Gjest Mahareth Skrevet 19. desember 2010 #401 Del Skrevet 19. desember 2010 Veldig godt å lese at gynekologen mener at alt er i orden med deg Da tyder ting på at det kanskje heller var eksen din som ikke alt klaffer for/med Håper du snart er tilbake her! Kjenner til den kløen i fingrene som oppstår når internett ikke funker Håper den siste uka før jul går unna uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 20. desember 2010 Takk for gode ord, Mahareth! --------------------- Jeg har internett og tv igjen! Det var jammen på tide også, etter nesten en hel uke uten! Jeg har egentlig ikke så mye nytt å fortelle da. Har brukt uka på å vaske og rydde, og vaske mer. Fått "oppdatert" interiøret litt her hjemme da, og er superfornøyd! Kanskje jeg tar noen bilder i morgen som jeg legger ut Har bl.a fått ny hattehylle i gangen, og det ble så mye finere enn den game stumtjeneren, også ble det jo rene danseplassen på gulvet der nå! Over tv'en har vi hengt opp nor som jeg bare kaller dyret, og den er så kul! Også kommer prikken over i'en, K sine stebesteforeldre har vandret til den andre siden og derfor driver familien hans og rydder i huset dems før det skal selges. I går fikk vi være med å se om det var noe vi trengte, og gjett om ikke jeg fant verdens fineste lampe! De gamle var visst veldig glad i den også, så familien var glad vi ville ha den, så slapp de å kaste den! I dag har jeg fartet en del rundt. Skulle egentlig gi blod, men det ble ikke, for blodbanken var ikke oppe, så da blir det i morgen i stede. Jeg samler jo på mummi-kopper, så jeg må bare komme meg avgårde så jeg kan få fin premie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. desember 2010 #403 Del Skrevet 20. desember 2010 Yey! På tide at dere har fått tv og internett igjen! Deilig å finne masse nytt til leiligheten, og enda finere når det er noe med historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 21. desember 2010 #404 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg måtte le litt da jeg sitter her med mine feberfantasier, og leste i boka di. Klarte å lese at det beste var at stebesteforeldrene hadde vandret til den andre siden, også klarte jeg og hoppe over neste linje... Så jeg fikk det for meg at du var super happy med dødsfall Hahaha beklager meg altså, men jeg fikk meg nå en god latter. Men gratulerer med ny lampe iallefall! Alltid gøy med nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. desember 2010 #405 Del Skrevet 21. desember 2010 Der var du endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 21. desember 2010 Yay :happy: --------------- Nå skal jeg egentlig veldig snart skrive. Har begynt på et nytt skriveri nemlig, samtidsroman denne gangen. Så får vi se hvordan det går Ville bare komme innom å si hei, også legger jeg ved en hel del bilder som jeg tok i dag etter jeg var ferdig med å rydde og vaske og fikse og ordne her. Lovet jo å legge inn bilde av besteforeldrelampen. Svanene det er bilde av har vi også arvet. Er ordentlig fornøyd med stua nå altså, fin og lun stemning ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. desember 2010 #407 Del Skrevet 21. desember 2010 Åååå! Lampen var min favoritt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. desember 2010 #408 Del Skrevet 21. desember 2010 De svanene var kjempesøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hei søtinger! Jeg hadde egentlig tenkt å ta meg en dagboksnokerunde og ønske dere alle god jul, men plutselig hadde jeg litt mindre tid enn jeg har beregnet, så jeg håper dere kommer innom å ser det da! GOD JUL til alle søte KG-damene! Nå reiser snart jeg og Smula til mine foredlre for å pynte juletre, så blir jeg borte til 3. juledag, for 1. og 2. dag skal jeg jobbe 12 timer begge dagene. Håper dere koser dere masse i julen! Endret 23. desember 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 24. desember 2010 #410 Del Skrevet 24. desember 2010 Ha en strålende jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. desember 2010 #411 Del Skrevet 24. desember 2010 Ha en fin jul, Envy! PS! Hvem er Smula? :rødme: Jeg er nysgjerrig, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. desember 2010 #412 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei Envy! Jeg må bare fortelle deg at jeg synes du har skrevet fantastiske svar i den tråden til hun babysyke uføre 18-åringen. Hver gang jeg leser innlegg du har skrevet rundt på forumet her blir jeg overrasket over hvor åpen og ærlig du er om deg og ditt liv. Det står det virkelig respekt av! Du er virkelig en inspirasjon! Håper