Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, det får tiden vise.

Det vondeste akkurat nå er at den clearblue testen i går var positiv :( Jeg skjønner ikke hvordan det kan skje! Men K kastet jo så mye gand på meg i går at det er vel ratt derfor det er blitt som det er blitt.

Når man har ønsket seg positiv test i åresvis, og endelig får det, for så å se alt falle i grus dagen etterpå.. Kan ikke beskrive det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer som varmer, jenter! :sjenert:

Det er kanskje ikke det lureste å fortelle sånt, man blottstiller jo seg selv litt, men jeg måtte bare får det ut noe sted. Er liksom ikke sånt som man ringer å snakker med mamma om, hvertfall ikke slik jeg ser det. K er det heller ikke så lett å snakke med om dette, det ble et åpent sår mellom oss.

Han har vært veldig god med meg i dag da, tror han skjønner at jeg har det litt vondt nå. Han kom hjem med blomster, og innrømmet at han hadde dårlig samvittighet for alt han liret av seg i går.

I tillegg nevnte jeg at skolesekken min er altfor liten, da spratt han opp og forlangte at jeg ble med på senteret så vi fikk kjøpt en skikkelig sekk. Så nå har jeg fått meg ny sekk, Puma tilogmed :)

Han har virkelig ikke visst hva godt han skulle gjøre i dag tror jeg! Blir fortsatt lei meg hver gang tankene mine streifer innom alt som har skjedd det siste døgnet, jeg fatter fremdeles ikke helt hva som er greia. Men, jeg vet jo at det egentlig er til det beste. Jeg vil jo gjerne komme meg ut i jobb i det nye yrket til sommeren, og dermed hadde det vært perfekt å få en ny, positiv test om et år i steden, akkurat slik som K vil ha det. Han har faktisk rett i at det passer fint. Prøver å se fremover, og se det slik at det ikke var liv laga. Alt skjer vel for en grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror alt skjer for en grunn :sjenert: Selv om vi kanskje ikke forstår det. Selv om det gjør så inderlig vondt.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Ord strekker ikke til. :troest: Håper du har bra etter omstendighetene og husk! dette også skal gå over. Du skal smile igjen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt søt da. Jeg tror kanskje det er K sin måte å snakke med deg på, der han liksom ikke vet hva han skal si :)

Og om et år har du jo rett til mammapermisjon, K har vært i militæret og alt er egentlig litt mer praktisk :)

:kose: Ring meg hvis du trenger noen å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alt skjer for en grunn :sjenert: Selv om vi kanskje ikke forstår det. Selv om det gjør så inderlig vondt.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Ord strekker ikke til. :troest: Håper du har bra etter omstendighetene og husk! dette også skal gå over. Du skal smile igjen :kose:

Ja, jeg er litt av den oppfatning selv, og det har gått overraskende greit, bare jeg kom meg over kneika i går. Tror nok jeg innerst inne vet at det ville blitt veldig vanskelig for oss hvis det hadde kommet en baby nå til høsten!

Takk for gode ord! :)

Han er litt søt da. Jeg tror kanskje det er K sin måte å snakke med deg på, der han liksom ikke vet hva han skal si :)

Og om et år har du jo rett til mammapermisjon, K har vært i militæret og alt er egentlig litt mer praktisk :)

:kose: Ring meg hvis du trenger noen å snakke med.

Ja, han er egentlig det! :) Jepp, alt ligger egentlig ganske perfekt til rette om et år! Og da slipper jeg jo at K bare skal bli sur og lei seg, men faktisk glad han også, og det er jo litt hyggeligere!

------------------

I dag var det utrolig godt å komme seg på skolen! Vi har hatt de to fagene som er mest spennende, hvor vi alltid lærer masse! Så nå er hodet mitt dyttet fullt av ny lærdom, og det er mye hyggeligere enn det som opptok hodet mitt i går! :jepp:

Jeg og K fikk forsåvidt også snakket ut om alt sammen etter vi la oss i går kveld. Vi hadde en vildig fin og god samtale. Var godt å snakke ordentlig ut med han om alt! Man blir nesten litt nyforelsket av å gå igjennom sånt sammen, så noe godt kom ihvertfall ut av det :rodmer:

Har bestilt legetime neste uke, fant ut at det kanskje var lurt å sjekke at alt er i orden? :vetikke: Vet ikke om man pleier det, men hun dama på tlf satte nå opp en time hvertfall.

