Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Eh... Gjøre deg fortjent til en katt? :klo: Hm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg

Kan en :klem: hjelpe noe? :sjenert:

:klo: ikke sant! Hehe, han er en raring! Men uttalelsen kom i en noe opphetet diskusjon så det kan jo være derfor :jepp:

Hmh :vetikke: Det er virkelig ikke mye forskjell fra en til to katter (annet enn hvor mye mat man må kjøpe) så skjønner ikke helt hva som er problemet.

Håper du har det koselig sammen med mamman din, selv om du egentlig hadde en million andre ting å gjøre :hug:

Ikke sant! Vi får se hva det blir til, men det irriterer meg at han skal gjøre seg vanskelig på en sånn filleting!

Det har vært kjempekoselig hjemme hos mor :)

:kose: Hørte alt i går og svarte da jeg. Håper humøret er litt bedre nå :)

:jepp:

-----------------------

Er fremdeles hjemme hos min mor. Etterpå skal vi møte K på en restaurant og spise middag. Jeg har vondt i magen i dag, så ut å spise frister egentlig ikke :( Jeg får bare bite tenna sammen og komme meg avgårde. For å si det sånn så håper jeg at jeg snart får innkalling til han spesialisten!

Nuh er det skriveri som gjelder! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når forventer du å få innkalling? Har du fått svar på cøliakien?:klem:

Legen visste ikke, kunne gå alt fra noen uker til rundt 6 mnd :daane: Har allerede gått slik med ustabil mage siden juni i fjor, så skulle heller se at den innkallingen kommer før, enn siden. Har ikke fått noe konkret svar, hun mente det var like greit å ta det hos han spesialisten :forvirret: Sååå, krysser fingrene for innkalling i posten snarest mulig! :jepp:

Håper skrivingen og restaurantbesøket gikk bra :kose:

Skrivingen ble aldri påbegynt, men jeg fikk gjort ferdig søknaden som skal sendes avgårde i morgen den dag! :jepp:

Restaurantbesøket gikk ikke så bra :riste: Jeg bestilte steinbit, som både jeg og K har spist på den restauranten flere ganger, og den er jo egentlig så utrolig god! Den jeg fikk i dag hadde en ekkel gråfarge og smakte rett og slett bedervet :overrasket: Tilogmed K sa seg enig i at fisken smakte underlig. Fikk da byttet den ut med kylling, som smakte greit, men hadde mistet hele matlysten av den ekle fisken :forvirret:

Nå skal jeg snart slenge meg nedpå og lese litt tenker jeg, har fått ny bok, som er så uutholdelig spennende! Begynte på den i går, i dag er den over halvveis utlest! :jepp:

Nevnte jeg forresten at jeg gleder meg utrolig masse til å dra hjem i morgen!? Det skal bli godt! Hjem til K, pusekatten og alle tinga mine og alt. Det er noe med det :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 6 mnd var sånn "worst case" da. Hun sa hun hadd eveldig god erfaring med den spesialisten og at det pleide vanligvis å gå fort, så jeg håper håper! :jepp:

Huff, det er ikke noe særlig! Har aldri opplevd å plages med noe så lang periode av gangen. Har liksom hele tiden forventet at det skal gi seg, men det gjør jo ikke det :sukk:

Håper virkelig det er en enkel løsning på det hele. Det er så typisk meg om det er stress eller noe annet udefinerbart som ikke er noe å gjøre med :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille! :klemmer:

:opplyser: Nå er det kveldsmat før jeg skal finne sengen, sove noen timer, dra på skolen, for så å dra hjeeeem! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jer er hjemme! :bond::bolledeig:

Ah! Det er koselig å være hjemme hos sine foreldre i barndomshjemmet, men likevel så kommer man virkelig på hvorfor man har flyttet ut! :lol: Er så godt å ha sitt eget å styre og stelle med :)

Dagen min har forsåvidt vært super! Var utrolig deilig å være tilbake på skolen. Nok en gang, Envy :hjerte: klassen, lærerene, skolen og studiet sitt! Jeg er så heldig! :happy:

K er i gang med fagprøve denne uken :redd: Er utrolig spent på hans vegne, men tror (og vet) at han kommer til å klare seg veldig bra :nigo:

I dag SKAL jeg forsåvidt få ferdig skriveriet mitt, om jeg får tid tar jeg meg en dagbokrunde i kveld. Synde med å spise pasta full av gluten til middag skal jeg og :lol: Er så lenge siden jeg har hatt pasta med kjøttsaus, unner meg det likevel! :jepp:

dddfgyufghjd ... Smula hilser visst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Pasta uten gluten høres ikke noe godt ut nei, da tror jeg heller jeg skal velge litt magevondt :lol: Og jo, pastaen var verdt det den! Den var veldig god :sikle: Ikke har jeg vært veldig plaget med magn i dag heller, så denne gangen slapp jeg billig unna! :hoppendeglad:

------------------

Nå kan jeg ikke hjelpe for å være litt spent! Skriveriet mitt er sendt inn :redd: Jeg tror nok ikke jeg vinner, for jeg skrev en fryktelig dårlig synopsis, men man vinner hvertfall ikke om man ikke prøver. Tiden ble knapp nå på slutten, så håper de ser litt gjennom fingrene med det. Bah, det er ihvertfall morsomt å delta! :happy:

Nå har jeg egentlig fryktelig dårlig tid siden jeg trenger 8 timers søvn, har full dag på skolen i morgen med verdens kjedeligste fag (nest etter matte, men det har jeg ikke lenger :nigo: ) og opp kl 0700. Jeg må dusje først, ordne matpakke til helten min som er så flink med fagprøven denne uka OG pakke sekken! :overrasket:

Jeg får se å komme i gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med konkuransen :jepp:

Ha en fin dag i morgen :kose:

Takk :happy:

Heisann! Måtte innom og titte litt :vinke:

Her skal jeg følge med videre :)

Så koselig å se deg innom Lollipop! :klem:

:velkommen: skal du være!

--------------------

Æh, i dag får jeg igjen for pastaen! :sur: Halsbrann og magevondt er ikke noe gøy! Blir dårlig med skole oså når man ligger med vondter hele natta!

Nå ringte de forsåvidt nettopp fra spesialisten, også rakk jeg akkurat ikke tlf :overrasket: Også gikk det ikke an å ringe opp igjen! :hakeslepp: Håper ikke jeg gikk glipp av en mulighet der!

Også hadde jeg verdens skumleste mareritt de få timene jeg sov på morgenkvisten i dag. Drømte om en sånn ekkel, gammel heks som ville drepe meg, akkurat i det hun heiv seg over meg og lo ondskapsfullt "vekket jeg meg selv" og forsøkte å formane meg selv om at jeg ikke ville vite hva som skjedde videre i den drømmen :lol: Jeg slapp å drømme videre på den da :)

Nå må jeg snart ut en tur, hjem til mine foreldre og hente børsten min som jeg glemte der i helgen. Fryktelig upraktisk å være børsteløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen jeg skal gå til innkjøp av en pakke! Pasta er jo så godt! :jepp:

------------------

*VRÆÆÆÆÆL*

Jeg fikk tak i spesialisten! Det viser seg at jeg har blitt henvist til gastroskopi!! :daane:

Åååå, jeg vil ikke! :grine: Det høres så grusomt ubehagelig ut, har aldri hørt om noen som syntes det var greit å ta liksom.

Allerede neste torsdag! :overrasket:

Fordelen er jo at da finner dem ut på skikkelig hva dette her er for noe, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Da tror jeg jammen jeg skal gå til innkjøp av en pakke! Pasta er jo så godt! :jepp:

------------------

*VRÆÆÆÆÆL*

Jeg fikk tak i spesialisten! Det viser seg at jeg har blitt henvist til gastroskopi!! :daane:

Åååå, jeg vil ikke! :grine: Det høres så grusomt ubehagelig ut, har aldri hørt om noen som syntes det var greit å ta liksom.

Allerede neste torsdag! :overrasket:

Fordelen er jo at da finner dem ut på skikkelig hva dette her er for noe, håper jeg!

:jepp: du må ta sånn test for å finne ut om du har cøliaki eller ikke... de jeg har snakket med sier også at det ikke er så ille, du får vist bedøvelse og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...