du og din kjære og katten deres har en fin julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 27. desember 2010 PS! Hvem er Smula? :rødme: Jeg er nysgjerrig, hihi! Smula er pusekatten vår, lille prinsessa Har hun ikke søtt navn? Hei Envy! Jeg må bare fortelle deg at jeg synes du har skrevet fantastiske svar i den tråden til hun babysyke uføre 18-åringen. Hver gang jeg leser innlegg du har skrevet rundt på forumet her blir jeg overrasket over hvor åpen og ærlig du er om deg og ditt liv. Det står det virkelig respekt av! Du er virkelig en inspirasjon! Håper du og din kjære og katten deres har en fin julefeiring! Tusen takk for gode ord, Mahareth Jeg følte at det var viktig å fortelle min historie i den tråden, i håp om at hun skulle kjenne seg igjen, og innse at det kunne komme enda tøffere tider i møte før hun ble bra igjen, og at det faktisk er mulig å bli bra igjen på relativt kort tid. Dog, kan det se ut til at det var forgjeves akkurat i det tilfellet, men kanskje det fikk en annen 18-åring til å tenke seg om to ganger Julefeiringen har vært toppers! -------------------- Jeg er sliten! Egentlig ikke noe grunn til det akkurat nå, siden jeg bare har slappet av og kosa meg i dag. Jeg har dog jobbet 12 timer både i går og 1. juledag, så er vel kanskje lov å være sliten i dag likevel? På julaften var jeg og pusen hos mine foreldre, mens K var hjemme hos sine. Hjemme hos foreldrene mine var også broren min og kona hans, samt de to barna demmes. Jeg blir jo ikke bare litt verpesyk heller av han lille på snart 1 år. Han bare gliser han! :rødme: Søstra på 4 var også strålende blid hele kvelden og sprang att og frem og hentet gaver i hele 3 og 1/2 time! Det var jo så sykt mye gaver til barna! Selv fikk vi utrolig mye bruksting, og det er jo kjekt Jeg og K hadde forsåvidt klart å kjøpe det samme brettspillet til hverandre Så i morgen skal jeg avgårde etter jobb og bytte et av dem i et backammon i steden, kjekt å ha litt spill Fikk også en ekstern harddisk av kjære min, på 2 terrabyte, og det trengte jeg, for pcen min er så full av alle mulige filmer som jeg driver å laster ned. Skal bli deilig å slippe å drive å slette alt mulig for hver gang jeg kommer på noe jeg har lyst til å se! I helgen har jeg som nevnt jobbet, på jobben med bare menn, og det var utrolig koselig Har bare spilt og snakket og sett på tv sammen med de som "bor der". De er jo fantastiske mennesker! Nå sitter jeg og holder vakt siden vi passer katten til naboen, og akkurat nå står dørene i mellom leiligheten oppe. Disse to kattene vet ikke helt om de liker hverandre, og sitter vakt i hver sin dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #414 Del Skrevet 27. desember 2010 Smula syns jeg var et fantastisk navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 30. desember 2010 Smula syns jeg var et fantastisk navn!! Ja, også er hun så liten, så hun kler navnet godt --------------------- Åh! :dåne: Jeg skal snart reise på jobb, og være der til 2300, så skal jeg på jobb igjen 0650 i morgen tidlig. Klarte ikke si nei når jeg fikk mld i sted, så da ble det visst jobb i morgen tidlig også, jeg som hadde gledet meg til "langfri". Nå ble det altså lørdag og søndag fri, så på'an igjen på mandag.. Gleder meg til å få snakket med NAV nå, og kanskje få begynt på den skolen. Trenger litt stabilitet nå! Bah.. Dagens utblåsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. desember 2010 #416 Del Skrevet 30. desember 2010 Men du har lørdag og søndag da! Det blir bra når er det snakk om at du skal begynne på skolen da? Til høsten eller kan du begynne før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2010 #417 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår til deg, Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. desember 2010 #418 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei, hei Envy Denne lampa var utrolig fin altså, akkurat min smak. Moro å kunne arve noe slikt Svanene likte jeg også Oi, som du jobber jente....ikke slit deg ut nå. Håper de på jobben vet å sette pris på deg. Du får kose deg og slappe av så godt du kan lørdag og søndag. Vil ønske deg et riktig godt nytt år, ha en fin feiring av det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 31. desember 2010 #419 Del Skrevet 31. desember 2010 Håper du er ferdig på jobb for i dag, og får en fin nyttårsfeiring selv om du sikkert er sliten Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #420 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år, Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå