Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg fri helt til torsdag!!a049.gif Er booket på tirsdag, også skal jeg være lat et par dager :fnise: Men slutter 3 på torsdag da, kanskje vi kan finne på noe da?

Jeg er med vettu :nigo:

Nå sånn ca er du i lille-byen da? Jeg er ferdig halv 2, så er hjemme før du er ferdig på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med vettu :nigo:

Nå sånn ca er du i lille-byen da? Jeg er ferdig halv 2, så er hjemme før du er ferdig på jobb :ler:

:hoppe:

hmm, må skifte litt å sånn først, så ikke jeg blir gående rundt i uniformen :gjeiper: Men er vel i lille byen sånn 5 på halv 4 tenker jeg, om jeg skal være eksakt! Kjører innom hjem til deg jeg, kommer jo uansett fra den siden :)

Åndenes Makt? :dåne: Sånt blir jeg bare bekymret over :fnise:

Ja, det er så spennende! Blir bare utrolig fascinert jeg, mye av det er jo så uforklarlig!

-------------------

Vet dere hva!? :hoppe: I dag er det 1 uke til jeg begynner på skolen! Å, som jeg gleder meg til å lære masse nytt og spennende! Og hva endda bedre er, om 1 uke er det 4,5 mnd igjen til jeg er ferdig utdannet! a040.gif Tenk det, lille meg, ferdig utdannet! :nigo: Jeg hadde nesten mistet håpet på å noen gang klare det jeg!

Hoho!

Nå skal jeg spille LittleBigPlanet! Tar en snokerunde i kveld :jepp: *krøller seg sammen i sjeselongen under et pledd med ps3-kontrollen i hendene :happy: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

hmm, må skifte litt å sånn først, så ikke jeg blir gående rundt i uniformen :gjeiper: Men er vel i lille byen sånn 5 på halv 4 tenker jeg, om jeg skal være eksakt! Kjører innom hjem til deg jeg, kommer jo uansett fra den siden :)

Da kan du jo parkere her :)

Så bra du gleder deg til å dra på skolen, ikke noe bedre utgangspunkt enn det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, dette høres virkelig bra ut, Envy! Ferdigutdannet om 4,5 mnd?! :hoppe: Jippi! :bolledeig:

Ja!! :bolledeig: Det er nesten for godt til å være sant! Relevante arbeidsplasser pleier visst å henge opp oppslag om ledige jobber også på skolen, når eksamen næremer seg, så dette kan ikke bli annet enn bra! :nigo:

Da kan du jo parkere her :)

Så bra du gleder deg til å dra på skolen, ikke noe bedre utgangspunkt enn det :jepp:

:jepp:

Blir nok noe helt annet å gå på denne skolen enn de skolene jeg har gått på før, nå dreier det seg jo om spennende nye fag, ikke teite vgs fag! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: <--- Livstegn! :jepp:

Jeg jobber og jobber. Tidligvakter! I går ettermiddag var jeg så trøtt, så da gjorde jeg husarbeid hele kvelden for å holde meg i gang, så håtell cæsar, også gikk jeg å la meg kl 20.00! :ler:

I dag har jeg vært med Inwe i lille byen, og det var så koselig å :skravle: masse. Også ble det en hel masse shopping, selv om det ikke var helt i planen :sjenert: Er så masse fint på salg nå!!

Hihi..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håtell var et skikkelig søtt ord :fnise:

Kjempekoselig med skravling i dag :skravle: Og man må jo kunne unne seg "litt" nytt en gang i blant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! :strix: Nå har jeg nettopp sett Twilight. Som nevnt tidligere ble jeg litt bergtatt av den lille halvtimen av 3'eren jeg fikk sett på jobb. I går når jeg var ute med Inwe kjøpte jeg meg altså film nr 1, og klarte å vente heeeelt til i dag med å se den. :lol:

Å, herregud for en film a035.gif Sitter her å sipper, noe så romantisk! :hjerte: Vet ikke hvor mange ganger i løpet av filmen jeg ønsket at K var her så jeg kunne krype opp i armkroken. Hihi, åå, gjett om han skal koseoverfalles når han kommer fra jobb i kveld! a022.gif

(også tror jeg muligens jeg ble en smule betatt av Edward Cullen, for en fyr! :fnise: )

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen.

Også skal jeg pusse tenna.. igjen.. Det er plutselig blitt veldig morro! Jeg kjøpte nemlig den tannkremen, Pepsodent white, også i går, og den funker så SYKT bra! Tennene blir faktsik synlig, mye hvitere for hver gang! :tanpuss:

:fnise: <--- jeg er skikkelig i det hjørnet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei KG! :vinke:

Jeg har egentlig ikke noe spesielt å komme med. Har kosa meg sammen med min kjære, vakre, gode, snille K i helgen :rodmer: Føler meg nesten litt nyforelsket :fnise: Han minte meg tilogmed på i går at det snart er valentines, tenk at han husket det, og jeg hadde glemt det! :hakeslepp:

På lørdag var vi på senteret, skulle bare handle bursdagsgave til venninne T som er sammen med K sin bestekompis. Meeen, shoppingturen ble litt lenger, og vi endte opp på VIC (K er skikkelig merkehore :fnise: ). Jeg handler jo alltid på HM og Cubus og sånn, synes liksom det er greit, men siden det var salg på VIC mente han at jeg måtte ha meg noen "skikkelige" klær, så jeg endte opp i prøverommet med 10 plagg eller noe. Klarte heldigvis å halvere bunken, men endte jo fortsatt opp da med 1 kjole, 1 bukse, 2 skjorter og 1 cardigan :nigo: MEN da jeg skulle betale hadde jeg ikke nok penger på kortet, så det ble avvist!! :flau: Så snille min batalte alle 1300 kronene for tingene mine! :strix:

På kvelden skulle vi i bursdag til hun venninna, og jeg tenkte å ha på meg den nye skjorta mi. Kom hjem, satte den på, og der spratt knappene i alle mulige kanter a015.gif Jaja, tenkte jeg, og tok på meg den nye kjolen i steden. Den viste det seg at det var et digert hull under armen på, og et på skulderen! :hakeslepp: Og den kostet 400 kr på 70%!!! Så, da hadde jeg ikke noe nytt jeg ville ha på, og endte opp med gammelskjorta mi :ler:

I dag har jeg altså vært avgårde på vic for å bytte kjolen, men de hadde ingen igjen. Jeg ble litt lei meg, for jeg synes den var så fin, men heldigvis så har de avtale med skredder da, så da ble den sendt avgårde til skredderen :hoppe:

Oh, også er det salg på økonomisko, kjøpte et par dødstøffe ankelhøye støvletter til 79,-!!! :nigo:

I morgen tidlig er det første dag på skolen, jeg er så spent! Lurer på hvordan fagene er, hva slags folk som er i klassen, hvordan læreren er, om det er mye lekser, etc etc. Gleder meg!!a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...