Pingting Skrevet 10. desember 2010 #381 Del Skrevet 10. desember 2010 *snoker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. desember 2010 #382 Del Skrevet 10. desember 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 11. desember 2010 Åh, hvorfor skal det lille stikket av sjalusi alltid dukke opp når jeg hører om noen som har født eller som er blitt gravide? Det er jo virkelig ikke min sak at folk får unger i hytt og pine Så nettopp mamman til ei som jeg var veldig gode venner med på slutten av barneskolen og gjennom ungdomsskolen har skrevet på face at hun jeg gikk i klasse med har fått en sønn i dag. Og det første som dukker opp i hodet mitt er "Jammen hun er jo sånn og sånn, hun har jo ikke utdannelse, hun har jo ingenting å tilby et barn, hvorfor i alle dager har hun fått et barn nå, da kan vel jeg og?" Jeg vet jo at hun sikkert klarer seg helt fint som mor, og det plager meg at jeg tenker sånn, men jeg gjør det likevel Jaja, nå skal jeg ikke tenke mer på noe sånt i det hele tatt. Nå skal jeg og K avgårde i 10-års bryllupsdag hvor de har leid lokale og live musikk og greier. Det blir gøy Ha en fin lørdagskveld alle sammen I morgen skal jeg ta meg en snokerunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2010 #384 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror det er helt naturlig å reagere på sånt, når det gjelder ting en vil ha selv. Det betyr jo ikke at du ikke unner andre det, eller at du ikke er glad på deres vegne - bare at du skulle ønske det var deg også. Så det er ikke lov å ha dårlig samvittighet for sånt. Ha det kjempegøy i kveld! Hørtes skikkelig koselig ut. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. desember 2010 #385 Del Skrevet 11. desember 2010 Du hadde nok helt fint klart å være mor du også Men det er fornuftig av dere å vente til K er ferdig i militæret, slik at han faktisk kan det (siden han alltid har hatt lyst liksom) Sånn er det når du skaffer deg yngre mannebein vettu Kos dere i 10 års bryluppsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. desember 2010 #386 Del Skrevet 11. desember 2010 Som de andre sier, så er det helt naturlig. Det blir deres tur også snart, det er det ikke tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #387 Del Skrevet 12. desember 2010 Håper du koste deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 12. desember 2010 Godt å høre at jeg ikke er noen ond slemming Den følelsen går heldigvis ganske fort over. Det er liksom bare med det samme. Nå er jeg bare supernysgjerrig og forventer at vedkommende legger ut bilder snart! Det blir deres tur også snart, det er det ikke tvil om Det var veldig snilt sagt! Jeg håper det blir slik! ------> Jeg er forsåvidt kjempespent på hva gynekologen kommer til å si på torsdag! Jeg og K snakket litt i går, og har funnet ut at vi bestemmer hva vi gjør videre utifra hva gynekologen sier. Sier hun at vi har god tid venter vi til etter forsvaret, om hun sier noe annet er vi åpne for det som måtte komme. Nå er jeg trøtte trøttesen! Vi sov til 1330 i dag, så det er ikke synd på meg, men er trøtt likevel jeg Selskapet i går var morro det. Vi fikk danset masse, både klønete pardans, og annen dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2010 #389 Del Skrevet 13. desember 2010 ------> Jeg er forsåvidt kjempespent på hva gynekologen kommer til å si på torsdag! Jeg og K snakket litt i går, og har funnet ut at vi bestemmer hva vi gjør videre utifra hva gynekologen sier. Sier hun at vi har god tid venter vi til etter forsvaret, om hun sier noe annet er vi åpne for det som måtte komme. Åj, du må være superwoman eller noe, som har klart å få K på gli Nå ble jeg nysgjerrig igjen da, gjett hvem som kommer til å ringe deg på torsdag liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 13. desember 2010 Hihi, ja, blir spennende det! Han er jo så treig, så kanskje han bare trenger et "spark i baken" Neida, håper jo at hun sier alt er ok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. desember 2010 #391 Del Skrevet 14. desember 2010 Så søt juleavatar! Jeg håper alt er i orden for dere, og at dere *kan* vente til etter at K har vært i militæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 14. desember 2010 #392 Del Skrevet 14. desember 2010 Sneik meg inn her en tur jeg Vet hvordan den er å få beskjed om at noen er gravide/fått barn når man er verpesyk. Jeg blei i dårlig humør rett og slett når noen rundt meg var gravide slitsomt.. Heldigvis har vi blitt enige om å begynne å prøve (med litt skittene triks fra min side ) så slipper jeg det der Men vil gjerne følge med i boka di Spennende å se. Er det slik at han er fornuftig og vil vente, mens du gjerne vil nå, selv om det ikke nødvendigvis passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2010 #393 Del Skrevet 14. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. desember 2010 #394 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er veldig lite flink til å besøke deg, merker jeg Det er ikke bra, og jeg skal skjerpe meg! Håper alt står bra til med deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. desember 2010 #395 Del Skrevet 16. desember 2010 Envy er nettløs for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2010 #396 Del Skrevet 17. desember 2010 Så kjipt da :gjeiper: Sier god helg likevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #397 Del Skrevet 17. desember 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei dere! Jeg er fremdeles nettløs, men K har lånt en pc med mobiltnett eller hva det heter av moren sin. Tenkte bare jeg skulle stikke nesa innom og si hei Så koselig ned et nytt ansikt, Minimi! Og så spennende med prøving! Ønsker dere masse lykke til, får håpe den sitter fort (det er nemlig greit at kg-damer blir gravide ). Du traff spikeren på hodet når det gjelder at han er fornuftig og jeg bare er verpesjuk Jeg er litt av den oppfatning at alt ordner seg likevel jeg da, men den filosofien tror ikke han noe på Gynekologen sa i allefall at alt var i orden, men at hvis prøvingen går sakte når den tid kommer kunne jeg komme tilbake og få en krem som hun kunne sette inn for å åpne egglederne eller noe :klø: Ting var visst litt smått og trangt der inne.. Nei huff, nå går jeg i detaljer Utrolig hvor opptatt man blir av sånne ting når man har lyst på barn! --------------- Sånn ellers er det ikke mye nytt under solen.. Nettet og tv-signalene forsvant natt til tirsdag, og etter det har vi fått lov til å føle på hvordan the Flintstones hadde det.. hrmf, telenor er noe dritt, så lite hjelpsomme! Huseieren står på som bare det for å få dette i orden igjen da, men det er visst et fryktelig makkverk. Jeg er redd vi kan finne på å sitte her uten signaler fra resten av verden helt frem til nyåret om vi er riktig uheldige! Det blir nok få oppdateringer fra meg fremover, men tro meg, det at jeg ikke får vært på kg har satt seg som en kløe i fingrene mine, det er ikke noe gøy! Until we meet again, merry part! )O( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #399 Del Skrevet 17. desember 2010 Håper vi ser deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2010 #400 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå