Envy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 15. april 2011 Da var det påskeferie her i heimen! Har hatt 3 veldig interessante anatomi timer i dag, så tenkte faktisk å begynne ferien med å gjøre lekser mens jeg har det hele friskt i minnet Etterpå blir det ryddings her, så skal jeg (og K hvis han er ferdig på jobb til den tid) på clas ohlson og kjøpe mer malesaker. Jeg er inspirert! FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #942 Del Skrevet 15. april 2011 Å, så herlig! Hva har du tenkt å male da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 15. april 2011 #943 Del Skrevet 15. april 2011 Oooo! Det har jeg lyst til også! Hvordan er prisene på sånt der? Du er flink som hopper på leksene nå! Kjedelig å gjøre de når man ikke er inspirert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2011 #944 Del Skrevet 15. april 2011 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. april 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 15. april 2011 :klemmer; Å, så herlig! Hva har du tenkt å male da? : ) Jeg skal male det jeg og K kaller for sokkedyret :D Legger sikkert ut bilde her hvir jeg blir fornøyd Oooo! Det har jeg lyst til også! Hvordan er prisene på sånt der? Du er flink som hopper på leksene nå! Kjedelig å gjøre de når man ikke er inspirert: ) Det er ikke så helgalt på clas ohlson. I dag kjøpte jeg er lerret på 70x60 cm, et staffeli (har bare malt på mindre lerreter før, men til så stort lerret som dette måtte jeg ha staffeli), 3 store tuber farger, penselsett (de gamle penslene er ødelagt) og en liten pensel. Alt i alt kom det hele på 694 kr eller noe. Også har jeg malerkoffert og palett og slikt fra før da, fikk til jul, så aner ikke hva det koster, men for rundt tusenlappen får du alt du trenger til å sette u gang! Takk! Ble ferdig med alt jeg s jeg skulle! God påske Takk det samme søte lilla! ------------------- Jeg fikk både ryddet, gjort lekser og handlet alle maletingene jeg skulle. Nå gleder jeg meg til å gyve løs på malingen i morgen! Nå står laks med dillpotet og baker seg i ovnen. Til fisken skal vi kose oss med et deilig gladd hvitvin! Kosekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #946 Del Skrevet 15. april 2011 Liker kosekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 15. april 2011 #947 Del Skrevet 15. april 2011 Det var ikke gale i det hele tatt! ÅÅ... det hørtes virkelig ut som en deilig kveld! Håper du koser deg og nyter den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. april 2011 Forfatter #948 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Jeg rekker ikke dagbokrunde i kveld, plutselig var klokka sent og Envy stuptrøtt. Vi reiser på hytta ved sjøen i morgen, kommer hjem på onsdag og reiser på hytta på fjellet på torsdag, så resten av uka bli hektisk nok! Skal ha med meg litt skolearbeid også, men vi får nå se hvor mye som blir gjort. Maleriet ble forresten knallfint! *stolt* Legger kanskje inn bilde når jeg er tilbake Vil ihvertfall ønske alle dere dagbokjentene en riktig gooood påske! Endret 16. april 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. april 2011 #949 Del Skrevet 16. april 2011 God påske vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 17. april 2011 #950 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Kos deg masse Envy, herlig med hyttetur både ved sjøen og på fjellet. Ha en riktig fin påske edit: skrivefeil Endret 17. april 2011 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. april 2011 #951 Del Skrevet 17. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2011 #952 Del Skrevet 17. april 2011 God påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. april 2011 #953 Del Skrevet 21. april 2011 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. april 2011 #954 Del Skrevet 21. april 2011 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. april 2011 #955 Del Skrevet 29. april 2011 Hvordan går det, Envy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mai 2011 #956 Del Skrevet 1. mai 2011 hadde du en fin påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #957 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei søtnoser! Jeg har ikke glemt dere! Men jeg er internettløs hjemme IGJEN har vært tørrlagt siden forrige onsdag Sitter på skolen nå, og er ferdig med oppgaven, så da tok jeg en tur innom Påsken var helt herlig. Masse sol og godt vær jeg og K hadde det utrolig fint sammen, og Smula fanget sin første mus (jordrotte). Stolt pusemama her ja! :rødme: Forrige uke gikk egentlig slag i slag, og plutselig er vi ferdig med lab på skolen, og eksamen nærmer seg med stormskritt. K jobber kveld denne uka, så egentlig kjeder jeg rævva av med hjemme for tiden På lørdag var jeg i bursdagen til Inwe, og det var helt fantastisk morsomt. Jeg trenger vel ikke si mer enn at sistemann sloknet 0700 søndag morgen, og da gikk jeg og tok morgentoget hjem På fredag skaljeg og Inwe grille, før jeg skal møte K når han er ferdig på jobb. Vi skal finne på noe hyggelig, tror vi. Vi har jo 2 årsdag på fredag, så noe må vi jo gjøre sammen Dessuten driver vi å ser litt på kattunge. Vi fikk så lyst på da vi var hos Inwe og så på de to små pelsdottene der som har det så fint sammen. Ønsker jo at Smula skal ha det like fint, og ha en lekekamerat Nå må jeg "legge på", men der var iallefall en liten oppdatering. Håper, håper, håååper internett snart er oppe og gå igjen hjemme også, så jeg slipper å føle at jeg sitter på en isolert liten ly for meg selv (K er jo heller ikke hjemme for tiden, og Smula er ofte lite snakksalig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. mai 2011 #958 Del Skrevet 2. mai 2011 Appropo fredag, fant ut at jeg har fri, så da har jeg tid når som helst S blir ikke med da, siden han jobber. Åååh.. Puseunge er såå koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mai 2011 #959 Del Skrevet 2. mai 2011 Håper pusungen får like fint navn som Smula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 2. mai 2011 #960 Del Skrevet 2. mai 2011 Flott at du gir livstegn fra deg Envy og så er det veldig godt å høre at du har det bra og trives sammen med K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå