Gjest Mahareth Skrevet 18. februar 2011 #681 Del Skrevet 18. februar 2011 Ja, du får ikke forsvinne for oss her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2011 #682 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Skjønner at det har vært mye omveltninger hos deg i det siste, men samtidig er det godt å lese at ting på ett vis ser ut til å ordne seg Synes også du er flink til å være positiv når det gjelder tingene som går bra - som for eks skolen, og det er utrolig viktig å holde på når andre ting ikke er like bra Håper helgen blir fin, og gi beskjed om nytt nick slik at jeg får fulgt deg videre Endret 18. februar 2011 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #683 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper du sender meg en PM med nytt navn. Liker også navnet Envy Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #684 Del Skrevet 18. februar 2011 Leser i det stille, og venter på oppdateringer om navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #685 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Å, dere er så snille alle sammen! Koselig å logge på til masse hyggelige besøk i boken! Jeg kommer ikke til å forsvinne da! Har sagt ifra nå, så regner med at det nye nicket skal være i orden så fort som mulig, så altså, bare nytt navn, men samme bok og samme bruker! Syntes det var fryktelig vanskelig å finne et navn da, for nå er jo liksom Envy min kg-personlighet, men får håpe folk venner seg fort til det nye navnet Forandring fryder er det vel noe som heter! Nå ligger jeg på sofaen og er slakt. Vi har spist nasses-pizza (brød med pizzatopping) til frokost, og sett hele 3 episoder av Dexter. Klarte ikke å gi oss etter hverken 1 eller 2 episoder, er så spennende nå! Forresten skulle jeg gi rapport på Trolljegeren. Vi har sett den midt oppi alt dette andre vaset nå, og ikke funnet anledning til å skrive om den. Men altså, den er like bra som alle andre skal ha det til, så den er så absolutt verdt en plass i hylla! Jeg føler meg bra i dag, det er så godt! Tenk hvor godt livet egentlig er om man bare tillater det! Endret 19. februar 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. februar 2011 #686 Del Skrevet 19. februar 2011 Så bra du føler deg bra. Livet er egentlig ganske fint om du tar deg tid til å se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2011 #687 Del Skrevet 20. februar 2011 Livet er egentlig som en om en lar strålene slippe inn...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2011 #688 Del Skrevet 20. februar 2011 Så bra at du føler deg bedre og syns at du har det godt igjen Og det blir spennende å se hvilket nick du har valgt deg Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #689 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg merker jeg synes det går treigt med det nye nicket, jeg vil ha det nå! Ellers har helgen vært fin. I går var jeg og K ute og spiste med en barndomsvenninne av meg og hennes forlovede. Utroooolig koselig! Er så deilig, for gutta kommer også så godt overens. Dro hjem til dem etterpå for skravlings og snacks I dag har vi sovet lenge, sett en episode av Dexter også har vi faktisk lekt med K sin nye bilbane! Vi kom over en MarioKart bilbane til 200 kr på Lefdal, og da kunne han ikke dy seg. Var faktisk utrolig morsomt! Nå har han funnet ut at han ønsker seg barn allikevel, så er han enda mer berettiget til å leke Prøvingen begynner om 11 mnd, januar 2012! Nå skal vi hive oss rundt og komme oss avgårde, skal spise hjortestek hos svigermor i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. februar 2011 #690 Del Skrevet 20. februar 2011 Så bra du ikke forsvinner for oss PRØVING! Så utrolig bra at dere har satt et tidspunkt for det nå! Kos dere hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #691 Del Skrevet 20. februar 2011 Åneida, det skal nok mer til for at jeg skal gjøre et forsvinningsnummer Jaa! Er så utrolig deilig å vite! Også at det faktisk var han som foreslo det. Det er jo ikke såå gruelig lenge til heller, tiden går jo fort den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. februar 2011 #692 Del Skrevet 20. februar 2011 Så fantastisk! Jeg er kjempeglad på dine vegne! Kan godt hende at vi blir prøvere omtrent samtidig forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2011 #693 Del Skrevet 20. februar 2011 Oi, her har det gått opp og ned og for seg mens jeg har vært i min egen lille stresseverden! Skal ikke kommentere alt, men vil si at fy søren som du har bein i nesa! Det er lett å være tøff og slikt når man ikke møter motgang eller ikke lar seg affektere av den, men det er når man virkelig har det vanskelig at det kreves litt for å holde holdet hevet! Tøffedamen. Også prøving da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. februar 2011 #694 Del Skrevet 20. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. februar 2011 #695 Del Skrevet 20. februar 2011 Å så godt å høre at du har det bra Envy, og hipp hurra for prøving Ha en finfin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. februar 2011 #696 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Er ikke K i militæret da? Så bra dere har funnet ut av ting Håper dere koset dere masse hos svigers Endret 20. februar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #697 Del Skrevet 21. februar 2011 Så fantastisk! Jeg er kjempeglad på dine vegne! Kan godt hende at vi blir prøvere omtrent samtidig forresten Takk! Det er jeg også! Hihi! Så spennende om vi blir prøvere samtidig, kanskje vi plutselig blir gående gravide samtidig også! Oi, her har det gått opp og ned og for seg mens jeg har vært i min egen lille stresseverden! overrasket: Skal ikke kommentere alt, men vil si at fy søren som du har bein i nesa! Det er lett å være tøff og slikt når man ikke møter motgang eller ikke lar seg affektere av den, men det er når man virkelig har det vanskelig at det kreves litt for å holde holdet hevet! Tøffedamen. Også prøving da! Så koselig å se deg innom Ping! Tusen takk for gode, varmende ord! Det er klart, jeg har nok fremstått tøffere utenpå enn innerst inne i meg, men alt i alt er jeg egentlig bare glad for å ha hatt 2 streker jeg da, da vet jeg ihvertfall at det er mulig, til senere! kose: Å så godt å høre at du har det bra Envy, og hipp hurra for prøving strix: Ha en finfin søndagskveld hug: Takk takk! Er ikke K i militæret da? klo: Så bra dere har funnet ut av ting Håper dere koset dere masse hos svigers kose: Jo, njo.. Vi får se hva som skjer med det, tror ikke han vet helt selv hva han skal gjøre med det enda, men uansett kommer han til å ha ca en perm i mnd, og da er det ihvertfall slutt på avhoppingen i svingen! Er det mulig å bli pillegravid bør det også være mulig å bli gravid på tross av at han kanskje er militærmann! Også er han jo i så tilfelle halvferdig i forsvaret neste januar, og da er det greit å tjuvstarte litt og håpe på det beste --------------------- I går hadde vi det kjempekoselig hos svigers! Vi spiste hjortestek og iskake og for en gangs skyld var K og broren hans faktisk oppe sammen med meg, svigermor og K sin stefar. Vanligvis stikker knoll og tott ned på rommet til broren til K for å spille på hans 50" tv Men jeg og K oppfører oss jo som nyforelskede fjortiser for tiden, også tror jeg planen vår er litt for gjennomskuelig, for plutselig spurte svigermor om jeg var verpesjuk og formante om at vi måtte være ferdig utdannet før hun skulle bli bestemor Når vi kom hjem ble det avslutningen på sesong 2 av Dexter før vi fant senga, aaaltfor sent med tanke på at K skulle opp kl. 0600 i morrest. MEN uansett, hvor blir det av det nye nicket mitt? Noen som har skiftet nick før? Må man kanskje logge ut og inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. februar 2011 #698 Del Skrevet 21. februar 2011 Selvfølgelig er det mulig å bli gravid mens han er militærmann Og en tjuvstarting kan jo ikke være noe annet enn positivt Så koselig det høres ut å være som nyforelska igjen. Vi er veldig inngrodd for tiden, siden vi har nok med skole og jobb og egentlig ikke ser hverandre så alt for mye Synes det virker logisk at du må logge deg ut og inn. Prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #699 Del Skrevet 21. februar 2011 Sendte du pm til mette eller bolledeig for å få byttet nick? Det gjorde jeg da jeg bytta for leeeenge siden, og da fikk jeg pm om at det var bytta. Hvis du har fått det må du prøve å logge ut og inn Er K ferdig med utdannelse og sånn da? Kan ikke huske at du har snakket om noe annet enn at han skal i militæret Iallefall, så rekker dere ikke å få et barn før du er ferdig på skolen, uansett hva som skjer, så da er dere nesten i mål uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #700 Del Skrevet 21. februar 2011 Selvfølgelig er det mulig å bli gravid mens han er militærmann Og en tjuvstarting kan jo ikke være noe annet enn positivt Så koselig det høres ut å være som nyforelska igjen. Vi er veldig inngrodd for tiden, siden vi har nok med skole og jobb og egentlig ikke ser hverandre så alt for mye Synes det virker logisk at du må logge deg ut og inn. Prøv det Ja, det gjelder å være positiv Det er veldig koselig å kjenne litt på sommerfuglene i magen igjen Prøvde å logge ut og inn igjen, funket ikke Sendte du pm til mette eller bolledeig for å få byttet nick? Det gjorde jeg da jeg bytta for leeeenge siden, og da fikk jeg pm om at det var bytta. Hvis du har fått det må du prøve å logge ut og inn Er K ferdig med utdannelse og sånn da? Kan ikke huske at du har snakket om noe annet enn at han skal i militæret Iallefall, så rekker dere ikke å få et barn før du er ferdig på skolen, uansett hva som skjer, så da er dere nesten i mål uansett Sendte til Supramundane jeg, for skjønte ikke hvor jeg kunne finne en admin, men supra sa ifra videre, så da hører jeg vel fra admin når alt er klart K er ferdig fagarbeider i yrket sitt om 2 uker! Det er jo et veldig pluss, vi blir liksom ferdig med utdanning begge to før den tid uansett Utrolig deilig å tenke på at om under 4 mnd er vi begge ferdig utdannet! Hadde det ikke vært for at han sannsynligvis blir kalt inn i forsvaret kunne vi sikkert ha begynt prøvingen før også, men vil jo helst unngå at han går glipp av den første tiden med barnet pga forsvaret! Pappaen skal jo gjerne også knytte noen bånd med den lille den første tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå