Envy Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Takk for hyggelige nyttårsønsker! Jeg er ødelagt i dag! Ikke fordi jeg har festet så hardt, det gikk nemlig ganske rolig for seg, men er bare generelt sliten. Vi hadde en hyggelig nyttårsfeiring i huset til mine foreldre sammen med Inwe og hennes kjære. De laget kylling med ris og salat og samboeren til inwe's nydelige soppsaus, det var virkelig en god middag! Etterpå satt vi å spilte Alias og skravlet oss bort nesten helt til det var tid for å ønske det nye året velkommen. Da ble det sprettet champagne og vi sto ute på verandaen og så på rakettene. Det var forsåvidt skuffende lite raketter, men det er vel sånn det blir. Sånn i 03-tiden takket jeg og Inwe for selskapet og lot gutta bli sittende oppe. De hadde forsåvidt sittet og drukket og skravlet helt til 0700 i morges, da takket min K for seg, og Inwes S ble sittende oppe alene sammen med Smula og hunden til foreldra mine en stund til Her kommer forsåvidt nyttårsforsettene (føles mer seriøst når man får skrivd dem noe sted) ¤ Begynne å trene regelmessig på studio igjen ¤ Få fullført utdannelse som medisinsk sekretær¤ Få 100% jobb Dette er realistiske ting som jeg, og kun jeg selv bestemmer over (såfremt det er ledig plass på skolen da, men det regner jeg med), og dette er ting jeg virkelig har lyst til, og må få til for at mitt og K sitt videre liv sammen skal bli som vi ønsker. Vi vil jo kjøpe hus bl.a, men det går jo ikke før jeg har en fast inntekt å vise til! Jeg tror ikke det blir hverken eller i år heller, men kanskje mer ralistiske håp for 2012? Jeg tar en snokerunde i morgen, akkurat nå er jeg både svimmel og uvel, så nå skal jeg legge fra meg pc'en litt. Endret 1. januar 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2011 #422 Del Skrevet 1. januar 2011 Du må ikke slite deg ut, Envy, men det høres ut som du har hatt en fortreffelig helg Fin liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2011 #423 Del Skrevet 1. januar 2011 Fin liste Det er lurt å legge seg på realistiske ønsker og mål ja. Da er det lettere å faktisk sette i gang Godt dere hadde en fin nyttårsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. januar 2011 #424 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan er formen i dag? Hørtes ut som en riktig så hyggelig nyttårsfeiring, og en fornuftig liste. Viktig å sette seg realistiske mål, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #425 Del Skrevet 2. januar 2011 Du må ikke slite deg ut, Envy, men det høres ut som du har hatt en fortreffelig helg Fin liste! :klem Jeg prøver å tenke positivt Skal jobbe så mye som jobbene lar meg jobbe denne siste mnd før skolen begynner, men tenker at det blir deilig å begynne på skole nå, da kan jeg roe ned tempoet litt Fin liste Det er lurt å legge seg på realistiske ønsker og mål ja. Da er det lettere å faktisk sette i gang :jepp Godt dere hadde en fin nyttårsfeiring! :klemmer Fant ut at det var bedre med noen få som jeg faktisk kan få til, enn en hel remse med ting som jeg kanskje bare blir skuffet over! Hvordan er formen i dag? Hørtes ut som en riktig så hyggelig nyttårsfeiring, og en fornuftig liste. Viktig å sette seg realistiske mål, altså. Formen i dag er mye bedre! Takk som spør Nyttårsfeiringen og listen er jeg veldig fornøyd med, og det nye året skal bli bra! Det bare har jeg bestemt meg for! ----------------- Hahaha, det er så mange syke barneprogram! Har nrk3 stående på i bakgrunnen nå, og nå viser de "Edderkoppfamilien på solflekken". Det virker mer logisk enn drømmehagen, men likevel ganske absurd I dag er forsåvidt formen langt bedre! Jeg er ikke svimmel, og ikke kvalm Kan ikke si jeg gleder meg til å jobbe i morgen, men nå går jo tiden veldig fort frem til helgen, og på fredag reiser jeg og K på høyfjellshotell, bare oss to, for å kose oss maksimalt!! Åh, jeg gleder meg så sinnsykt! Eneste er at jeg må drive å ta sånne anti-mensen piller, 3 ganger om dagen fra og med i morgen! Det er ufordelen med å ikke gå på p-piller altså! Men men, bedre å huske en pille 3 ganger om dagen enn å ikke ha muligheten til å bade, eller eller noe som helst Nå skal jeg hoppe i dusjen, skal ordne litt her med papirer til skolen, så skal jeg dra til foredeldrene mine å spise middag. K er ute med sin familie å møter fjern slekt, men etterpå kommer de til mine foreldre siden K sine foreldre og mine ikke har møttes før så fant dem ut at det var på tide å ta en kaffe sammen. Lurer på hvordan det blir, siden mine er ca 25 år eldre enn K sine, håper ikke det blir alt for kleint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2011 #426 Del Skrevet 2. januar 2011 Helg på høyfjellshotell hørtes bare utrolig deilig ut! Jeg er grønn av misunnelse. Skulle gjerne gjort noe sånn snart, jeg også Håper dere får en knallfin helg! Foreldrene deres går sikkert fint overens. Alder er ikke så viktig, personlighet og kjemi er mye viktigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. januar 2011 #427 Del Skrevet 2. januar 2011 det stod på i bakgrunnen her også! og ja det er myyye bedre enn drømmehagen, men de kan klare bedre likte lista di jeg, realistiske mål er viktig foreldrene deres kommer nok godt overens :klemmer; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. januar 2011 #428 Del Skrevet 2. januar 2011 Anti-mens-piller? Aldri hørt om før Men høres svært lurt ut! Foreldrene deres går sikkert kjempegodt overens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei! Er bare innom med et livtegn jeg I går hadde vi det kjempehyggelig i kaffeslaberas med foreldrene, utrolig godt å ha det overstått, og utrolig godt at det gikk så bra! De skravlet i vei og fant faktisk en del felles interesser! I natt hart jeg nesten ikke sovet igjen Håper jeg får sove godt i natt, for nå er jeg supertrøtt! Også skal jeg på jobb 0650 igjen i morgen tidlig Har forresten byttet bort den søte juleavataren min, først puttet jeg på en nydelig sovende katt, på en rosa pute, men så fant jeg ut at jeg ville ha noe som ikke var så sukkersøtt lenger. Synes den nye avataren passer godt, i forhold til hva jeg skal begynne med om under 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2011 #430 Del Skrevet 3. januar 2011 Liker den nye avataren! Så bra at det gikk bra med svigerstreff. Skal ha et sånt for første gang snart vi og, litt spennende i grunn. (selv om den største bekymringen egentlig er at skravlemødrene våre skal finne hverandre litt for mye og ikke slippe andre til i samtalen ) Håper du får sove i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2011 #431 Del Skrevet 3. januar 2011 Håper du sover søtt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #432 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) så bra at det gikk bra med foreldrene deres uff å ikke få sove er ikke gøy håper det ordner seg snart Endret 4. januar 2011 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 4. januar 2011 Liker den nye avataren! :tommelsmil Så bra at det gikk bra med svigerstreff. Skal ha et sånt for første gang snart vi og, litt spennende i grunn. (selv om den største bekymringen egentlig er at skravlemødrene våre skal finne hverandre litt for mye og ikke slippe andre til i samtalen ler:)Håper du får sove i natt da kose: Takk! Liker den selv også! Særlig nå etter jeg kom meg på photoshop pc'en og fikk gjort den litt mindre blurry Huff ja, både skummelt og koselig med sånn svigerstreff, er hvertfall glad det første møtet er over! Hvis bekymringen er om de kommer de å klaffe for godt så går det nok fint Håper du sover søtt i natt Jeg sov kjempegodt! Helt fra 2130 i går til 0550 i dag! så bra at det gikk bra med foreldrene deresklemmer: uff å ikke få sove er ikke gøy Gjesp: håper det ordner seg snart til alle påstandene! --------------------- Nå er jeg innom på et KG-raid. Må få med meg litt hva som foregår her inne. Av en eller annen grunn synes jeg det er utrolig koselig på KG, føler meg liksom så "hjemme" Ellers intet nytt fra denne kanten. Jeg og K har kosa oss med film og hjemmelaget hamburger nå i ettermiddag, og nå sitter vi egentlig bare som slakt i hvert vårt sofahjørne bak en laptop hver Godt det da, bare slappe av! Vi driver å planlegger turen vår litt da, hva vi må ha med og når vi skal dra og sånt, og ikke minst planlegger hvor vi skal kjøre Jeg gleder meg! Nå er det bare 3 dager til vi reiser! Det er forresten hit vi skal! Ser det digg ut, eller ser det digg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2011 #434 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er et sted jeg har snust på (kun på nett) før om årene. Vurderte å dra ditpå spa, men det ble ikke noe av. Det blir helt sikkert veldig ok der! Hei og hå i tråden forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2011 #435 Del Skrevet 4. januar 2011 Dr. Holms blir nok digg Sier natta nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2011 #436 Del Skrevet 4. januar 2011 Næmmen. Natta FØR meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2011 #437 Del Skrevet 4. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. januar 2011 #438 Del Skrevet 5. januar 2011 Kos deg masse i helgen vennen! Det fortjener dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 5. januar 2011 1 dag igjen på jobb, så er det hasta la vista! I dag har jeg 10-timers vakt -_- Jeg må virkelig slutte å få dollar-tegn i øynene hver gang jobbene spør om jeg kan jobbe MEN i morgen har jeg fri, og da skal jeg drive med alle forberedelsene til turen. Også skal jeg til lille byen og handle meg en fin kjole, jeg og kjære har nemlig blitt enige om å pynte oss litt for hverandre til middagen på lørdag :rødme: Begynner å bli småforkjølet og mensen har kommet, så nå sitter jeg her og knasker curaMed og anti-mensen piller om hverandre Glad jeg ikke skal noe særlig ut på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2011 #440 Del Skrevet 5. januar 2011 Godmorgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå