Envy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #781 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet, jeg bare vil ikke Vet jo det at om jeg har cøliaki så må jeg uansett gjennom den undersøkelsen for å få tilskudd fra NAV for å kjøpe mat, så det er vel bedre å bare hoppe i det Damen jeg snakket med sa at jeg ikke måtte høre på alle disse historiene om gastroskopi, det var visst like dumt som gravide kvinner som suger til seg skrekkhistorier om fødsel Får vel bare håpe det går bra, vil tro jeg har vært igjennom verre ting! ---------- I dag er det deilig salat som står på menyen igjen Blir fryktelig kjedelig kosthold av å unngå gluten, men salat er så godt og variabelt og sunt så det er fort gjort å ty til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. mars 2011 #782 Del Skrevet 2. mars 2011 Det går nok bra skal du se Salat er alltid godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mars 2011 #783 Del Skrevet 2. mars 2011 Skjønner at du gruer deg til gastroskopi, men da finner du kanskje ut hva som feiler deg, og det må jo være godt Masse lykke til i konkurransen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 2. mars 2011 #784 Del Skrevet 2. mars 2011 Åh nei stakkars deg! Jeg fikk andre veien jeg, slangen opp i rompa og gjennom hele tykktarmen. Gastroskopi har jeg vært med på mange ganger, men aldri gjort selv. Det er fryktelig ubehagelig fordi det trigger fram brekninger. Dette sier jeg ikke for å skremme deg, men for min del hjalp det å foberede seg på det værste slik at jeg heller ble positivt overrasket. De hjalp iallefall meg. Også ba jeg om beroliggende intravenøst. Morsom opplevelse igrunnen.. Jeg var for første gang ruset i midt liv. Alt gikk rundt, jeg så dobbelt og fikk ukontrollert latterkrampe. Helt til undersøkelsen begynte! Da var det ikke så morsomt lenger Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. mars 2011 #785 Del Skrevet 2. mars 2011 Kanskje det ikke er noe særlig mens det står på, men det vil være verdt det når du får svar og etter en stund så har du glemt hele opplevelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. mars 2011 #786 Del Skrevet 2. mars 2011 Det blir nok fint å finne ut hva som faktisk er galt, så du slipper å plages sånn av det Da er nok en litt ubehagelig undersøkelse verdt det Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. mars 2011 #787 Del Skrevet 4. mars 2011 Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 4. mars 2011 Så snille dere er Jeg gruer meg veldig til den gastroskopien fremdeles. Mest redd for meg selv egentlig, for jeg vet at jeg kan være i stand til å plutselig nekte når jeg først sitter på legekontoret. Det har jeg nemlig gjort en gang før når de ville ha meg til å ta den undersøkelsen. Vil nesten heller bare ha vondt i magen. Vet jo at jeg må få ordnet dette, skulle bare ønske de kunne brukt ultralyd eller noe sånt først, før de liksom tyr den verst tenkelige undersøkelsen Ingen planer for helgen, Mah! Her skal vi (les: jeg, K skal jobbe med fagprøven hjemmefra) bare slappe av. Tenkte kanskje jeg skulle skrive et bidrag til skrivekløestafetten hvis jeg finner det for godt I dag sov jeg altfor lenge, var ikke oppe før 1130 Deilig å ligge lenge, for så å ligge å lese en god halvtime. Fantastiske norske serier At det går an å ha så bra lesestoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #789 Del Skrevet 4. mars 2011 Slappe av helg høres veldig smart ut. Det skal jammen jeg gjøre også, hele helgen Goooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #790 Del Skrevet 5. mars 2011 Takk PH! ----------------- I dag er det jammen stille her inne! Jeg kjeder meg! Vi har vært ute og gått tur med pusejenta da. Det er så fantastisk deilig vårvær ute i dag, man kan formelig se at den dumme snøen smelter i sola! Det er så deilig Nå sitter vi bare her med hver vår laptop, og skal egentlig ikke gjøre noe før vi skal spise biff i kveld Tror jeg må prøve å få med meg K ut på butikken en tur hvertfall, selv om det egentlig ikke er noe vi trenger Forresten, se på denne søte tickeren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. mars 2011 #791 Del Skrevet 5. mars 2011 Vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mars 2011 #792 Del Skrevet 5. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mars 2011 #793 Del Skrevet 6. mars 2011 Her er våren kommet for fullt! Sol, blå himmel og 9 varmegrader Kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. mars 2011 #794 Del Skrevet 6. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) og til dere søtnosene som har vært innom og snoket! ------------------ Jeg er utslått! Hadde klart å snu døgnrytmen totalt her, så i natt ble det ikke mange timene søvn, før det var opp 0700 i morrest og avgårde på skolen! Har hatt en utrolig hyggelig dag sammen med fantastiske klassekamerater og lærere dag! I morgen starter vi ikke før 1200, men jeg avtalte å møte noen av de andre litt før, siden det teamet vi skal jobbe med i morgen er litt vanskelig Nå kom K hjem, så da er det pølser (ikke min favoritt, men derimot hans favoritt) som står på menyen før vi begge skal jobbe på spreng med skolearbeid utover kvelden. Regner med at jeg skal få tatt meg en liten dagbokrunde forde da! Forresten, jeg har vært bra i magen i 4-5 dager nå! Tror jammen trusselen om gastroskopi har skremt den til å oppføre seg Endret 7. mars 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #796 Del Skrevet 7. mars 2011 Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mars 2011 #797 Del Skrevet 7. mars 2011 Håper magen fortsetter å være god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 7. mars 2011 Godt å høre! Håper magen fortsetter å være god! Ja, kanskje jeg slipper billig unna den dumme gastroskopien! ---------------------- Jeg skriver søknad på 60% stilling som etterhvert blir 100%! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mars 2011 #799 Del Skrevet 7. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mars 2011 #800 Del Skrevet 7. mars 2011 Innom og holder meg oppdatert Håper virkelig magen din fortsetter å oppføre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå