig dame selv om hun med viten og vilje tok sjanse på å ha sex som ikke skulle lede til mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #9 Del Skrevet 21. september 2010 Den listen ville blitt uhorvelig lang. Hva med å heller sette opp referanser for hverandre. Anbefale typer som er skikkelige men som vi ikke ønsker et forhold til selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. september 2010 #10 Del Skrevet 22. september 2010 En slik liste ville inkludere en haug med menn som var helt "uskyldige" i den forstand at de bare ville ha sex og spilte med åpne kort fordi damer som selv om de vet dette blir forelsket og skuffet i bitterhet ville anklage ham for å ha forledet dem selv om det ikke var tilfelle. En såret dame er gjerne også en irrasjonell og hevngejerrig dame selv om hun med viten og vilje tok sjanse på å ha sex som ikke skulle lede til mere. Problemet er at her i Norge så er ikke menn uskyldige og spiller med åpne kort! Hadde de sagt at de ville ha seg litt og ikke noe mer så hadde det vært greit, da hadde vi visst, men når de begynner å si at de liker oss og tar oss med ut på dater etc så er det DE som lurer oss jentene. Norske menn er sååå feige. Skulle vært offentlige lister ja, så kanskje disse slemme guttene hadde skammet seg litt. Moral og verdighet eksisterer ikke i særlig grad blant folk i dagens samfunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 23. september 2010 #11 Del Skrevet 23. september 2010 Kan dere ikke skrive dere selv på en liste over jenter/gutter som har blitt lurt, når dere blir mange nok kan dere bestille ett foredrag e.l. med en som kan gi dere tips og triks for å avsløre players, eller ev. som går på selvransakelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #12 Del Skrevet 23. september 2010 Du kan føre meg opp på listen - er player jeg. John xxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #13 Del Skrevet 23. september 2010 Problemet er at her i Norge så er ikke menn uskyldige og spiller med åpne kort! Hadde de sagt at de ville ha seg litt og ikke noe mer så hadde det vært greit, da hadde vi visst, men når de begynner å si at de liker oss og tar oss med ut på dater etc så er det DE som lurer oss jentene. Norske menn er sååå feige. Skulle vært offentlige lister ja, så kanskje disse slemme guttene hadde skammet seg litt. Moral og verdighet eksisterer ikke i særlig grad blant folk i dagens samfunn... Dette er jeg 100% enig i! Jeg har gjort meg de samme erfaringene. De bearbeider deg så til de grader på forhånd, får deg til å føle deg som ei dronning. Han gir deg alle signaler på at han er interessert, og du går der og tror at fyren mener det han sier. Inntil han har fått deg til sengs!! Da er han ferdig med deg, og stikker, og du ser ham aldri igjen. Eller han fortsetter å gi deg smulene, men noe forhold vil han ikke ha! For å binde seg og ta ansvar, det er FARLIG det! Bevare meg vel, så mange slike menn jeg har møtt. Skuffelsene har gjort meg veldig reservert, og jeg slipper ingen innpå meg lenger. En gang trodde jeg på kjærligheten. Det gjør jeg ikke lenger, for det er altfor mange av det slaget der ute. Og jeg ser på slike menn som noen skikkelige feige tapere som ikke eier skam i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #14 Del Skrevet 23. september 2010 Problemet er at her i Norge så er ikke menn uskyldige og spiller med åpne kort! Hadde de sagt at de ville ha seg litt og ikke noe mer så hadde det vært greit, da hadde vi visst, men når de begynner å si at de liker oss og tar oss med ut på dater etc så er det DE som lurer oss jentene. Norske menn er sååå feige. Skulle vært offentlige lister ja, så kanskje disse slemme guttene hadde skammet seg litt. Moral og verdighet eksisterer ikke i særlig grad blant folk i dagens samfunn... Og hvilken nasjonalitet har så disse flotte mennene som er uskyldige og spiller med åpne kort - tyrkere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #15 Del Skrevet 23. september 2010 Hva er det med deg TS? Lage en liste med navn på personer som leker med folks følelser? Er du spenna gærn? Vi blir alle lurt, og vi skal vel bare være glad til at vi blir kvitt disse mannfolkene. De er mennesker de også, selv om tankegangen kanskje er annerledes enn hva VI opplever som normalt. De fleste blir voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 23. september 2010 #16 Del Skrevet 23. september 2010 Dette er jeg 100% enig i! Jeg har gjort meg de samme erfaringene. De bearbeider deg så til de grader på forhånd, får deg til å føle deg som ei dronning. Han gir deg alle signaler på at han er interessert, og du går der og tror at fyren mener det han sier. Fiffi at all sjekkelitteraturen da er skrevet av amerikanere... Men seriøst jenter. Treffer dere bare menn som vil pule dere, så bør dere vurdere om dere trenger å dyrke fram andre mer attraktive personlighetstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. september 2010 #17 Del Skrevet 23. september 2010 Nei, dere lager ikke en liste på internett hvor dere navngir (og henger ut) andre mennesker. Går dere i femteklasse eller? Playing er ikke greit, men jeg er enig med mange andre her om at dere heller burde lære å knipe igjen til dere stoler på mannen og kjenner hans situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #18 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har aldri blitt lurt av en player. Men hadde jeg blitt det, ville jeg tenkt over om det var noen bjeller som burde ha ringt hos meg tidligere. Jeg har hatt venninner med kjærester som har psykopatiske trekk. Disse mennene har jeg alltid syntes det var noe ved, før de har blitt avslørt. Det er småting man merker. For eksempel at han i full offentlighet kan måle en jentes utseende opp og ned, selv om han har kjæreste. At han lyver om småting. At han smører tjukt på, bruker store ord, gjerne banale klisjeer. Er ikke redd for å si at han er glad i deg eller elsker deg på et tidlig tidspunkt. Min teori er at jenter som faller for playere eller andre drittsekker er litt naive. De vil så gjerne tro på den store kjærligheten at de nekter å høre på bjellene som ringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogamann Skrevet 23. september 2010 #19 Del Skrevet 23. september 2010 Problemet er at her i Norge så er ikke menn uskyldige og spiller med åpne kort! Hadde de sagt at de ville ha seg litt og ikke noe mer så hadde det vært greit, da hadde vi visst, men når de begynner å si at de liker oss og tar oss med ut på dater etc så er det DE som lurer oss jentene. Norske menn er sååå feige. Skulle vært offentlige lister ja, så kanskje disse slemme guttene hadde skammet seg litt. Moral og verdighet eksisterer ikke i særlig grad blant folk i dagens samfunn... Jeg har ingen kammerater jeg vet om som holder på slik. Blant venninene mine er det noen som noen få ganger har opplevd akurat dette, men det har vært langt fra normen. Det er uansett også slik at så lenge signalene ikke tenderer klart i retning av at det er boksen for kjæresteemne man er plassert i så har man også som kvinne et annsvar for å få avklart hvor man står i forhold til hverandre. Selvfølgelig kan man si at man liker den annen og gi en drøss med komplimenter samtidig som man bare er ute etter sex og ha sitt på det tørre. Det kommer ann på hvor "romantisk" vs seksuelt man legger det opp og på innholdet i komplimenter og generelle vibber. At menn i norge skulle gjøre dette mere enn menn i andre land er en helt fjern påstand. Min observasjon er at menn i syden og i den tredje verden er villige til å si nesten hva som helst for å få kvinner til sengs. At andre europeere og amerikanere skulle være så annerledes enn i Norge tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #20 Del Skrevet 23. september 2010 Har møtt på to av de.. Ene fra drammen, andre fra stavanger.. Bare masse løgn, smoothtalkere som fy. Han ene hadde 4-5 damer han drev på med samtidig.. Venninnen hans som sa det til meg, takk og pris! Mye av "dame"kontakten gikk over nett da, tlf og sexchat og avtale om å møtes.. Tror de blir litt avhengige av det også? haha hvem fra drammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå