Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var det fredag da! Her på østlandet har det, ikke overraskende, snødd i natt. Nå er det heldigvis opphold, og jeg tenkte å komme meg en liten tur på butikken i dag.

Blir litt rastløs av å ha studiedager jeg.. Må liksom ha noe å gjøre, bare for å få et avbrekk fra å sitte hjemme.

Nå er det denne helgen, så er det neste uke, og uka deretter er det vinterferie (?) Skolen min kaller det "prosjektuke" da, men det er nok en grunn til at alle dager unntatt mandag er studiedager den uka ;)

Snakket forresten med min mor i går. Foreldrene mine får besøk av min niese på 10 år som reiser alene fra trondheim den uka. Jenta er så søt og god, skikkelig jenta til tante hun også, så jeg gleder meg! Tenkte å prøve å finne på litt med henne siden jeg uansett har studiedager! Tror det blir utrolig koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekko? Ekko? Ekko?

Jeg må virkelig gå til anskaffelse av fler KG-venner! :lol: Eller så må K slutte å jobbe døgnet rundt. Jeg kjeder meg :sur:

Selv om jeg egentlig har det utrolig bra her på sofaen under pleddet mitt. Koser meg med jordbær :nigo:

Venter på at klokka skal bli nok så jeg kan legge meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, jeg venter også på klokka :fnise:

Jeg venter på klokka hver kveld for tiden jeg :fnise:

Mistenker at klokka har blitt nok for dere ;)

Håper du får en fin helg, Envy :klemmer:

Det var helt riktig! Det der var jo kjempesent! :hakeslepp: Blir stressa rundt 21.30 jeg :ler:

Ja, det skal jeg nok! :strix: I kveld skal vi ut på restaurant og feire valentine på forskudd, og i morgen skal vi hjem til mine foredlre og feire morsdag+bursdag sammen med hele familien :jepp:

-----------------

Hvorfor våkner kroppen min så tidlig når jeg fortsatt er trøtt? :Gjesp: K ligger i senga og sover. Ser han tok seg en øl her når han kom hjem i natt :fnise: Er lov det da, nå har han jo jobbet så mye at. Han var utrolig nok fornuftig nok til å ikke takke ja til overtid i dag da!

Nå skal jeg bikke meg litt på sofaen tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen :goodbye:

Jeg var bare på nett på morran i går og utførte selvdisiplin etter det. Derfor var jeg ikke her. ;)

Hvorfor er denne Valentinsdagen bare ment for kjærestegreier? Hvorfor kan det ikke være for vennskap generelt da, slik at vi andre også kan få eller gi et kort...eller langt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Margareth! Du har blitt så flink til å bedrive selvdisiplin! Jeg kunne trengt å lære litt av deg tror jeg :fnise:

Tja, si det! Jeg har nå alltid oppfattet det som en dag hvor man kan feire all slags kjærlighet :) Da jeg var singel pleide jeg å prøve å finne på noe sammen med venninner, det er det jo ikke noe galt med! :hjerte: Også er det jo mange utesteder å sånn som har valentinesrelaterte temaer og sånt noe! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haij there! :)

Jeg er redd for at det ikke går å blande seg inn i feiringen om en ikke leverer "ekte vare":

"Valentinsdagen den 14. februar er ein festdag for romantisk kjærleik. Han blir markert ved at ein gjev gåver, helsingar eller romantiske opplevingar til den ein elskar eller berre vil flørta litt med".

Dermed blir noen av oss holdt på utsiden... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var det definisjonen? Det var da fryktelig dårlig gjort :nei:

Det får være en trøst for de som blir holdt på utsiden at den finner sted på en mandag i år, som uansett ikke egentlig er en veldig romantisk dag i uka :fnise:

K er ingen fan av valentine, og syntes egentlig det var tull å feire, men jeg trumfet nå igjennom en bordreservasjon allikevel jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da ikke det verste å trumfe igjennom. :) En bordreservasjon kan jeg ikke minnes som noe veldig romantisk...dere skal kanskje ha noe å spise etterhvert også, hihi... :fnise: Finnes det romantisk mat?

Det er så lenge siden jeg har vært i de farvannene der at jeg ikke minnes det heller. Til daglig bedriver jeg "knekkebrød", og kan ikke se for meg at det er anbefalt som romantisk småtyggesnacks i senga i det hele tatt. Kommer jo til å kjennes ut som om at en har fått uønsket akupunktur der en ikke vil ha det i det hele tat, etterpå... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Å, hjælp! Nå fikk jeg trene lattermuskelen litt på morgenen, så plutselig for meg den romantiske knekkebrødtyggingen i senga! :eeeh:

Men ja, du har helt rett i at det forhåpentligvis kommer noe mat på det bestilte bordet etterhvert også :jepp: Det er en italiensk restaurant, og de har vel et rykte på seg for å være kanskje mer romantiske enn andre restauranter (?) Om maten i seg selv er så fryktelig romantisk vet jeg ikke, god mat har de hvertfall der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at de har romantiske priser også da... :fnise:

Men de regner kanskje med at de betalende er såpass i den romantiske ørska, at de ikke enser hva som står som sluttsum på regningen i det hele tatt...før de sjekker kontoen neste gang. ...iiik! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prisene der finnes ikke romantiske! :redd: Grøsser bare jeg tenker på regningen! ..Men det er jo bare valentines en gang i året, synes det funker som unnskyldning! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så om en ikke forbereder seg, kan prisene kanskje funke som skilsmissefremmere i stedenfor? Den ene vil gjerne bruke masse penger (for det er de verdt begge to)...men den andre vil heller spare og kjøpe noe godt og kose seg med hjemme? ;)

Vi får håpe at det går helt nydelig for dere to da. Jeg popper opp bak en blomsteroppsats når du minst venter det... :foto:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg bor med får bare tåle prisene, nå har han vært borte hele uka, så å bruke noen kronasjer på å gjøre ekstra stas på forholdet i dag får han tåle :jepp:

Jeg visste ikke at du bedriver paparzzi virksomhet, Mar? Hadde jeg vært deg ville jeg forsåvidt funnet på noe mer intressant enn å spionere på meg en lørdagskveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen... :tristbla: ...det har jeg aldri blitt kalt før... Jeg skulle jo bare ta et fiiint bilde av kvelden og ramme det inn og gi det til dere i presang, men vil du ikke så det greit det...

*Margareth kan også bli cybersnurt!* :snurt:

*not*

:skratte:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...