Gjest Mahareth Skrevet 17. juli 2011 #1021 Del Skrevet 17. juli 2011 Så godt å se at du har det bra! For en nydelig bursdaggave du fikk av K! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. juli 2011 #1022 Del Skrevet 19. juli 2011 Litt av en bursdaggave Skal si du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. juli 2011 #1023 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #1024 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Alt er bra med meg! Er selvfølgelig rystet etter hendelsene på fredag. Vet ikke helt hva jeg skal si. Er litt ambivalent ift hele greia. Ser på nyheter og ser på nyheter. Er på hytta til svigermor sammen med K, og hele opplegget er vel egentlig litt uvirkelig. Sluttet på jobb kl 14 på fredag, så hørte ikke smellet eller noe, men kjenner folk som kjenner folk.. Ja, dere vet. Men kjenner ingen av de omkomne, eller kjenner noen som kjenner noen. Men uansett, det er jo ufatterlig trist. Kan også informere om at alt er bra med Inwe, hun jobber jo også i Oslo, så skyndtet meg å ringe henne, hun var på danskebåten. Som sagt vet ikke helt hva jeg tenker eller tror. Har begynt å lese manifestet til Breivik, jeg er altfor nysgjerrig til å la være. Synd at noen skal gå til det skritt å bli så fanatisk, når han egentlig opererer med en del reelle tall (ang. ismlamisering). Hrrrm.. ytringsfrihet.. lukkede dører *mumle mumle* Endret 25. juli 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. juli 2011 #1025 Del Skrevet 25. juli 2011 Godt å høre at dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #1026 Del Skrevet 25. juli 2011 Du å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. juli 2011 #1027 Del Skrevet 26. juli 2011 Godt og høre at du har det bra Forstår godt at du er nysgjerrig, de aller fleste lurer gjerne på hva som foregår oppe i hodet på en slik person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. august 2011 Forfatter #1028 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har sikkert ramlet ut av de fleste her inne sine "mine innlegg" nå Jeg har bare ikke tid til overs, rett og slett. Deilig det da Nå sitter jeg å koser meg med pcen og samleskiva til Hellbillies. Så utrolig avslappende å bare sitte. Skulle egentlig ut å jogge når det ble så fint vær, men siden jeg var oppe 05.30 i morrest er jeg så trøtt, så i dag ble det chilledag. Jeg har mange tanker i hodet mitt for tiden. Jobber veldig mye, og har mine grunner, både private og økonomiske. K jobber og jobber han også, og vi klarer på en eller annen måte bestandig å ende opp med omvendte vakter. Ser omtrent ikke hverandre for tiden men men, da blir man hvertfall ikke lei Også planlegger vi et par fjellturer utover høsten, og det er jo deilig å ha noe å se frem til sammen, spesielt når man "aldri" sees. Ellers tilbringer jeg mye tid på treningssenteret (har oppnådd gode resultater i løpet av sommeren, det hjelper jo også at jeg har et ganske fysisk yrke) herlig å røre seg Livet er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 18. august 2011 #1029 Del Skrevet 18. august 2011 Envy Du er visst ikke den eneste som har falt ut av "mine innlegg" Utrolig lenge siden jeg har skrevet noe inne på KG. Som deg har jeg vært opptatt med andre ting, kanskje tar det seg opp når høsten og vinteren kommer. Høres utrolig deilig ut med fjelltur, man blir så deilig klar til kvelds. I sommer var minstemann på 12 år, kospiemannen og jeg ute i fjellet fra tolv til halv ni. Skal si deg det var 3 stk som var slitne i beina da vi kom tilbake til hytta. Men for en tur vi hadde også blir man så deilig klar Flink du er til å trene også er det kjempeherlig å høre at livet ditt er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. august 2011 #1030 Del Skrevet 19. august 2011 Skal littegrann mer til før du er ute av mine innlegg Fjellturer høres koselig ut, og det er bra å få NOK tid sammen når man endelig har tid til hverandre Så bra at treningen virkelig gir resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. august 2011 #1031 Del Skrevet 19. august 2011 Koselig å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 7. september 2011 #1032 Del Skrevet 7. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. september 2011 #1033 Del Skrevet 19. september 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=591099 Min nye dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. september 2011 #1034 Del Skrevet 30. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 1. november 2011 #1035 Del Skrevet 1. november 2011 Hei! Husker du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå