Envy Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #821 Del Skrevet 10. mars 2011 Takk for alle lykkeønskninger damer! De trengtes!! Åh, stakkars meg!! DET var jævli det!! Å fysj! Om jeg noen gang skal gjennom noe sånt igjen skal det være i full narkose! Jeg har vondt halsen enda jeg! I dag ligger jeg bare på sofaen og synes synd på meg selv. Skulle egentlig gjøre en del skolearbeid, men jeg orker bare ikke. Bah! Nå syter jeg verre enn en mann merker jeg, men det var virkelig grufullt! Jeg har aldri vært med på noe verre i hele mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. mars 2011 #822 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Uff da Nå er det iallefall over Jeg sendte deg forsåvidt noe du kan le av på FB Endret 10. mars 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #823 Del Skrevet 10. mars 2011 Det var veldig morsomt! Men det er fortsatt fryktelig synd på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. mars 2011 #824 Del Skrevet 10. mars 2011 og Nå er du i det minste ferdig, så krysser vi fingre for at de kan finne ut av mageproblemene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #825 Del Skrevet 10. mars 2011 Du er så modig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 10. mars 2011 #826 Del Skrevet 10. mars 2011 og masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #827 Del Skrevet 11. mars 2011 Dere er snille! Ja, godt å være ferdig! I går var jeg uvel hele dagen, men er heldigvis bedre, og har mer "ork" i dag! Legen sa forresten at det kan være søtstoffene i saft som har gjort at magen min ikke oppfører seg, siden jeg drikker veldig mye saft. Nå har jeg kuttet fullstendig ut alle drikkevarer, og det går kun i kjedelig vann. Foreløpig fungerer det veldig bra, og magen oppfører seg Nå har jeg sittet fra K dro på jobb i 13.30 tiden, til nå og holdt på med bloggdesign. Er så fornøyd! Skulle nesten ønske jeg kunne legge ut en link, men på bloggen er jeg ikke akkurat hemmelighetsfull med hvem jeg er, så det tror jeg at jeg lar være Ellers har jeg tittet mye på nyheter i dag. Det er jo helt grufullt det som skjer i Japan! Stakkars folk Begynner nesten å lure på om det ligger noe i de 2012 spådommene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mars 2011 #828 Del Skrevet 11. mars 2011 Søtstoffer er ikke å spøke med, tror jeg. Jeg har vært helt avhengig av Pepsi max, og drukket alt for mye av det. Nå har jeg klart en hel uke uten, og merker det på kroppen altså Tsunamikatastrofen er bare helt forferdelig! Stakkars mennesker God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. mars 2011 #829 Del Skrevet 11. mars 2011 Om det hadde vært noe så enkelt som ødela for magen din er det jo perfekt! *sniker meg innpå bloggen din* Fantastisk design, du er virkelig flink til sånt altså Skulle ønske jeg også hadde tolmodighet til slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 11. mars 2011 Søtstoffer er ikke å spøke med, tror jeg. Jeg har vært helt avhengig av Pepsi max, og drukket alt for mye av det. Nå har jeg klart en hel uke uten, og merker det på kroppen altså Tsunamikatastrofen er bare helt forferdelig! Stakkars mennesker God helg til deg Ja, har ikke tenkt på at de kan være synderen en gang jeg. Men det står jo ofte på ting med søtstoffer at det er lakserende, har bare ikke tenkt over at det er slikt i saft. Huff ja! Har satt på charterfeber på tv3 nå jeg, orker ikke mer dystre nyheter for øyeblikket Om det hadde vært noe så enkelt som ødela for magen din er det jo perfekt! *sniker meg innpå bloggen din* Fantastisk design, du er virkelig flink til sånt altså Skulle ønske jeg også hadde tolmodighet til slikt! Ja, det hadde vært en fantastisk enkel løsning! Aw, takk! Ble sittende noen timer med det da, men nå skal jeg jammen ha det sånn en stund også! :happy: ------------------ Nå spiser jeg potetgull og sure skrikerunger mens jeg venter på K. Vi skal ha spareribs med salat, potetsalat og parmaskinke til middag i dag Gleder meg, også er jeg så sulten, så jeg måtte tjuvstarte på snackset Ønsker alle som er innom en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. mars 2011 #831 Del Skrevet 12. mars 2011 Åh gratulerer med blogg! Jeg har så lyst å se den! Har også tenkt på å starte blogg i det siste, men vet ikke helt hva jeg skal skrive om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 13. mars 2011 Åh gratulerer med blogg! Jeg har så lyst å se den! Har også tenkt på å starte blogg i det siste, men vet ikke helt hva jeg skal skrive om... Takk! Har hatt den lenge da, men følte bare for å oppdatere designet Jeg har heller ikke noe spesifikt å skrive om på bloggen, men den fylles likevel opp med alt mulig rart! :gjeiper: ------------------------ I dag er jeg sliten! I går gikk det slag i slag hele dagen! Var oppe kl 0900, vi spiste frokost, så dro vi til Sverige. Gikk en stund i byen rett på andre siden av grensen, og handlet en hel masse (mat for 2000 kr bl.a ). Det var skikkelig koselig, bare oss to På vei fra Sverige dro vi innom mine foreldre med frysevarer (da vi bare har en knøttliten fryseboks her hjemme) før vi dro på forskjellige el-butikker. Jeg skulle nemlig kjøpe pc, printer og officepakke. Det ble både ny laptop og printer 5798 kr rett ut av kontoen Vi kom hjem, og oppdaget at K hadde lagt igjen middagen vi skulle ha i går hos mine foreldre sammen med resten av frysevarene, så vi endte med biff, for det hadde vi her hjemme Mens han lagde mat vasket og shinet jeg hele leiligheten. Etter vi hadde spist fikk vi besøk av vennepar P og T, det var koselig! Ble masse aliasspilling og latter :happy: I dag er K ute å dykker, og jeg sitter her og skal legge over de filene jeg vil beholde fra denne gamle laptopen over på den eksterne harddisken. Jeg tør ikke begynne å tukle med den nye pc'en før K er hjemme igjen Jeg kan ikke noe med sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2011 #833 Del Skrevet 13. mars 2011 Da er du tålmodig. Jeg hadde begynt med den nye laptopen i går om jeg var deg Drømte om deg i natt forsåvidt, og det var ikke hyggelig. Du hadde blitt storrøyker og angsten var tilbake. Godt det bare var en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #834 Del Skrevet 13. mars 2011 Haha! Jeg tør ikke det, K sa at den måtte innstalleres å sånn, og det skal han få gjøre, så ikke jeg gjør noe feil :gjeiper: Huff da! Det var ikke noe hyggelig! Bra at negative drømm eofte betyr noe positivt i virkeligheten da! -------------- Jeg må bare fortelle dette!!! Jeg sjekka nettopp mailen min, og gjett hvaaa!! Jeg har blitt innkalt på intervju på sykehuset jeg søkte jobb på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 13. mars 2011 #835 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg må bare fortelle dette!!! Jeg sjekka nettopp mailen min, og gjett hvaaa!! Jeg har blitt innkalt på intervju på sykehuset jeg søkte jobb på!! krysser fingrene for at du får den jobben og grattis med ny laptop og printer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. mars 2011 #836 Del Skrevet 13. mars 2011 Grattis med jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2011 #837 Del Skrevet 13. mars 2011 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. mars 2011 #838 Del Skrevet 13. mars 2011 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. mars 2011 #839 Del Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer med innkalling til jobbintervju!! Krysser fingrene for at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2011 #840 Del Skrevet 14. mars 2011 *kryssekryssekryssefingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå