Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

:vinke:

Det skjer så mye i boka di, at jeg rekker ikke henge med! Men jeg kan jo si hei likevel :)

Og det kjøkkenet var kjempeflott! Syns fargen var super også, jeg. Hvitt er pent å se på, men en må vaske så veldig ofte når en har hvitt kjøkken, så det er ikke så praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Hei søta! :sexy:

Hvordan går det?

Lenge siden jeg har vært her inne nå, skjedd så mye, så måtte stalke boka di litt nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle!

Nå sitter jeg under et pledd på sofaen og spiser sjokolade :fnise: Har nettopp kommet hjem fra jobb da, så da er det lov :opplyser:

Forresten, i går fikk jeg en ferdig signert, av både NAV og skolen, studiekontrakt :bolledeig: Nå har jeg det svart på hvitt! :bolledeig:

Merker jeg godt kunne jobbet lenger og mer med det jeg driver med nå, men ikke så ustabilt, så det får bli på et senere tidspunkt i livet :jepp:

Håper K kommer hjem snart, har skal ut og jobbe igjen til kl 18 i kveld, så vi tenkte vi skulle rekke å spise først, noe så spennende som tortellini :lol:

edit: Leif sniker seg stadig inn!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Nettopp kommet fra jobb, også skal jeg tilbake på jobb om 11 timer.. Ellers ikke stort å fortelle.

God helg KG-damene! Vi snakkes på søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri i dag! a040.gif Sjefen spurte meg når jeg var på jobb fredag ettermiddag om jeg ville jobbe i dag i tillegg, men da takket jeg rett og slett nei. Orket ikke en 12-timers dag til akkurat nå kjente jeg! Vi har vært en knallfin gjeng på jobb denne helgen, og jeg har ledd utrolig mye. Likevel, kroppen orket ikke.

Hihi, han ene på jobben skulle forsåvidt lage skriv til K på at han aldri kommer til å bli klar for barn uansett hvor lenge han venter, og at det bare var å sette i gang :ler:

Oh, også har jeg gjort viktige papirting i forhold til de menneskene som "bor" på jobben i helgen! Hurra! :hoppe: Det er liksom litt tillitsting at jeg fikk gjøre det, så det var gøy!

Nå sitter vi bare å daffer. Lurer på om jeg skal få ut fingern og få bestillt bilder til albumet, men det er jo over 400 bilder :dåne: Er så mye!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill bilder du, tenkt hvor deilig det blir når du er ferdig med det.

Har du forresten noe fri til uka? Jeg jobber nemlig bare i helga. :skravle: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Søndagsfri :hoppe: Sånn skal det være :nigo:

Så bra at du får tillit på jobb :strix: Skal du forresten fortsette å jobbe der mens du går på skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig med fridag :nigo:

:jepp:

Søndagshilse pent på i tråden. :)

c030.gif

Bestill bilder du, tenkt hvor deilig det blir når du er ferdig med det.

Har du forresten noe fri til uka? Jeg jobber nemlig bare i helga. :skravle: ?

:jepp: Også så mye koseligere å sette minnene i håndfaste album, i steden for å la dem flyte rundt på en harddisk! c015.gif

Ja, nå har jeg fri helt til torsdag!!a049.gif Er booket på tirsdag, også skal jeg være lat et par dager :fnise: Men slutter 3 på torsdag da, kanskje vi kan finne på noe da?

Bestill bilder :jepp::nigo:

a030.gif Skal bestille i morgen! Vi endte opp med å dra til svigers i sted, så var plutselig denne dagen snart gått også! :lol:

Søndagsfri :hoppe: Sånn skal det være :nigo:

Så bra at du får tillit på jobb :strix: Skal du forresten fortsette å jobbe der mens du går på skole?

Ja, føles utrolig godt å få gjøre litt sånne ting, dette var i tillegg på den "damejobben" hvor jeg har slitt litt for å få tillit, men virker som isen endelig begynner å tine litt! :nigo: Tenkte å fortsette i begge jobbene forde om jeg skal på skole :jepp: Blir bare de faste helgevaktene mine da, pluss sikkert noen vakter her og der som passer seg slik :)

-----------------

Nå har jeg nettopp sett på Åndenes Makt. Det er ett program i uken som jeg MÅ få med meg, og det er Åndenes. Det er bare så utrolig fascinerende for en gammel wiccaner som meg selv å få med seg litt! :fnise:

Vi dro forsåvidt til svigermor tidligere i dag, spiste taco! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...