Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er god! :strix:

------------------

Æææh, nå skal jeg snart dra!! :bond:

Nå gruer jeg meg litt :sjenert: Håper magen oppfører seg i dag!

Bah, også vil jeg ikke ta tog, hater nsb!! :sur:

*vil krype tilbake under dyna*k030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, kjenner igjen den følelsen! :kose:

Det blir SÅ stas når du får det overstått! Også kan du begynne å lære masse! :jepp:

Lykke til i dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med skolen i dag :hoppendeglad: Nå ble jeg veldig nysgjerrig da.. :sjenert: hva slags skole går du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, kjenner igjen den følelsen! :kose:

Det blir SÅ stas når du får det overstått! Også kan du begynne å lære masse! :jepp:

Lykke til i dag! :hug:

Du har så rett så rett! Godt å ha det overstått med første dag, nå blir det bare spennende å dra tilbake i morgen! :nigo:

Takk! :klem:

Jeg er sikker på at du koser deg nå jeg :kose:

:jepp: På det tidspunktet var jeg nettopp gått av toget og skulle gå de skumle skrittene til skolen :redd:

Lykke til med skolen i dag :hoppendeglad: Nå ble jeg veldig nysgjerrig da.. :sjenert: hva slags skole går du på?

Taaakk! :biggrin: Har begynt på medisinsk sekretær! Begynte i dag og ferdig utdannet i midten av juni! :jepp:

-------------------

Åh, nå er jeg sliten! Tenkte jeg skulle være lur og gå inn de nye skoene jeg kjøpte i går, i dag jeg. Ikke visste vel jeg at jeg skulle få med meg sånn ca et tonn bøker hjem allerede første dagen! :lol: Og de nye skoene har jo ikke noe særlig høye hæler heller da! Det hele resulterte i fryktelig vonde føtter nå.

MEN det har vært en spennende dag da! Har fått en god presentasjon av de forskjellige fagene, og skolen generelt. Godt å ha sett klassen også, så vet man litt hva slags folk man skal forholde seg til de neste 4,5 mnd! :) Kan si det slik at det er en klar overvekt av kvinner i klassen, med bare 1 mann! :ler:

I morgen starter dagen med psykologi, blir nok bra (selv om jeg har 6 i psykologi fra før). Oh, også skal vi lære medisinsk terminologi, så en av de digre bøkene som ble med hjem i dag er en ordbok i latin og gresk :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teite :dåne: smilyen!

Så bra du hadde det fint på skolen i dag :nigo: Blir nok et lærerikt halvår. Du får bare si i fra når du har tid til en kaffe, nå befinner vi jo oss i samme by på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en skoledag gjennomført :) Begynte på 2 av fagene i dag, sinnsykt intressante fag! Håper det fortsetter sånn gjennom hele, da kan det bli fine resultater på eksamen, for når jeg er interessert sluker jeg pensum som en sulten bjørn! :nigo:

Nå er jeg trøttere enn trøttest, ogs skal begynne med middagen så fort jeg er ferdig med dette innlegget, urtemarinert laks med dillpoteter og hollandaise saus! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg har fått i lekse å følge med på Greys Anatomi, føler at det er en relativt ålreit lekse å ha! :ler:

a035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra for interessante fag og masse bøker og folk og... (men ikke for vonde føtter :nei:) :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lete: Envy?

:vinke:

Jeg er her!

---------------------

Jeg har bare vært så sliten den siste uka, jobbing og skole tar på! Har nesten bestemt meg for å si ifra på jobben at det ikke blir noe jobbing denne perioden mens jeg går på skole. Jeg går jo for A i alle fag, og da går det ikke an å drive å "kaste bort" tid på å jobbe i tillegg :lol:

Nå sitter jeg i sofaen og er slakt. Hjemme alene, kjære min jobber kveldsvakter hele uken, og dermed sees vi nesten ikke før på lørdag. Men på lørdag skal vi feire valentine da, har bestilt bord på den beste, fineste (og dessverre en av de dyreste) restauranten i nærbyen. Åh, jeg gleder meg så sinnsykt! De har så god mat der, og da skal vi baaare kose oss! :)

På torsdag skal jeg på sykehuset og gi blod, gruer meg litt :redd: Skjønner egentlig ikke hvorfor, men gruer meg alltid før jeg skal gi blod. I samme slengen skal jeg prøve å få snakket med noen som ordner med personalsaker på sykehuset, like greit å begynne å forhøre seg om jobb med det samme, siden jeg så gjerne vil jobbe på akkurat det sykehuset når jeg er ferdig med skolen! :jepp:

Og, forresten, over til noe helt annet. Hva gjør man med håpløse naboer som til stadighet røyker (både det ene og det andre?) i vår felles gang hvor vi også oppbevarer våre klær og sko? Har sagt ifra til dem 2 ganger alt, og har en ganske god tone med denne naboen. Er bare så forferdelig ekkelt med den lukta hele tiden :sur: Holdt på å kveles når jeg kom inn der etter skolen i dag! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra til huseier, dere skal ikke måtte finne dere i sånt :opplyser:

Skole og jobb er forferdelig slitsomt, men det går til en viss grad, man må bare prioritere. Selvfølgelig er det ditt eget valg, og hvis du selv føler at det blir for mye gjør du det selvsagt ikke :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER nsb!! Åh, er det mulig å være så gjennomsyret idiotiske som det selskapet? Hadde dem ikke hatt monopol hadde dem vært nedlagt for lengst, for da hadde alle valgt andre alternativer!!d018.gif

Jeg fatter ikke engang at det er mulig jeg!

På vei hjem i dag var jeg nemlig så "heldig" at jeg rakk 1157 toget siden jeg sluttet 1130 på skolen. Det var jo flott, for med en del lekser i sekken kommer slike halve dager godt med.

Glad og fornøyd breier jeg meg ut på en 4-gruppe på toget (det var bare meg og 3 andre i den vognen) med sekken i et sete, meg selv i et sete og bena opp i setet tvers over. Vi kjører halvparten av turen, stopper på en hovedstasjon, hvor det er bussterminal rett ved siden av. Toget kjører fra stasjonen, og i det vi har begynt å kjøre kommer det beskjed over høyttaleren om at VI måtte kjøre å hjelpe til å trekke et j*vla tog som har sittet fast en time rett utenfor den stasjonen, med tekniske problemer. Javel, tenkte jeg, dette vil ta tid. Også forbannet jeg nsb litt for at de ikke hadde giddet å sagt det sånn ca 10 sek før, for da kunne jeg gått av og tatt bussen fra den "hovedstasjonen". Anyways, konduktøren kommer forbi og lover at dette kun vil ta 20 min. Hun og lokføreren gikk igjennom toget frem og tilbake et par ganger før vi nok en gang får beskjed over høyttaleren om at det har oppstått nok et problem og at vi må vente. FYTTI H*LVETE da!!

a158.gif

Etter å ha stått der å glanet i godt og vel 40 minutter får vi nok en beskjed om å være tålmodige, det toget jeg satt på hadde nemlig OGSÅ fått tekniske problemer (kan sånne problemer liksom smitte fra et tog til et annet, eller hva er greia? :roll: ) ENDA et tog kommer tilslutt og hekter seg på og får dratt oss TILBAKE til den hovedstasjonen, nå var nemlig toget innstilt og gjett hva.. vi måtte ta buss..

Da vi kom til stasjonen og i første omgang skulle få komme oss av det j*vla toget, hadde f*en meg probleme blitt stå store at DØRENE ikke åpnet seg. Javel, enda 10 min senere kom vi oss endelig av det fordømte toget.

Gjett hva, jeg var så forbannet at jeg gikk rett inn på stasjonen og skjelte ut den stakkars dama i skranken (vet at det ikke var hennes feil, men jeg var så forbanna at jeg er sikker på det kom røyk ut av øra på meg). Jeg forlangte å få en taxi, og påsto jeg var for sen til jobb. Ikke beng om jeg skulle stå der i 5-10-15 min og vente på en buss som kom til å bli stuvende full og skulle kjøre innom alle j*vla stasjoner!

Jeg fikk taxi dekket av nsb da, og ikke har jeg dårlig samvittighet for det heller.

GRR!a134.gif

Nå er jeg midt i leksene, fordi jeg ble over en time forsinket, og totalt umotivert for å gjøre noe som helst annet enn å furte når jeg kom hjem. Jeg takker nsb for å ha ødelagt dagen min. :kjefte:

Beklager utblåsningen, men NSB burde virkelig ha vært stilt for galgen..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...