Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2011 #521 Del Skrevet 19. januar 2011 Det skjer så mye i boka di, at jeg rekker ikke henge med! Men jeg kan jo si hei likevel Og det kjøkkenet var kjempeflott! Syns fargen var super også, jeg. Hvitt er pent å se på, men en må vaske så veldig ofte når en har hvitt kjøkken, så det er ikke så praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. januar 2011 #522 Del Skrevet 20. januar 2011 Det hørtes fantastisk godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. januar 2011 #523 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei søta! Hvordan går det? Lenge siden jeg har vært her inne nå, skjedd så mye, så måtte stalke boka di litt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. januar 2011 #524 Del Skrevet 20. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #525 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) alle! Nå sitter jeg under et pledd på sofaen og spiser sjokolade Har nettopp kommet hjem fra jobb da, så da er det lov Forresten, i går fikk jeg en ferdig signert, av både NAV og skolen, studiekontrakt Nå har jeg det svart på hvitt! Merker jeg godt kunne jobbet lenger og mer med det jeg driver med nå, men ikke så ustabilt, så det får bli på et senere tidspunkt i livet Håper K kommer hjem snart, har skal ut og jobbe igjen til kl 18 i kveld, så vi tenkte vi skulle rekke å spise først, noe så spennende som tortellini edit: Leif sniker seg stadig inn! Endret 20. januar 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. januar 2011 #526 Del Skrevet 20. januar 2011 Husj på Leif, han har da ingenting her å gjøre Tortelini er nam da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. januar 2011 #527 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. januar 2011 #528 Del Skrevet 20. januar 2011 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #529 Del Skrevet 21. januar 2011 Nettopp kommet fra jobb, også skal jeg tilbake på jobb om 11 timer.. Ellers ikke stort å fortelle. God helg KG-damene! Vi snakkes på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. januar 2011 #530 Del Skrevet 21. januar 2011 Jobbhelg denne helgen også? Du skal jammen meg slutte å klage på at jeg jobber for mye altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #531 Del Skrevet 21. januar 2011 Jobbejobbejobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #532 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jeg har fri i dag! Sjefen spurte meg når jeg var på jobb fredag ettermiddag om jeg ville jobbe i dag i tillegg, men da takket jeg rett og slett nei. Orket ikke en 12-timers dag til akkurat nå kjente jeg! Vi har vært en knallfin gjeng på jobb denne helgen, og jeg har ledd utrolig mye. Likevel, kroppen orket ikke. Hihi, han ene på jobben skulle forsåvidt lage skriv til K på at han aldri kommer til å bli klar for barn uansett hvor lenge han venter, og at det bare var å sette i gang Oh, også har jeg gjort viktige papirting i forhold til de menneskene som "bor" på jobben i helgen! Hurra! Det er liksom litt tillitsting at jeg fikk gjøre det, så det var gøy! Nå sitter vi bare å daffer. Lurer på om jeg skal få ut fingern og få bestillt bilder til albumet, men det er jo over 400 bilder :dåne: Er så mye! Endret 23. januar 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. januar 2011 #533 Del Skrevet 23. januar 2011 så deilig med fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #534 Del Skrevet 23. januar 2011 Søndagshilse pent på i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. januar 2011 #535 Del Skrevet 23. januar 2011 Bestill bilder du, tenkt hvor deilig det blir når du er ferdig med det. Har du forresten noe fri til uka? Jeg jobber nemlig bare i helga. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2011 #536 Del Skrevet 23. januar 2011 Bestill bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2011 #537 Del Skrevet 23. januar 2011 Søndagsfri Sånn skal det være Så bra at du får tillit på jobb Skal du forresten fortsette å jobbe der mens du går på skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. januar 2011 #538 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du hatt en fin frisøndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. januar 2011 #539 Del Skrevet 23. januar 2011 Nå leste jeg frisørsøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #540 Del Skrevet 23. januar 2011 så deilig med fridag Søndagshilse pent på i tråden. Bestill bilder du, tenkt hvor deilig det blir når du er ferdig med det. Har du forresten noe fri til uka? Jeg jobber nemlig bare i helga. ? Også så mye koseligere å sette minnene i håndfaste album, i steden for å la dem flyte rundt på en harddisk! Ja, nå har jeg fri helt til torsdag!! Er booket på tirsdag, også skal jeg være lat et par dager Men slutter 3 på torsdag da, kanskje vi kan finne på noe da? Bestill bilder Skal bestille i morgen! Vi endte opp med å dra til svigers i sted, så var plutselig denne dagen snart gått også! Søndagsfri Sånn skal det være Så bra at du får tillit på jobb Skal du forresten fortsette å jobbe der mens du går på skole? Ja, føles utrolig godt å få gjøre litt sånne ting, dette var i tillegg på den "damejobben" hvor jeg har slitt litt for å få tillit, men virker som isen endelig begynner å tine litt! Tenkte å fortsette i begge jobbene forde om jeg skal på skole Blir bare de faste helgevaktene mine da, pluss sikkert noen vakter her og der som passer seg slik ----------------- Nå har jeg nettopp sett på Åndenes Makt. Det er ett program i uken som jeg MÅ få med meg, og det er Åndenes. Det er bare så utrolig fascinerende for en gammel wiccaner som meg selv å få med seg litt! Vi dro forsåvidt til svigermor tidligere i dag, spiste taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå