Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fleksitid kunne jeg også ha tenkt meg, men jeg frykter at jeg bare hadde jobbet midt på natten da :fnise: Men det høres interessant ut da :jepp: Jeg kunne tenkt meg å jobbe med noe nytt også, men jeg vet ikke hva. Det er for mye å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det kjøpte jeg faktisk i dag, på en innskytelse! Da skal den smakes på til kveldsmat! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Første tips!

Wasa gluten- og laktosefritt knekkebrød smaker...jeg er tilbøyelig til å si: godt!! :hoppe:

:opplyser: men det er veldig lett å bli fryktelig lei av det, så pass på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Er det? :sukk: Jeg er ihvertfall lei glutenfritt brød. Blæ!!

ja fy brødet er grusomt, i hvertfall det de selger på butikken :spy:

viss du orker å lage de selv kan du prøve deg på dette:

http://www.tonerfrahjertet.com/2010/12/br%C3%B8d.html

ellers så er pitabrød en løsning, denne oppskriften går fint med grovt mel også ;) jeg har bare ikke oppdatert innlegget enda :fnise:

http://www.tonerfrahjertet.com/2010/12/pitabrd.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Knekkebrødet er fremdeles ustanselig godt, og pakka er snart tom! Må kjøpe ny, har liksom blitt en naturlig del av frokosten det der, pluss jobblusnj hele helgen.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg har så mye energi i dag :klø: JObbet 12 timer lørdag og i går, og i dag spratt jeg jammen opp litt på 6, før klokka var ferdig med å bråke :hakeslepp: Skulle være på jobb 10 på 7, og det er sjelden jeg er på jobb 10 min for tidlig på den tiden av døgnet altså! :lol: Det skal være sagt at det var godt jeg hadde uventet ekstra energi i dag, for i dag har det vært sinnsykt hektisk på jobben. Satt 15 min i lunsjen, utover det har det bare vært løping hit og dit.

Nå skal jeg og K ut på middag med Inwe og hennes S, det blir koselig! :jepp:

K hadde bursdag i går, så da blir det litt feiring på etterskudd. Kom hjem i dag med en pose med gaver til han, og to søte pappesker fra bakeriet med et diiigert sjokoladekakestykke i hver :nigo:

Nå må jeg gå, men kommer nok innom igjen senere ikveld. Jeg har god tid, jeg har nemlig FRI i 2, kanskje 3 dager! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...