Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kyss:

:ler:

:fnise::kose:

-----------------------------------

Jeg er sliten og trøtt etter skoledag. Nå har jeg satt opp den nye pcen, og K hadde jammen rett i at den er fantastisk og verdt pengene :strix:

Etter det har jeg sjekket skatten. Får igjen nærmere 8000 og etter at den første skuffelsen over at jeg ikke fikk 10' har lagt seg er jeg egentlig ganske fornøyd :) Nå har jeg gjort husarbeid og spist middag. Det er kjedelig når kjæren min har disse kveldsjobbeukene, men jammen får jeg gjort unna en hel del her hjemme i ren kjedsomhet :jepp:

Tok forsåvidt en tur innom vg i sted, og der fant jeg DENNE triste nyheten :cry: Var og så på Knut i sommer vi, har tilogmed film av at han driver og plasker rundt og bader og koser seg i vannet. Dakars :tristbla: Er jo egentlig generelt trist med dyreparker, skulle ikke vært lov, når dyrene blir å lide av det! :nei: Synes selv det er utrolig spennende å se dyrene så nære i levende live, men vil heller at dem skal ha det godt, enn at jeg skal få stå ved et gjerde og si "åå, så søt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig generelt trist med dyreparker, skulle ikke vært lov, når dyrene blir å lide av det! :nei: Synes selv det er utrolig spennende å se dyrene så nære i levende live, men vil heller at dem skal ha det godt, enn at jeg skal få stå ved et gjerde og si "åå, så søt!"

Jeg kan ikke være mer enig i det du sier her :Nikke: Har sett litt på dyrepasserne fra Kristiansand dyrepark og jeg syns det ser så fælt ut :sjenert: Tidligere har sjøløvene også blitt syke av den parken og døde av det, så nei.. spennende å se dem på nært hold, men ikke på bekostning av at de skal ha det vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

8000 er fint å få tilbake det :jepp:

Jeg har alltid likt å innbille meg at norske dyreparker er greie steder for dyr. Kan jeg få beholde illusjonene mine? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

8000 tilbake på skatten må da være bra, vel? Myyyyye bedre enn å bli skyldig, hvert fall!

Håper du har det bra, Envy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke være mer enig i det du sier her :Nikke. Har sett litt på dyrepasserne fra Kristiansand dyrepark og jeg syns det ser så fælt ut :sjenert. Tidligere har sjøløvene også blitt syke av den parken og døde av det, så nei.. spennende å se dem på nært hold, men ikke på bekostning av at de skal ha det vondt!

:jepp: Helt enig!

8000 er fint å få tilbake det :jepp.

Jeg har alltid likt å innbille meg at norske dyreparker er greie steder for dyr. Kan jeg få beholde illusjonene mine? :sjenert.

Ja, det er ikke så verst, det er vel bare det at jeg er bortskjemt med å få mer :lol:

Hehe, hmm, i boka til en dyreaktivist tror jeg det kan bli vanskelig å få lov til å beholde slike vrangforestillinger ;)

:kose.

:klem:

8000 tilbake på skatten må da være bra, vel? Myyyyye bedre enn å bli skyldig, hvert fall!

Håper du har det bra, Envy :)

Ja, det er helt klart veldig mange ganger bedre enn skyldig, eller på 0! :jepp: Men jeg synes bare jeg skattet så sykt mye i fjor :klo:

Jeg har det bra :happy:

------------------------

Jeg er visst aldri innom her lenger jeg :sjenert: Synes dagene bare fyker avgårde i en eneste svisj! Nå over helg blir det enda mer kjør på skolen enn det har vært også!

I dag har jeg dog hatt studiedag. Deilig :) Endte opp på legekontoret da. Har hatt en gnagende mistanke om at jeg har fått urinveisinfeksjon igjen hele uken, og i dag måtte jeg bare dra meg avårde. Leverte en prøve, og trodde jeg kunne gå igjen med en gang, men selvfølgelig ga prøven utslag og jeg ble sittende på venterommet der i over en time og vente på at vakthavende lege skulle få tid til meg :daane: Er så lei av urinveisinfeksjoner!! :sur: Dette er andre gang på et halvår. På gang igjen med antibiotika. Det verste er at kroppen min er resistent mot alle typer antibiotika unntatt denne ene, så blir jo litt redd for å bli resistent mot den også, når jeg må ha den 2-3 ganger i året :overrasket:

Jeg trøstet meg selv med å dra og kjøpe sko da, så nå er jeg i den sedvanlige "nye sko rusen" :bolledeig: Å, de er så fine!! Se HER!! :strix:

Ønsker alle som måtte finne på å stikke innom en strålende helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med antibiotika er at det er veldig mange som har blitt gravide mens de har gått på det :lur: Men uvi er forferdelig altså :sjenert: Ikke for å gå inn på for mye detaljer her, men det er lett å få uvi hvis man ikke går på do etter :sengekos: men det vet du vel kanskje allerede, tenkte uansett bare jeg skulle si det. Jeg slet med det av den grunn tidligere, men nå har jeg ikke hatt det på lenge! Du skal nok bli kvitt det for alltid du og, det tror jeg :klemmer: Goood bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, gode Lollipop! :klem: Tanken slo meg da jeg fikk antibiotikaen, det er jo lov å håpe på en ekstra sjans for klaff de neste dagene :fnise:

Vet at det er viktig å gå på do etter :sengekos: pleier tilogmed å vaske meg etter :sengekos::klo: skjønner ikke hvorfor det kommer hele tiden, legen mente problemet kunne ligge lenger opp i systemet, så hvis jeg fikk det engang til det året her skulle de sende meg på røntgen :forvirret:

Håper at jeg også blir kvitt det for alltid! Er jo ikke noe godt akkurat :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og K var på visning på hus i går vi! :strix: Han har så lyst til å kjøpe hus, og jeg skal ikke stoppe han :fnise: Foreløpig bare ser vi da, til han får vite nærmere dato av militæret. Rekker vi å kjøpe før det er 4 mnd igjen til han skal inn, så gjør han nok det.

Det blir nok ikke det huset vi så på i går da, regner med det er solgt før vi kommer så langt, men det er jo ålreit å snuse litt rundt på markedet og se hva som finnes :)

Også var det så koselig, fordi han var også opptatt av at det måtte være et passende barnerom i huset, og plass til stellebord etc på badet :rodmer:

Vi hadde en skikkelig koselig dag i går, hadde lovet hverandre at vi skulle finne på ting sammen, bare vi to. Og det gjorde vi :hjerte: Finedagen! I dag er han ute å dykker igjen, og jeg skal straks ta fatt på støvsuger'n, jiffen og resten av menasjeriet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så spennende med hus da! Helt greit å bruke tid på å gå på visninger, så kan man finne noe man virkelig vil ha etter hvert :)

Også er det godt å se at dere har det bra sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med visninger! Tror det kan være lurt å gå på visninger og se litt før dere kan kjøpe for å få et inntrykk av blant annet prisen i forhold til standarden. Det er jo så mye forskjellig der ute :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre sko :sikle: De synes jeg du fjortjente etter legebesøket :jepp:

Så spennende med husjakt :hoppe: får håpe det ordner seg slik at dere får flyttet før han reiser i militæret :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med hus da! Helt greit å bruke tid på å gå på visninger, så kan man finne noe man virkelig vil ha etter hvert :)

Også er det godt å se at dere har det bra sammen :hjerte

:jepp: og :jepp::fnise::hoppe::hjerte:

Husvisninger er strix:

:nigo:

Så gøy med visninger! Tror det kan være lurt å gå på visninger og se litt før dere kan kjøpe for å få et inntrykk av blant annet prisen i forhold til standarden. Det er jo så mye forskjellig der ute :sjenert :)

Ja, var det vi tenkte også! Litt greit å se litt hva som finnes der ute i den store hus-jungelen :fnise:

Lekre sko :sikle De synes jeg du fjortjente etter legebesøket :jepp

Så spennende med husjakt :hoppe får håpe det ordner seg slik at dere får flyttet før han reiser i militæret :nigo

Takk! :nigo: Jeg er fremdeles småforelsket i de skoene, går bare å baundrer dem når jeg er ute og går med dem :ler::hjerte:

Ja! :hoppendeglad: Håper på den ene siden at vi rekker det, men hvis vi rekker kan det ta lenger tid før vi kan begynne å lage :babysmokk: så det er fordeler og bakdeler med begge alternativer. Blir uansett mye spennende fremover! :jepp:

-----------------------

:klem: til dere alle!

Jeg er stuptrøtt for øyeblikket etter et par snodige dager. Får komme sterkere tilbake i morgen tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, herlig kveld sammen med herlig kjæreste, pusekatt, vin og biff. :hjerte: Bedre oppskrift på vellykket lørdagskveld finnes ikke! Vi så en fryktelig morsom komedie til maten, og etter det tok vi en tur på soverommet :fnise:

Nå har vakringen min lagt seg, han skal opp tidlig i morgen og ut å dykke, som vanlig på en søndag. Jeg skal slappe av i morgen og skrive på det nye skriveriet mitt, tror det blir en fin søndag :hoppe:

Nå er det snart senga på meg også, er trøtt gitt! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så herlig med slik koselørdag :hjerte:

Veldig lekre sko, forresten. Jeg har kjøpt så og si kliss like, bare i brunt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...