Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Viktig å bruke penger fornuftig når de først skal brukes :tommelopp:

Har også lyst til å se trolljegeren, så du kan godt si ifra om den er verdt tid og penger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inwe: arbeidsavklaringspenger :)

Mah: Helt enig! Satte faktisk opp budsjett tidligere i dag, så blir spennende å se om jeg klarer å følge det! :jepp:

Oppdatering om trolljegeren er notert! :popcorn:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskjett er greit å ha.. Jeg klarer forsåvidt aldri å følge det. Dermed har vi eller begynt å handle en gang i uken og sparer masse masse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så liten fryser, så kan ikke handle bare en gang i uken :sukk: Skulle gjerne ha gjort det, men det får bli om 2 år, når vi har kjøpt hus! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Vi har kjøpt oss fryser som er stor nok til en familie vi, sånn at vi *kan* fylle den opp når det passer. Har også en frysedel på kjøleskapet som fylles mye fortere opp sånn med tanke på at den er på kjøkkenet og boksen i boda :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger omtrent alt i kjøleskapet vi! Det meste har jo utgangsdato som er lenger enn en uke til :)

Nei, nå er jeg trøtt. Jeg leste utedo :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger omtrent alt i kjøleskapet vi! Det meste har jo utgangsdato som er lenger enn en uke til :)

Lurt :) Kjøleskapet vårt er stappfullt, og det er fryseren også :ler: Men vi er veldig fan av å fryse ting da.. Haha, har jo brukt halvparten av den diiiigre fryseren til foreldrene mine, men så glemmer vi liksom at vi har masse ting der :lol:

Vi har kjøpt oss fryser som er stor nok til en familie vi, sånn at vi *kan* fylle den opp når det passer. Har også en frysedel på kjøleskapet som fylles mye fortere opp sånn med tanke på at den er på kjøkkenet og boksen i boda :roll:

Heldig! Det skulle vi gjerne hatt også, men vi har dessverre ikke en eneste kvadrat til overs, så den drømmen må vente til vi har noe større enn et litt stort kott å bo i :ler:

Nei, nå er jeg trøtt. Jeg leste utedo :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender de sjokoladereklame på tv når jeg piner meg selv igjennom å bevisst ikke røre sjokoelade? :sur:

2 sjokoladereklamer på rad tilogmed!! :hakeslepp:

:sikle:

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Lurt å vente til dere har plass ja! :jepp: Men til sommeren er du jo ferdig med utdannelse og da nærmer dere dere vel? :hoppe:

Sjokoladereklamer er djevelens verk :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å vente til dere har plass ja! :jepp: Men til sommeren er du jo ferdig med utdannelse og da nærmer dere dere vel? :hoppe:

Sjokoladereklamer er djevelens verk :kjempesinna:

Ja, vi gjør det beste ut av det kottet vi har ;) Jo, til sommeren blir det bra, er nesten blitt garantert jobb også, men han reiser i forsvaret i august eller noe (hvis ikke noe uforutsett skjer), så da betaler forsvaret leiligheten, mens jeg skal fylle BSU på spreng. Planen er altså at vi skal kjøpe hus sommeren/høsten 2012 når han er hjemme igjen for godt :hoppe:

(når jeg leste det nå virket det plutselig mye nærmere enn jeg har følt :fnise: )

:troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om kløne! I morrest før jeg dro for å gi blod tok jeg en reseptfri tablett (som jeg egentlig ikke trodde skulle gjøre noe). Det viste seg at man ikke kunne ha denne tabletten i blodet når man gir, og dermed ble det ingen blodgiving.

Jeg fikk en flaske cola og enda en mummikopp da! :nigo: De er så snille på blodbanken! Så ble det satt opp ny time om 2 uker, nytt forsøk :tongue:

Er det forresten noen andre som har vært ute med bil på østlandet i dag? Det er jo nesten komisk! Det er så forferdelig såpeglatt, og med 30 cm nysnø (og fremdeles lavende ned) som måkebilene ikke rekker å få unna er veibildet forferdelig kaotisk!

Jeg så minst 2 trailere og 3-4 personbiler i diverse grøfter rundt omkring på min lille tur i sted. Veier er blokkert og varebiler står på tvers og full pakke.

Det gikk i 80 i 100-sonen, og selv jeg som alltid ligger i 120 i den sonen syntes 80 var mer enn fort nok på det føret :overrasket:

Merker jeg er veldig glad jeg ikke MÅ ut før på lørdag!

*krøller seg sammen under et pledd på sofaen med laptop og skolebøker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:ler: Glad jeg ikke skal kjøre opp på østlandet nå! :ler:

Hva er egentlig greia med at folk aldri kan senke farta nok til at det er trygt å kjøre? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det skal du være glad for! Skikkelig 0-føre er det!

Jeg synes alt i alt folk var flink i dag, det gikk veldig rolig langs de store veiene, så ut som det var mest i rundkjøringer og skarpe svinger folk hadde sklidd ut, samt på det feltet hvor man skal få opp farten for å komme inn på motorveien (vi har et sånt rett her oppe som går i oppoverbakke, står bestandig folk i grøfta der når der er glatt).

Når jeg kom jeg var jeg glad K ikke hadde dratt på jobb enda, for vi må opp en liten bakke med krapp sving for å parkere hjemme her, og den får jeg ikke til når det er glatt :sjenert: Tilogmed K brukte noen forsøk i dag da, så da er det hvertfall ikke bare meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hur det går? :)

Så kos med besøk! :hoppe:

Her går det fint :jepp: Skulle ha gjort mye mer enn ingenting i kveld, men har virkelig ikke fått gjort noenting, er så trøtt om dagenc030.gif I stedduppet jeg av på badegulvet når jeg skulle kose katten :ler:

Før jeg tillater meg selv å legge meg så SKAL jeg forsåvidt klare å få satt oppvasken i oppvaskmaskinen og tømme kattedoen!

..oh, også har det slutta å snø ute, endelig! :nigo:

med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...