Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

:ler: Dere er søte! Det er herved notert at jeg ikke skal skrive slike ting for så å dra på jobbhelg i mange timer!

Beslutningen var at jeg trooor (nå er jeg blitt litt usikker igjen pga andre omstendigheter som har dukket opp, kan ikke skrive mer om det før jeg vet noe) at jeg skal begynne på skole igjen i februar! Må bare slenge meg på den tannlegeassistentutdanningen mens jeg har støtte fra NAV. Må bare få gjort det, så har jeg iallefall en utdanning, og det klart til sommeren!

Jeg har jo tenkt som så at om det plutselig kommer barn inn i bildet er det kanskje greit å ha litt stabile ting å forholde seg til, og en fast jobb. :jepp: *fornuftig*

Men så frister det sånn jobbe masse og tjene penger, men jeg må begynne å tenke langsiktig, i tilfelle det tar lang tid før jeg kommer inn på den skolen jeg vil.

Sånn, det tror jeg var et godt svar på det!

Nå skal jeg snart legge meg. Kom hjem fra 12-timers dag for 45 min siden, og kl 0900 i morgen tidlig skal jeg være på plass for ny 12-timers dag :gjeiper: Jammen bra jeg har sånn kosejobb! I dag har vi hatt juleverksted! Laget masse fine julekort! De er kreative og flinke når man bare drar dem litt i gang :)

Håper dere har en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Kjempelurt! :jepp: Så kan du bli ferdig med den før jeg skal ta den, og fortelle meg om det er noen vits :5::ler: (Jeg må nemlig ha studiekompetanse først, og det rekker jeg ikke før neste høst.)

Høres koselig ut med juleverksted på jobben :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på å si: fornuftig! :jepp:

Hva skjer med drømmejobben da? Du har ikke gitt opp å komme inn på den skolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg SKAL inn på skolen! Jeg elsker den jobben!!

I dag var det en av de vi jobber for som hadde laget julekort til meg! Så koselig, det har han holdt på med i helgen, for å takke meg for at jeg hadde juleverksted med dem i går! :) De er jo herlige også da!

Nok er kjempekoselig dag på jobb er over. Er utrolig sliten nå, var ute å gikk i en og en halv time i all snøen i dag også, er trim det!

Tar meg en velfortjent fridag i morgen, før det er på'an igjen på tirsdag :gjeiper:

Orker ikke dagboksnoke nå, utslitt og trøtt. Tar det igjen i morgen jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen/formiddag! :)

Nå skal jeg snart på jobb igjen. Småforkjølet enda og hadde egentlig gledet meg til noen fridager denne uken, men den gang ei, fikk telefon fra begge jobbene i går og uken er fyllt opp.

Jeg vil bare ha jul jeg nå. Har bestemt meg for å ta meg fri 23 og 24 desember, da skal jeg bare kose meg! Ser jo aldri kjære lenger heller, vi bare jobber og jobber. :sukk: Vi jobber jo ekstra begge to for å få råd til turen og for å spare til boligkjøp, så det er jo et godt mål da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Al. Vi snakker om å ta oss en tur til Egypt til våren/sommeren, men ting er overhodet ikke sikkert da. Han skal jo i forsvaret, og kanskje er han i ny jobb, og jeg har kanskje fått 100% stilling innen den tid, så vi får se, men vi har veldig lyst :)

--------------------

Jeg har hatt en veldig givende dag på jobb! Av og til skulle jeg ønske det ikke var så taushetsbelagt. Er så mye man får lyst til å fortelle fra sånne fine dager! :)

Men dumme meg! Jeg greide å ta med meg jobbposten hjem i lomma, og leverte den ikke videre til rette vedkommende, og dette er mildt sagt viktig, så nå må jeg reise tilbake til jobben igjen i morgen tidlig :lol:

Nå venter jeg på at K skal komme hjem. Da skal vi spise pølser (på hans valg), så er det natta.

:nigo:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg er bare innom for å gratulere meg selv som klarte å velte en full oppvaskmaskin i går (vi har jo oppvaskmaskinen stablet oppå vaskemaskinen på badet pga plassmangel).

Fordelen: Det ble myyye mindere oppvask :lur:

Bakdelen: Vi fikk veldig mye glasskår på gulvet der inne :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Heii! Åh, kjipt med oppvaskmaskinen! :kjefte:

Kjedelig å måtte jobbe når du håpet på fri, men hvis dere planlegger tur til Egypt er det chill med penger da! :kul:

Det er koselig å lese at du og K har det så bra. Misunner og unner deg det! :nigo:

Ha en fortsatt fin kveld! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: litt av deg her og jeg! Kan umulig være gøy forresten, bare ser det for meg.

Skulle ikke dere flytte oppvaskemaskinen til under vaskemaskinen, eller var det omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Åh, det er kjipt! Høres ut som noe jeg kunne gjort egentlig :ler:

Synes dere skal bytte rundt på oppvaskmaskin og vaskemaskin om oppvaskmaskinen tåler det. Vanskeligere å gjøre noe med vaskemaskinen.

Eller, kanskje det blir farlig når den sentrifugerer? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii! Åh, kjipt med oppvaskmaskinen! :kjefte:

Kjedelig å måtte jobbe når du håpet på fri, men hvis dere planlegger tur til Egypt er det chill med penger da! :kul:

Det er koselig å lese at du og K har det så bra. Misunner og unner deg det! :nigo:

Ha en fortsatt fin kveld! :kyss:

Aw, søta! :kyss:

:ler: litt av deg her og jeg! Kan umulig være gøy forresten, bare ser det for meg.

Skulle ikke dere flytte oppvaskemaskinen til under vaskemaskinen, eller var det omvendt?

Det var omvendt! ;)

Åh, det er kjipt! Høres ut som noe jeg kunne gjort egentlig :ler:

Synes dere skal bytte rundt på oppvaskmaskin og vaskemaskin om oppvaskmaskinen tåler det. Vanskeligere å gjøre noe med vaskemaskinen.

Eller, kanskje det blir farlig når den sentrifugerer? :klø:

Vi har allerede hatt vaskemaskinen oppå oppvaskmaskinen, det funka dårlig :gjeiper: Den kvelden brukte vi to timer på å stå å holde et ristende tårn av maskiner som truet med å knuse dusjen :laugh:

Jeg må vel bare være mer obs :fnise: Det har vært på nære nippet flere ganger før også. Huff, slitsomt det der! Nå har K fått hovedoppgaven med å laste inn i den dumme maskinen :lol:

----------------------

Åh, nå er jeg lei av å dra på jobb! Nå skal jeg snart dra igjen. Og når jeg kommer hjem i kveld må jeg masjere rett i seng, for skal være der igjen 0650 i morgen tidlig :hakeslepp: Men etter DET har jeg helg! :hoppe: Uka etterpå er det også muligheter for at det blir endel fri, det er bra :nigo:

Jeg får ta igjen dagboksnokingen når tiden tillater det. Nå er jeg nysgjerrig på hva dere driver med for tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...