Nå skal jeg spise deilig salat til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så bra at dere fikk snakket skikkelig ut. Det er nok viktig å bearbeide slike ting, og ikke minst få satt ord på tanker og følelser. Kanskje dere rett og slett kommer styrket ut av dette :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da Envy, har ikke vært her inne på en stund og ser at du har hatt noen tøffe dager :troest:

Livet er ikke enkelt, og noen ganger skjer ting man ikke har kontroll over. Klart det er trist når noe slikt sjer, men det var kanskje en mening med det. Slike ting sjer nok oftere enn du tror.

Flott at dere har snakket ut, det er utrolig viktig når man er i et forhold. Det å kunne snakke sammen om det som er vondt og leit (ikke bare det som er gøy) er med på å styrke forholdet.

Det kan være greit å ta en sjekk til legen, sånn at du vet at alt er i orden.

Klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her har jeg jammen gått glipp av mye, med en KG pause på en uke.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men sender varme tanker over til deg og en million :klemmer:

Hvis jeg kan være til noe hjelp med tanke på at jeg er sykepleier, så bare bruk meg.

Send meg pm hvis du vil :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk snakket skikkelig ut. Det er nok viktig å bearbeide slike ting, og ikke minst få satt ord på tanker og følelser. Kanskje dere rett og slett kommer styrket ut av dette :klem:

Så absolutt! Det er godt å få snakket ut med den man står nærmest i sånne situasjoner! :jepp::klem:

Det er deilig når man får snakket skikkelig ut sånn. Det styrker forholdet til tusen :hjerte:

:jepp::klem:

Det er godt dette ser ut til å heller bringe dere nærmere enn noe annet :klemmer:

Jo, vi får håpe på det! :):klemmer:

:kose:

Se så, Envy, du er jo både sterk, reflektert og modig du! Du skal komme langt her i verden :klem:

:sjenert: Tusen takk for fine ord, gode Al! :klem:

Uff da Envy, har ikke vært her inne på en stund og ser at du har hatt noen tøffe dager :troest:

Livet er ikke enkelt, og noen ganger skjer ting man ikke har kontroll over. Klart det er trist når noe slikt sjer, men det var kanskje en mening med det. Slike ting sjer nok oftere enn du tror.

Flott at dere har snakket ut, det er utrolig viktig når man er i et forhold. Det å kunne snakke sammen om det som er vondt og leit (ikke bare det som er gøy) er med på å styrke forholdet.

Det kan være greit å ta en sjekk til legen, sånn at du vet at alt er i orden.

Klem fra meg :hug:

Tusen takk for ordene, Kospia! :klemmer: Ja, det har vært noen tunge, vonde dager. Merker fremdeles at jeg har en fryktelig hang til å lese og se på alt som er smått og søtt :sukk: Tenker liksom på hvordan det kunne blitt. Men, det viktigste nå er vel egentlig meg og K. Forholdet kommer nok så absolutt styrket ut av dette!

Tenkte også det kunne være lurt med tur til legen ja, det blir vel en slags "closure" også for meg tror jeg!

Åh, her har jeg jammen gått glipp av mye, med en KG pause på en uke.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men sender varme tanker over til deg og en million :klemmer:

Hvis jeg kan være til noe hjelp med tanke på at jeg er sykepleier, så bare bruk meg.

Send meg pm hvis du vil :kose:

Å, Betina! :klem: Tusen takk for gode tanker og klemmer! Skal sende en PM om det dukker opp spørsmål! Tror jeg på en måte prøver å fortrenge hele den prosessen og alt som faktisk skjer i kroppen. Litt vanskelig å forestille seg nesten!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tanker, tanker, tanker! :sur:

Har vært ute med Inwe å skravlet i dag da! Godt å skravle i vei om alt mellom himmel og jord! :jepp: Fikk shoppet litt også da, og det er alltid balsam! :)

Men skulle virkelig ønske jeg bare kunne glemme alt dette som hjemsøker hodet mitt! Prøver å holde meg positiv, nå vet jeg jo tross alt at det er mulig hvertfall!

...

Tid for litt omveltninger, tror jeg. Tenkte kanskje jeg skulle skifte kallenavn her inne. Er egentlig ikke noe hyggelig, det navnet mitt, misunnelse liksom. Synes bare egentlig Envy er et fint ord, kunne faktisk fint ha vært et navn, om det ikke hadde vært betydningen av noe! ..Nei, det blir nytt nick tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi, du må sende PM eller noe om nytt nick da! Vi er jo t.o.m venner her inne, så da bør jeg bli informert :fnise:

Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...