Envy Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #801 Del Skrevet 8. mars 2011 K'en min er så flink!! Han fikk resultatet på fagprøven sin i dag, og besto med Meget godt, altså beste karakter! Jeg er så stolt av han! Han har virkelig stått på for å få dette i orden. Leste mappa hans i går, og for å være ærlig trodde jeg ikke en gutt kunne gjøre det så nøye og være så flid! I kveld har vi hatt minifeiring hos besteforeldrene hans (det er det samme yrket som bestefaren besto med meget godt på i sin tid, så det var selvsagt litt ekstra stas for dem), og det var så utrolig koselig! De disket opp med kake og det hele! Gratuleasjonene har rent inn hele kvelden, og jammen har han fortjent det! Forresten, jeg var lurt nok til å gå i støvler på isen, og måtte selvfølgelig gå rett på rumpa på vei hjem, med resultat i at jeg har 1 stk vond ulna (wikipedia it! Jeg er flink i medisinsk terminologi! ) og 1 stk oppskrapet håndflate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #802 Del Skrevet 8. mars 2011 Au, au! Men for K! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. mars 2011 #803 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Grattis med kjempeflink kjæreste Envy, og så moro at han ble satt ekstra pris på av sine besteforeldre Ops! du må være forsiktig på glattisen. Har 2 venninner som har falt på isen og begge går med krykker nå Hvordan går det med magen din? Du skjønner jentungen (som er noen år yngre enn deg) sliter også med magen. Hun har vært til legen og sendt inn prøver både til St.Olavs og Rikshospitalet, men alle prøver er fine. Det er tydelig at det er noe hun ikke tåler av mat, men vi finner ikke ut hva. Ikke sjelden at hun sliter med magen etter middagen er fortært. Det er akkurat som maten renner rett igjennom. Heldigvis har hun vært bra i flere uker nå, men det er slitsom for henne mens det står på. Ha en fin kveld edit: skrivefeil Endret 8. mars 2011 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, jeg er så glad på hens vegne! Nå kan han endelig senke skuldrene Tenkte meg ikke om ute på isen, for det var bare en sånn tynn ishinne på asfalten, og de er jo de glatteste og verste! Når det gjelder magen, Kospia, kjenner jeg meg igjen i problematikken. Spiste sånne hvetetortillaer på taco hos et vennepar, og da måtte jeg løpe på do resten av kvelden. Heldgvis er de gode venner av oss, så det var jo ikke så ille sånn sett, men utrolig kjedelig uansett da! Merker at blir det mye hvete eller melk går det rett igjennom, så jeg holder nok en knapp på den cøliakien, men har absolutt ingen smerter, og det synes legen er rart i den forbindelse. Har brukt en reseptfri tablett som heter Imoduim i de verste bøygene, man kan jo ikke fly sånn på do når man er på skole/jobb, og den tabletten stopper det, heldigvis. Men kan jo ikke bruke den til all evig tid heller, den er visst ikke helt bra for systemet Har jentungen vært hos legen da? Kan være greit å få det utredet. Er jo med all sannsynlighet ikke noe farlig, men greit å få det sjekket, ikke minst få det behandlet slik at man slipper å gå sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. mars 2011 #805 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) : Har jentungen vært hos legen da? Kan være greit å få det utredet. Er jo med all sannsynlighet ikke noe farlig, men greit å få det sjekket, ikke minst få det behandlet slik at man slipper å gå sånn! Hun har vært til legen ja, og tatt masse prøver. Vi trodde også at det var cøliaki, men prøvene hun tok ga ingen utslag på det. Virker som hun blir ekstra ille i magen hvis jeg har sauser som er kokt i melk (f.eks. hvit saus til fiskeboller) Kebab reagerer hun på, mens min hjemmelaget pizza ikke gjør noe utslag på magen. Endret 8. mars 2011 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #806 Del Skrevet 8. mars 2011 Laktoseintoleranse kanskje? Får håpe hun finner ut av det! Det er så mye med mage, og er visst et av de vanskeligste områdene for leger å undersøke, siden det er så mye som slår ut på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. mars 2011 #807 Del Skrevet 8. mars 2011 Ikke enkelt å vite hva dette er nei Envy, hun kan være bra i flere dager, men så er det plutselig noe hun spiser som gjør at hun må renne på do igjen. Håper det ordner seg både for deg og henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. mars 2011 #808 Del Skrevet 9. mars 2011 Så gøy med jobbsøknad! og gratulerer så masse til K! Det hørtes kjempekoselig ut med all den feiringen han fikk, og jammen er det fortjent også! Mannen min bestod fagprøven for ikke så lenge siden og der var det bare såvidt familien hans gratulerte, syns så synd på han jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. mars 2011 #809 Del Skrevet 9. mars 2011 K er flink! Har ikke smilyer på mobilen. Så bra at magen sin er litt snillere for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #810 Del Skrevet 9. mars 2011 Så flink samboer du har! Skjønner godt at du er stolt av han God bedring med skadd ulna og håndledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mars 2011 #811 Del Skrevet 9. mars 2011 Hun har vært til legen ja, og tatt masse prøver. Vi trodde også at det var cøliaki, men prøvene hun tok ga ingen utslag på det. Virker som hun blir ekstra ille i magen hvis jeg har sauser som er kokt i melk (f.eks. hvit saus til fiskeboller) Kebab reagerer hun på, mens min hjemmelaget pizza ikke gjør noe utslag på magen. Nå er jeg litt frekk og blander meg inn her, men jeg ville bare si at det kan jo være kryssallergier og -reaksjoner ute og går. Men uff så vanskelig det er å finne ut av sånne mageting. Jeg har gått sånn lenge, men nå er jeg på bedringens vei! Det er håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. mars 2011 #812 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nå er jeg litt frekk og blander meg inn her, men jeg ville bare si at det kan jo være kryssallergier og -reaksjoner ute og går. Men uff så vanskelig det er å finne ut av sånne mageting. Jeg har gått sånn lenge, men nå er jeg på bedringens vei! Det er håp! Du er ikke frekk i det hele tatt Alyah, synes det er veldig greit å høre andres synspunkter/erfaringer angående dette. Har vært inne på tanken selv, om det kan være kryssallergier. Vi har også tenkt på å skifte fastlege, kan jo hende at en annen lege tar fatt i problemet på en annen måte Flott å høre at du er på bedringens vei og at det er håp edit: skrivefeil Endret 9. mars 2011 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mars 2011 #813 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg gikk for å få en annens synspunkter og meninger og da ble det plutselig gjort noe, så et skifte av lege er ikke nødvendigvis negativt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #814 Del Skrevet 9. mars 2011 Så gøy med jobbsøknad! og gratulerer så masse til K! Det hørtes kjempekoselig ut med all den feiringen han fikk, og jammen er det fortjent også! Mannen min bestod fagprøven for ikke så lenge siden og der var det bare såvidt familien hans gratulerte, syns så synd på han jeg Ja! Takker på hans vegne jeg da Så synd at det var så laber respons da! Det er jo virkelig en big deal! Håpe du var litt ekstra god med han isteden da! K er flink! Har ikke smilyer på mobilen. Så bra at magen sin er litt snillere for tiden.. Så flink samboer du har! Skjønner godt at du er stolt av han God bedring med skadd ulna og håndledd Ja! Haha, jo takk! Nå er jeg litt frekk og blander meg inn her, men jeg ville bare si at det kan jo være kryssallergier og -reaksjoner ute og går. Men uff så vanskelig det er å finne ut av sånne mageting. Jeg har gått sånn lenge, men nå er jeg på bedringens vei! Det er håp! Det er lov å blande seg i denne tråden! --------------------- Nå dreier det seg bare om timer til gastroskopien! Jeg har egentlig slått meg til ro med at det bare er noe jeg må igjennom, og det kvarteret skal jeg vel alltids overleve! Det må da være overlevbart? Nå har jeg en hel masse ting å gjøre. Gjør lekser for øyeblikket, dvs, ser på "med livet på vent" på tv-2, det skulle være hjerte transplantasjon der i kveld, og vi jobber med hjertet på skolen for tiden! Dagboksnokerunde blir i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #815 Del Skrevet 9. mars 2011 Lykke til med gastroskopi i morgen. Klart du overlever Jeg ser også "Livet på vent". Skikkelig sippeprogram, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mars 2011 #816 Del Skrevet 9. mars 2011 Du klarer dette! Plutselig er det over og så får du kanskje de svarene du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. mars 2011 #817 Del Skrevet 9. mars 2011 Alyah: Da tror jeg jammen vi skal forsøke å bytte lege Envy: Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. mars 2011 #818 Del Skrevet 9. mars 2011 Lykke til i morgen. Når det er over, håper jeg de finner ut hva som er galt med magen din altså Håper du får en fin dag på tross av gastroskopien, og om du vil litt har jeg fri i morgen, og kommer nok til å kjede livet av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. mars 2011 #819 Del Skrevet 10. mars 2011 Lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2011 #820 Del Skrevet 10. mars 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå