Inwe Skrevet 21. februar 2011 #701 Del Skrevet 21. februar 2011 Trodde han hadde fått innkalling jeg? Så K er klar for å bli pappa? Wow, hadde aldri trodd det skulle gå så fort Husker når han begynte på gamle-jobben jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2011 #702 Del Skrevet 21. februar 2011 Dere fortsetter å prøve, eller venter dere til han er ferdig i militæret? (har ikke lest meg opp her inne, så jeg tar det lettvint, og spør) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #703 Del Skrevet 21. februar 2011 Trodde han hadde fått innkalling jeg? Så K er klar for å bli pappa? Wow, hadde aldri trodd det skulle gå så fort Husker når han begynte på gamle-jobben jeg Nei, han får nåe han er blitt fagarbeider, sannsynligvis i løpet av februar, ihvertfall i følge det han har fått beskjed om, så vi venter i spenning! Hehe, ja, det kan du si! Jeg tror han fikk en vekker da han så to blå streker på den testen! Han kom vel kanskje på at det ville være litt koselig likevel! Også ser det ut til å ordne seg veldig fint for oss mtp penger, jobb og bosted, og dette var jo de viktigste tingene for han å få på plass. Han har blitt stor gutt siden den gang vettu Dere fortsetter å prøve, eller venter dere til han er ferdig i militæret? (har ikke lest meg opp her inne, så jeg tar det lettvint, og spør) Ha en fin dag Vi har ikke prøvd, den positive testen kom fordi han var litt sen med å hoppe av en sving i januar Så dermed starter prøvingen i januar neste år (når han er halvveis i året sitt som militærmann). Prøvingen blir nok noe amputert fordi vi kanskje ikke alltid får timet det så bra, men det er verdt en tjuvstart! Kanskje kommer det baby ganske rett etter han er kommet hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #704 Del Skrevet 21. februar 2011 Du har fått nytt navn! Noen spesiell bakgrunn for akkurat :Tikken:? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #705 Del Skrevet 21. februar 2011 Haha, plutselig har jeg nytt nick! Fikk PM fra Mette om at det jeg egentlig ville ha, Tikken, var opptatt! Så da måtte jeg være kreativ. Så at den andre brukeren bare hadde 10 innlegg, så jeg tar mine sjanser på at hun ikke er den mest aktive i verden. ..S nå ser det ut som jeg tror jeg er en smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #706 Del Skrevet 21. februar 2011 Du har fått nytt navn! Noen spesiell bakgrunn for akkurat :Tikken:? Egentlig ikke, syntes det var enkelt og greit, også synes jeg Tikken Manus var fantastisk i filmen. Også er jo min kjære K med i MaxManus :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. februar 2011 #707 Del Skrevet 21. februar 2011 Grattis med nytt navn! Ikke bytt avatar helt enda da, for da tror jeg det kommer til å gå litt vel mye rundt i Pingtinghodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #708 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er mottatt Pingen! forøvrig er jeg veldig fornøyd med avataren, så kjenner jeg meg selv rett blir den stående i uminnelige tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 21. februar 2011 Da heter jeg visst Envy igjen. Det ble for snodig for meg å hete noe annet altså Så får det bare bety hva det vil på engelsk! Nå er vi i Norge nemlig! *se streng ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #710 Del Skrevet 21. februar 2011 Den er god *late som Envy er en variant av navnet Evy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #711 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, riktig! Tenkte på siden jeg skulle skifte tilbake om jeg kanskje skulle ta det svenske navnet Elvy, men tok ikke sjansen på å bli fornøyd med det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. februar 2011 #712 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Egentlig ikke, syntes det var enkelt og greit, også synes jeg Tikken Manus var fantastisk i filmen. Også er jo min kjære K med i MaxManus :happy: Å, Max Manus er en av de få norske filmene jeg liker sammen med Kongen av Bastøy Men nå ble jeg plutselig sånn i stuss. Hvor gamle er du/dere egentlig? Jeg syns alle burde skrive det i denne tråden nå, sånn at jeg får stillet min nysgjerrighet Jeg kan begynne: Aly er 26 år hun (gammel ja, jeg vet ) Endret 21. februar 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #713 Del Skrevet 21. februar 2011 Vi lager en liste Aly er 26 år hun (gammel ja, jeg vet ) Mahareth er snart 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. februar 2011 #714 Del Skrevet 21. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #715 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Er med på liste! Aly er 26 år hun (gammel ja, jeg vet ) Mahareth er snart 24. Envy er snart 23 (og K er 21, sånn siden Al nevnte du/dere) Nå er det natta for min del! :happy: Edit: Leif Endret 21. februar 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. februar 2011 #716 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg er fortsatt eldst! Kom igjen, folkens! Natta, vennen Endret 21. februar 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #717 Del Skrevet 21. februar 2011 Mannen er eldre enn deg, Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. februar 2011 #718 Del Skrevet 21. februar 2011 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. februar 2011 #719 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg er 22 (kunne sagt snart 23 jeg og, men jeg synes det er lenge til selvom det er før Envy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #720 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er 22 (kunne sagt snart 23 jeg og, men jeg synes det er lenge til selvom det er før Envy ) Du vet jo jeg føler meg gammel, og at jeg helst skulle hatt alt gjort i går. Dermed føles den 23-års dagen i sommer fryktelig nærme! ------------------ Bah, magevondt dag! Hater å våkne 0600 og ikke få sove igjen pga magevondt Det føles så forferdelig unødvendig!! I dag skal jeg avgårde å hente min lille niese på 10 år, vi skal på kino Hun ville absolutt se To på rømmen i 3D, så da måtte vel tante trå til da (selv om jeg blir svimmel av 3D filmer). Blir nok koselig! Gir man en 10-åring kinogodteri når man skal se kino kl 11 forresten? Synes det er fryktelig tidlig å begynne med godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå