Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #501 Del Skrevet 18. januar 2011 Og god ettermiddag? :klø: Håper dere koste dere i går Margareth sier at det ikke heter ettermiddag før etter klokken 15 Hun er ganske streng på det. Ihvertfall med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #502 Del Skrevet 18. januar 2011 Da stoler jeg på Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #503 Del Skrevet 18. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 18. januar 2011 Men dette er min tråd, og jeg sier at det er ettermiddag etter 1200. Det har jeg lært av mamman min! Så hyggelig med så masse hilsener, dere er søte I dag er jeg egentlig sliten. Har vært ute på lunsj med ei venninne som jeg ikke har sett på ca et halvt år. Var utrolig koselig å møte henne igjen. Hadde jo så uendelig mye å snakke om Utrolig hvor mye som kan skje på et halvt år, særlig når man er ung og har 1000 ting gående til enhver tid I går hadde vi en utrolig hyggelig kveld sammen med Inwe og S. Spiste deilig middag, og alle ble overmette. Etterpå tok vi en tur på senteret og tittet litt bare Når vi kom hjem la vi oss bare en time etter, var så sykt trøtte! I dag forsov K seg med hele 1 og en halv time, så da sto jeg opp litt etter han dro og ordnet meg for lunsjen i dag. JO, også har jeg vært på biltema og kjøpt olje og oljefilter til bilen min. Føler meg så utrolig dum på sånne butikker. Jeg kom jo i kassa og sa at jeg skulle har olje og oljefilter til x bilmerke, x modell, x årsmodell og trodde det skulle holde, men neida. Da lurte han på hva slags størrelse jeg hadde på motoren. og jeg da "ehm.. øh.. mener du det tallet som står bakpå?" Han i kassa bare ser dumt på meg.. "Fordi der står det 2.0". Da lo han litt sa at det var det tallet han var ute etter. Men herregud, etterpå skulle jeg se på viskere, for det trenger jeg. Det står jo ute i butikken der, så jeg gikk bort i hylla og tenkte at det sikkert sto noe om hvilke typer biler de forskjellige viskerne var til, men neida, der sto det bare noe om tommer" og cm, og lengde og bredde. Så turte jeg ikke å spørre siden han i kassa allerede var litt oppgitt over detta dumme kvinnfolket, så da gikk jeg Får ta med meg K på biltema en dag og få tak i viskere tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #505 Del Skrevet 18. januar 2011 Du kan også gå på bensinstasjon og kjøpe viskere der! Der jeg jobbet måtte vi ihvertfall kunne finne det kunden skulle ha, uansett bil. Hang en fin bok der som vi brukte å se i. Samme med lyspærer (men vi fikk ikke skifte) og olje. Kjempekoselig å treffe venner man ikke ser så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 18. januar 2011 Men det er vel mye billigere på biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #507 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja det er det... Så en annen løsning er å ta av vindusviskeren på førersiden og ta den med inn i butikken. Da er det lettere å finne ut hvor stor du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #508 Del Skrevet 18. januar 2011 Det hørtes fryktelig vanskelig ut! Det verste er at jeg er over middels intressert i bil, men jeg kan ikke skifte dekk engang Er veldig glad jeg har K som er ganske flink med bil, hvertfall med sånne småting. ..Også trengte han visst viskere til sin bil også, så da er det likesågreit at vi drar begge to, så lærer jeg til neste gang, også blir det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #509 Del Skrevet 18. januar 2011 jeg sier også at det er ettermiddag etter kl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. januar 2011 #510 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg hadde nok også presert å virke "dum og blond" inne på biltema, men å ta av vindusviskeren er faktisk ganske lett Men dersom du ikke får det til så er det vel ikke værre enn at du får ta med deg K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #511 Del Skrevet 18. januar 2011 Men dette er min tråd, og jeg sier at det er ettermiddag etter 1200. Det har jeg lært av mamman min! Yes! Vennligst si det til Margareh! Du kan også gå på bensinstasjon og kjøpe viskere der! Der jeg jobbet måtte vi ihvertfall kunne finne det kunden skulle ha, uansett bil. Hang en fin bok der som vi brukte å se i. Samme med lyspærer (men vi fikk ikke skifte) og olje. Kjempekoselig å treffe venner man ikke ser så ofte Det hadde vi også! Fikk dere ikke skifte lyspærer?? :klø: jeg sier også at det er ettermiddag etter kl 12 Flott! Si det til Margareth du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #512 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg og K har sett på koselig film i kveld, og spist lasagne og spist stoooor sjokoladekake som jeg kjøpte hos bakeren i går Kaka var igjen fra i går da, vi var jo så mette etter restaurant besøket MEN! Fra det ene til det andre Jeg har funnet drømmekjøkkenet! Åh! :dåne: Så en Sigdal reklame i sted, og måtte gå inn på siden demmes og titte nærmere, SE på dette kjøkkenet! Jeg vil ha hus med stort kjøkken nå med en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #513 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg ser på wrestling! Den eneste sportensom faktisk er ålreit å se på! ...også er jeg egentlig veldig trøtt. Bare se ferdig nå, så er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. januar 2011 #514 Del Skrevet 19. januar 2011 Veldig fint kjøkken, men jeg vil nok ha mitt hvitt når jeg engang kjøper meg leilighet Wrestling, det minner meg om M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #515 Del Skrevet 19. januar 2011 haha, wrestling er stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. januar 2011 #516 Del Skrevet 19. januar 2011 Nydelig kjøkken Jeg får utløp for alle mine "vil ha stort hus og masse penger å innrede for NÅ"-drømmer gjennom sims jeg... Funker ganske bra, problemet er bare at inni mellom spiller jeg så mye at når jeg ser et fint hus så tenker jeg "oi, det vil jeg bygge på sims!" Al: Vi fikk ikke gjøre det med mindre vi faktisk visste hvordan fra før av. Fikk beskjed om at det var for mange forskjellige metoder, så det var best at vi holdt oss unna. Ikke rart folk klager over at bensinstasjonmedarbeidere ikke gjør annet enn å selge hamburgere og pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2011 #517 Del Skrevet 19. januar 2011 Aha, vi (eller det vil si jeg) gjorde det ikke for kunder heller, ikke som jeg kan huske rett og slett fordi de fleste kunne det selv eller var gutter/eldre menn som mente at jeg ikke kunne gjøre det, så da gadd jeg ihverfall ikke Og så jobbet jeg ofte alene og da kunne jeg ikke forlate butikken Men de bøkene var himmelen! De som ikke hadde peiling på bil så liksom litt opp til en fordi man hadde en magisk bok som viste hvilke lyspærer de skulle ha. Jeg husker en gang jeg fant en lyspære til en gammel mann, men han trodde ikke det var den han skulle ha. "Spør sjefen din!" sa han og jeg gikk inn på kontoret, stengte døren og sto der i noen sekunder før jeg kom ut igjen og sa: "Jo da, det er den du skal ha". "Sa han det?" "Ja". "Ok". Sannheten var at sjefen ikke var på jobb den dagen, men det visste jo ingen andre enn lille Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. januar 2011 #518 Del Skrevet 19. januar 2011 Sannheten var at sjefen ikke var på jobb den dagen, men det visste jo ingen andre enn lille Al Luringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #519 Del Skrevet 19. januar 2011 hahaha! Det ligner på det klassiske trikset nesten alle jeg kjenner som har jobbet i butikk har gjort: Kunde: er dere utsolgt for fiskeboller? Ansatt: ja, desverre. Kunde: dere har ikke mer på lager da? Ansatt: nei, vi har nok ikke noe der. *vet at de ikke har NOEN varer stående på lager* Kunde: er du sikker? Ansatt: jepp. Kunde: hvordan kan du være så sikker uten å sjekke? Kan ikke du sjekke for meg? Ansatt: ja, det kan jeg vel. *tusler ut til lageret, lukker døra og blir stående på stedet i ett minutt før h*n går ut igjen* - vi har ikke fiskeboller på lageret heller Kunde: OK, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #520 Del Skrevet 19. januar 2011 Veldig fint kjøkken, men jeg vil nok ha mitt hvitt når jeg engang kjøper meg leilighet Wrestling, det minner meg om M Hvitt er lyst og hyggelig, men blir fortere flekkete da. For min del kommer det vel litt an på resten av interiøret, og om det er store vinduer med mye lys Hehe, det minner meg også om den gjengen, men jeg synes oppriktig det er spennende, så da får det bare minne om de folka haha, wrestling er stas! Ja, det er det! Nydelig kjøkken Jeg får utløp for alle mine "vil ha stort hus og masse penger å innrede for NÅ"-drømmer gjennom sims jeg... Funker ganske bra, problemet er bare at inni mellom spiller jeg så mye at når jeg ser et fint hus så tenker jeg "oi, det vil jeg bygge på sims!" :fnise Al: Vi fikk ikke gjøre det med mindre vi faktisk visste hvordan fra før av. Fikk beskjed om at det var for mange forskjellige metoder, så det var best at vi holdt oss unna. Ikke rart folk klager over at bensinstasjonmedarbeidere ikke gjør annet enn å selge hamburgere og pølser Hoho, ja, det er en lur måte å gjøre det på! Jeg fant en nettside hvor man kunne rekonstruere sin egen leilighet (eller seff bare lage noe fra bunn) og innrede med akkurat hva man vil, så får man 360 graders visning etterpå av hvordan det blir, var gøy! Men husker ikke adressen lenger. Aha, vi (eller det vil si jeg) gjorde det ikke for kunder heller, ikke som jeg kan huske rett og slett fordi de fleste kunne det selv eller var gutter/eldre menn som mente at jeg ikke kunne gjøre det, så da gadd jeg ihverfall ikke fnise: Og så jobbet jeg ofte alene og da kunne jeg ikke forlate butikken Men de bøkene var himmelen! De som ikke hadde peiling på bil så liksom litt opp til en fordi man hadde en magisk bok som viste hvilke lyspærer de skulle ha. Jeg husker en gang jeg fant en lyspære til en gammel mann, men han trodde ikke det var den han skulle ha. "Spør sjefen din!" sa han og jeg gikk inn på kontoret, stengte døren og sto der i noen sekunder før jeg kom ut igjen og sa: "Jo da, det er den du skal ha". "Sa han det?" "Ja". "Ok". Sannheten var at sjefen ikke var på jobb den dagen, men det visste jo ingen andre enn lille Al fnise: Venninna mi som jobba på bensinstasjon skriftet lyspærer og sånt noe, men det var en sånn typisk stasjon hvor alle rånerne hang, så hun hadde vel til enhver tid god hjelp Tror den metoden med å "late som sjefen er der" er ganske utbredt hahaha! Det ligner på det klassiske trikset nesten alle jeg kjenner som har jobbet i butikk har gjort: Kunde: er dere utsolgt for fiskeboller? Ansatt: ja, desverre. Kunde: dere har ikke mer på lager da? Ansatt: nei, vi har nok ikke noe der. *vet at de ikke har NOEN varer stående på lager* Kunde: er du sikker? Ansatt: jepp. Kunde: hvordan kan du være så sikker uten å sjekke? Kan ikke du sjekke for meg? Ansatt: ja, det kan jeg vel. *tusler ut til lageret, lukker døra og blir stående på stedet i ett minutt før h*n går ut igjen* - vi har ikke fiskeboller på lageret heller Kunde: OK, takk Jeg tror jeg har blitt lurt på den måten noen ganger! For jeg spør ALLTID om de har på lager om jeg ikke finner i butikken. ------------------------ Jeg var på senteret i dag og kjøpte LittleBigPlanet2! Første gangen jeg har kjøpt et spill på release datoen tror jeg! Men det så gøy (som han på reklamen sier)! Også kunne jeg ikke dy meg, men siden det var releasedato hadde de sackboy "dukker" til salgs der også.. og jeg måtte jo bare ha en sånn Han er jo så søt! K er så snill og flink at han skifter olje og oljefilter på bilen min i dag, så derfor har jeg et par timer til å spille før han kommer hjem. Også skal jeg lage deilig middag til han i dag, indrefilet med stekte poteter og rødvinssaus Han må jo få litt ekstra godt når han er så snill! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå