Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Ja, det er nettopp det de er! Det er helt utrolig hva dem får til! Hvorfor i alle dager bruke et tog fullt av passasjerer til å trekke et annet havarert tog? Det er jo helt hinsides sykt! De kunne vel ha brukt et sånt jobbetog, sånne med bare en vogn som de kjører rundt med for å fikse ting? Men neida, det er akkurat som dem liker å torturere passasjerene sine!

Gawd! Merker jeg blir megaprovosert av å tenke på dem! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Sikkert togføreren som trodde han var en tegneseriehelt der og da, og så for seg at han skulle redde dagen og etterpå få medalje av kongen ellerno :ler:

Jeg har sett for mange barnefilmer tror jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togføreren var en dame, og hun så relativt stressa ut, så jeg tror nok dessverre ikke tegneserieteorien holder heller i dette tilfellet Mah :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: unnskyld at jeg ler, men jeg skulle gjerne ha likt å se deg komme inn sint som f...og skjelle ut den dama :fnise:

Hurra for Envy sier jeg :bolledeig: det var tøft gjort.

Jeg har garantert blitt sint jeg også, men hadde vel ikke turt og skjelle dem ut. Jeg er vel heller den som går å småskjefter og går og irriterer meg over dem hjemme, flere timer etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff, ja! Det var nok litt av et syn skal jeg si deg, Kospia! :lol: Det verste var jo at jeg var så sint, så jeg klarte liksom ikke forklare meg helt heller til å begynne med, så hun så litt dumt på meg og foreslo at jeg kunne ta neste tog som gikk om 19 min. DA fyrte jeg da! Å fysj! Haha!

Det er greit å kunne si ifra om sånt synes jeg, jeg blir nemlig så sint så jeg klarer ikke holde det inni meg i sånne situasjoner :fnise: ..Selv om jeg kanskje kunne ha sagt det på litt penere måter av og til :sjenert: Det faller noen gloser som en ung pike aldri skulle tatt i sin munn :ler: Kan jeg skylde på at jeg er datter av en gammel sjømann? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg kan se det for meg. Du er nok mye tøffere enn meg gitt, men er greit å ha deg med for å kjefte litt for meg en gang i blandt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

Jeg har skjerpa meg veldig da, K ble så lei av at jeg var så hissig, stakkaren fikk jo så mye kjeft. Så nå har jeg dempet meg veldig på hjemmebane. Er egentlig litt stolt over at jeg er blitt så flink til å beherske meg! a035.gif

..men NSB eier jeg ikke respekt for, så der legger jeg absolutt ingen bånd på meg selv :ler:

De av dere som ikke vet det :opplyser: Jeg har noe italiensk og spansk blod brusende i blodårene, og er det noe jeg har så er det det sydlanske temperamentet! :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars K som fikk gjennomgå :fnise: Er greit å få roe seg litt ned da. Fikk streng beskjed selv jeg, er nemlig ikke like forsiktig på hjemmebane, og S fikk høre det han og. Gjerne litt høyere (les skriking) enn hva som var nødvenig :ler: Greit å ha roa seg ned der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja! Det er fort gjort å hisse seg opp! :lol: Det er godt vi er blitt flinke, voksne damer som klarer å beherske seg! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: skal si du satte NSB på plass (Selvom jeg som har jobbet i ymse serviceyrker synes litt synd på den uskyldige ansatte du skjelte ut ;) ) og det hadde du din fulle rett til å gjøre :jepp:

Jeg er ikke spesielt fin i målet selv, og ihvertfall ikke hvis ting irriterer meg :jepp:

Håper det går like greit på skolen fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Og jeg som har sett for meg dere begge som søte, snille, stille(?) jenter :skratte:

Hehe, jeg tror nok de fleste ville kategorisert meg som både søt og snill, men jeg har jammen temperamtent også! :fnise:

:ler: skal si du satte NSB på plass (Selvom jeg som har jobbet i ymse serviceyrker synes litt synd på den uskyldige ansatte du skjelte ut ;) ) og det hadde du din fulle rett til å gjøre :jepp:

Jeg er ikke spesielt fin i målet selv, og ihvertfall ikke hvis ting irriterer meg :jepp:

Håper det går like greit på skolen fremdeles!

Ja, det gjorde jeg, skikkelig! Klart, det var ikke damens feil, men noen måtte det jo gå utover :sjenert: Har selv vært servitør en stund, og har jammen mottat mye kjeft for hva kokken har gjort selv også :ler:

Skolen går kjempefint :hoppe: Mye egenstudie blir det, men synes det er helt topp! :jepp:

--------------------

Nå har jeg langhelg! :hoppe: Studiedag i morgen og fredag! Hurra!

I morgen tidlig må jeg visst opp uansett da, har jo klart å sette meg opp på blodgivertime 10.15 :daane: Må jo smiske litt med dem nå som jeg skal spørre veldig pent om jobb! :fnise:

I dag har jeg vært i lille byen sammen med venninne C, det var utrolig koselig å skravle litt med henne nå! :) Lenge siden sist. Utrolig hvor travle alle er i sine hverdager, og hvor leng det er mellom at man har tid til å bare sette seg på en cafe og skravle bort ettermiddagen!

Nå ser jeg forsåvidt veldig frem til lørdag, er såpass overfladisk at jeg er fryktelig spent på hva K har funnet på i valentines gave til meg :fnise::hjerte::bolledeig:

Åh, forresten! I sted når jeg var på matvarebutikken og kjøpte ingrediensene til den fantastisk digge salaten jeg spiste til middag i dag kjøpte jeg med meg Trolljegeren på blu-ray! :hoppe: Har så lyst til å se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg først i kø til å låne den (trolljegeren altså) :ler:

Skulle nesten ønske jeg likte valentine når jeg leser her, men vi er blakke som kirkerotter (altså vi har litt på sparekontoen, men de skal fint være der) og jeg jobber hele helga. Romantikken får vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grønn Inwe! :tommelopp:

:laugh: Hihi, nei, det hørtes fornuftig ut å le pengene forbli der inne! Vi får vår del har siste mulighet til å bruke litt nå, på denne lønningen før jeg må leve helt og holdent bare på det jeg får i aap :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...