Envy Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #961 Del Skrevet 4. mai 2011 Pusebabyen skal hete Brutus, det har K bestemt Han vingler fremdeles veldig da, men i dag kom jeg med et par gode poenger, så han heller mot at det blir pusunge i starten av juni Jeg har falt pladask for denne lille krabaten Han er 12 uker nå da, men kanskje de som har den kan ha den til eksamensperioden begynner? Håper det ...Men nå har jeg ikke fått 100% ja fra K enda heller da, men jeg håper! Nå sitter jeg bare her. Har jo endelig fått internett igjen, så sitter bare å surfer! I går var jeg å trente for første gang på lenge, og DET var deilig det Blir vel å melde seg inn i SATS igjen, men jeg gnager på det at jeg må mnelde meg opp for et år altså. Skal på prøvetime på avancia i morgen, så får jeg bestemme meg for valgets kvaler etterpå det Har lyst til å kjøpe meg nytt treningstøy også, leste denne artikkelen her på KG, og ble litt inspirert Tror jeg må kjøpe meg , og når jeg får penger Tenkte å ta buksa i svart da, men er redd det blir litt for "røft"? uansett livet er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 4. mai 2011 #962 Del Skrevet 4. mai 2011 Åhhh sååå søøøøt!!! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #963 Del Skrevet 4. mai 2011 Den sorte buksa var fin! Og pusen da! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. mai 2011 #964 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg elsker den katten, Envy! Ta den, ellers tar jeg den Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #965 Del Skrevet 5. mai 2011 Sukk, jeg har funnet enda flere nydelige små jeg! Se på den lille luringen med svart "maske" som titter i kameraet! Synes han så ut som en nydelig liten batman Har faktisk nesten avtalt med de som har disse om å komme å titte på søndag. Kanskje K blir lettere å få på glid om han faktisk er med å ser de nydelige nurkene ansikt til ansikt I dag har jeg tatt en lunsj med venninne C, og etterpå tok jeg turen på Avancia for prøvetime. Ah, var digg i dag også gitt! Sinnsykt stort senter da, faktisk et av norges størst! Trente overkropp, ganske hard styrketrening. Nå er musklene mine gele, så det er egentlig ikke så lett å skrive Men treningsting skriver jeg egentlig på treningsforum (er så sykt mye bra inspirasjon der!) så skal prøve å forskåne dere for all info. Nå er det middag, noe så spennende som egg på brødskive I morgen skal jeg ut å grille med Inwe, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mai 2011 #966 Del Skrevet 5. mai 2011 I'm Batman!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #967 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg er så glad!! Er så godt! Livet er godt! - Vi er blitt "lovet" lille Batman, skal se på han på søndag - Smula skal endelig sannsynligvis få seg en lekekamerat - På fredag har jeg og K vært sammen i to år - Jeg har begynte å trene seriøst igjen - Jeg har blitt mye flinkere til å møte venninnene mine - Det er vår! - Alt vil bli bedre fra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #968 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg elsker den katten, Envy! Ta den, ellers tar jeg den Håper du får en fin dag Ja, ta den! Den er jo så usannsynlig nydelig Fant dessverre ut at den kommer til å være over 4 mnd gammel når vi har mulighet til å ta den til oss, og siden vi har ei fra før av som er mildt sagt sint på andre katter tenker vi at den nye katten bør være så ung som mulig når vi får den, slik at sannsynligheten for at morsinnstinketet slår inn er størst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #969 Del Skrevet 7. mai 2011 Vet ikke om du følger med fortsatt, men...: Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2011 #970 Del Skrevet 8. mai 2011 Så glad for å høre at det går bra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #971 Del Skrevet 8. mai 2011 Her var det alt for lenge siden jeg har vært Så bra at du har det så godt og er så glad! Da blir jeg jammen glad også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #972 Del Skrevet 8. mai 2011 Koselig å se dere innom! Jeg skal snart gå å legge meg. Ny uke og greier i morgen. Har hatt en helt fantastisk helg! Hadde en kjempedag i går i konfirmasjon, og etterpå på fest hos en arbeidskollega av K. I dag har vi vært å beskt familiens nyeste, og minste medlem, Brutus på 6 uker. Vi skal hente han siste helgen i mai, og gjett om vi gleder oss! Når vi kom hjem gikk vi oss en tur med lillesnuppa vår før det var middag En herlig helg! Se vedlagte bilde! Han er så nydelig Han sovnet i armene mine da vi skulle dobbeltsjekke at han er gutt, trøtte lille gutten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2011 #973 Del Skrevet 8. mai 2011 Well, hello, smokey lady! Du er utrolig vakker, Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. mai 2011 #974 Del Skrevet 8. mai 2011 Sååå nydelig Gratulerer med nytt familiemedlem Hvilket treningsenter ente du opp med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. mai 2011 #975 Del Skrevet 8. mai 2011 Åh, for en fin puuus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #976 Del Skrevet 9. mai 2011 Well, hello, smokey lady! Du er utrolig vakker, Envy Sååå nydelig Gratulerer med nytt familiemedlem Hvilket treningsenter ente du opp med forresten? Ja, han er nydelig Takk! Endte opp med Avancia Synes det var litt dårlig av SATS at de ikke kunne gi det tilbudet, og da betaler jeg heller 60 kr mer på avancia med mulighet for å melde meg ut igjen Åh, for en fin puuus Jaa ---------------- Åh, jeg har ikke lyst til å dra på skolen Vil være her med pusejenta mi og kose meg Får vel hive meg rundt, er allerede en halv dag forsinket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. mai 2011 #977 Del Skrevet 9. mai 2011 Grattis med nytt familiemedlem Envy, han er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #978 Del Skrevet 14. mai 2011 Takk Kospia! Ja, han er nydelig, og det er hun vi har fra før også, så jeg føler meg virkelig som verdens heldigste pusemamma! ----------------------- Jeg forsømmer boka mi! *smekk på lanken* Men det er nå liv i meg. Men jeg har så mye å ta meg til for tiden. Dagen og ukene forsvinner som dugg for solen. På torsdag hadde vi prosjektfremvisning på skolen, og etter jeg var ferdig med det var det som om jeg lettet minst 10 kg! Utrolig godt å være ferdig med det. Nå har jeg studiedager helt frem til torsdag til uken, og litt fri trengtes viskelig nå! Jeg bedriver for det meste dagene mine til å trene nå Er så godt å koble av, dra på treningsstudioet og bare fokusere på meg selv og mine mål! I går var jeg på treningsveiledning hos en utrolig flink PT. Han er kroppsbygger selv, og hadde virkelig peiling på det han snakket om, både når det gjaldt hvilke øvelser som passer meg og mine mål, og ikke minst teknikk. Hadde halvannen time sammen med han hvor vi fikk satt opp et program. Kom skikkelig godt overens, tok ordene ut av munnen på hverandre hele tiden Er utrolig glad for at jeg har fått en veileder som jeg kan prate så lett med! Føler jeg meg ikke så dum når han presser meg inn i øvelser hvor jeg synes jeg ser helt på trynet ut, ramler og detter og styrer I dag verker det overalt i kroppen, merker virkelig de øvelsene fra i går, så det programmet har noe for seg I dag slækker jeg på sofaen og "bor" på kg og andre forum :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2011 #979 Del Skrevet 15. mai 2011 Grattis med ny avatar (Eller har du hatt den lenge? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #980 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Takk Al! Det er helt riktig, den er ny av dagen Jeg synes jeg var litt flink for jeg har endret den så den skulle ligne mer på meg Dette var det opprinnelige bildet Endret 15. mai 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå