Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, dere er snille! :hug:

Tror forkjølelsen stakk da den fikk passet sitt påstemplet av Mah! :regler::fnise: Den har ihvertfall ikke vært tilstede på jobb i dag, og det er godt! :bolledeig:

---------------------

Nå er jeg trøttere enn trøttest! :Gjesp: 10 timer, også helt til 23 da :dåne: De spurte om jeg kunne komme tilbake på jobb igjen 0650 i morgen tidlig, men takket rett og slett nei jeg, har en hel masse jeg skal gjøre før vi reiser også!

Nå skal jeg ordne meg et par brødskiver, så skal jeg finne senga! Mange av dere har kanskje lallet allerede?

Jeg sier ihvertfall natta! k015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr 3000! a040.gif

Jeg måtte jo bare poste i min egen bok på nr 3000 synes jeg! :jepp: Hadde egentlig ikke noe jeg skulle si da.. Skal snart reise og levere vesla mi hos mamma og pappa, hun skal nemlig være der mens vi er på tur i helgen. Etterpå skal jeg på senteret og handle meg en kjole :)

Håper alle har en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei damer! :vinke: Så koselig å se at dere har holdt liv i boka! :nigo:

Vi har hatt en aldeles fantastisk tur! Å bo på det hotellet føles som å bo i et eventyrslott! :rødme: Det står gamle og antikke møbler og ting i alle kriker og kroker, og alt er bare utrolig gjennomført. Personalet var superhyggelige og flinke, og best av alt, det var svært få gjester på hotellet og da fikk man badeavdelingen nesten for seg selv. Kan dere se det for dere, sitte ute sammen med den man elsker i en rykende varm badestamp under stjernehimmelen som holder -20 grader mens man skuer utover hele Geilo? :dåne: :rødme: Det gjorde vi nemlig fredag kveld når vi kom opp!

Lørdagen var vi oppe tidlig og spiste en utsøkt frokost i restauranten før turen bar ut i slalombakken (som ligger 200 meter fra hotellet). Jeg har aldri stått på slalom, så kjære sto for opplæringen :rødme: Flink og tålmodig var han med superkløna meg som tryna meg vei nedover bakken gang på gang :ler:

Etter å ha vært i bakken til den stengte 1530 tok vi oss en tur i badeavdelingen igjen, boblebad, utestemp og noen svømmetak i det store bassenget sto for tur. Etter dette var vi så utslitte at vi tok en cowboystrekk på rommet før vi gikk til brasseriet og spiste middag. Herregud, for en middag! Forretten bestod av rå hjort med vellagret fjellost, pinjekjærner, ruccola, balsamico og noen form for nøtter. Ufatterlig digg! Til hovedrett var jeg kjedelig og spiste pepperbiff, riktignok med cognacsaus :sikle: Kjære hadde fjellørret! :sikle: Til dessert hadde jeg creme bruleé og han spiste ostetallerken med en rosévin fra 1987 til! :jepp:

Etterpå skulle vi egentlig i hotellbaren å drikke cognac, men vi var så mette og slitne at vi orket rett og slett ikke. Derfor gikk turen opp på rommet i steden :fnise:

I går sto vi opp til solen som var på vei opp over fjellet, for et syn! Vi hadde nemlig bedt om rom med utsikt, og bodde derfor på toppen der så vi så utover hele dalen!

En helt ubeskrivelig fantstisk tur! Jeg ville ikke hjem i går, og vil helst bare reise tilbake :lol:

Nå bærer det avsted til jobb :ironi: Tar en snokerunde i morra jeg :)

PS: På vei hjem i går så vi en alpakkafarm! Hihi! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var herlig :rødme: Og du har helt rett i at sånne turer er balsam for foroldet, Kospia! :jepp:

-------------------

Jeg og K har vært på kino og sett på Kongen av Bastøy i dag! :strix: Shit, for en film! Åh, det var så bra at jeg har ikke ord som er bra nok til å forklare hvor bra den filmen egentlig er! Anbefaler på det aller sterkeste å få sett den på kino! Herregud, er lenge siden jeg har latt meg rive såpass med av en film. Merker jeg blir nesten svett her! :bolledeig:

Grunnen til at det ble kinotur i dag er forøvrig ganske latterlig. En diger semitrailer kom nemlig kjørende her i dag og klarte å rive ned strømledningen utenfor her hjemme. Festlig :forvirret: Dermed ble vi sittende i mørket, uten noen form for underholdning og fant ut at vi måtte komme oss ut. Hadde egentlig tenkt å dra på kino i morgen, men så ble det altså i dag i steden :)

Når vi kom hjem igjen var strømmen i sin skjønneste orden igjen, og godt var det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Høres ut som dere hadde en fantastisk tur til Geilo :jepp:

kongen av Bastøy har jeg også sett! Meget bra film, og ikkeminst sterk historie!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...