Gå til innhold

Mens jeg venter

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Håper dere har hatt en koselig adventsmiddag med foreldrene dine! :nigo:

Ha en fin søndagskveld! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

I dag har jeg og Inwe vært ute å kjørt lang tur med bilen. Har vært på en spesialbutikk et stykke unna, for jeg trengte uniformssko, og stikk/kutt sikre hansker å ha på jobben. Jeg fikk tak i det jeg trengte, og knallsko til 200 kr, som egentlig hadde kostet rundt 2000 kr, bare fordi det var fjorårets modell. Smålig fornøyd! :nigo:

Etterpå dro vi på storsenteret og fikk handlet inn endel dilldall, også fikk jeg kjøpt gave 23 og 24 i kalenderen til kjære min. Tror han kommer til å bli kjempeglad for det jeg har funnet til han! Gleder meg til han skal pakke opp! :jepp::hjerte:

Jeg skal på jobb om under 8 timer, så nå tror jeg at jeg skal finne sengen :)

God natt! :sove:

Skrevet

:forkjola:

Bah! Hjemme fra jobb i dag jeg, i håp om å bli frisk til jobbhelg. Er ikke noe gøy å være sånn shabby altså. Tett i hele hodet, småkvalm og vonde ledd. Håper, håper, håper virkelig IKKE at dette er starten på en influensa, DET har jeg ikke tid til! :sur:

I tillegg er mensen forsinka :hakeslepp: Uten at jeg kjenne rnoe som helst til den! :hakeslepp:

Satser på at den har planer om overraskelsesvisitt uten forvarsel da :filer:

Det er ikke godt å være meg i dag! :grine:

*sutre*

Jeg har vært flink og malt to bilder da, av pingviner, overraskende nok ;) Tenkte kanskje å legge ut bilde av dem senere, når jeg skal legge dem ut på epla, hvis jeg har samvittighet til å selge dem da :lol:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:troest:

God bedring. Håper du ikke får influensa. Den er visst veldig hard i år, har jeg hørt.

Lykke til med bildesalg, hvis du finner ut at du vil selge noe, da :)

Skrevet

God bedring vennen :klem: Føler du deg bedre i dag?

Skrevet

Takk damer! :klem: I dag er formen mye bedre, og jeg føler meg klar for jobbhelg :bolledeig: Huff, disse jobbhelgene i mitt yrke er så lange, 32 timer fordelt på 3 dager er mye det! Blir liksom absolutt nada igjen av helgen da.. men men, har en følelse av at det blir lite jobbing til uken, og en eller annen gang må man jo tjene inn pengene :)

En annen fantastisk nyhet er at jeg og K kanskje reiser til Egypt neste år, muligens i påsken hvis vi får det til sånn. Han er kanskje i ny jobb i påsken, så vi må sjekke ut det først, men hvis han beholder den jobben han er i nå etter lærlingekontrakten går ut blir det sannsynligvis kjærestetur til Egypt i påsken :strix: Åå, merker jeg gleder meg, uten engang å vite sikkert om det blir noe :fnise: Hadde vært så utrolig deilig med tur, også har jeg hatt lyst til å reise til Egypt helt siden jeg var liten!

I dag har vi bare kosa oss, og spist deilig, varm sodd til middag (er egentlig trønder jeg, så må ha litt sånn skikkelig husmannskost av og til :jepp: ). Nå skal jeg finne sengen, jobb i morgen.

Ha en riktig god helg, KG-damene! :goodbye:

Skrevet

Egypt :hakeslepp: Hørtes kjempekoselig ut da :strix: Krysser fingrene for at det blir noe av altså!

Skrevet
:opplyser: Jeg har nettopp truffet en av de smarteste beslutningene i mitt liv! :jepp:
Gjest Mahareth
Skrevet

Håper det blir egypt-tur på dere! Jeg vil også, men må nok vente til Remagen har tid og råd til å være med, for akkurat dit vil ikke mannen! :klø:

Viktig beslutning? Fortell! :jepp:

Skrevet

*dritnysgjerrig*

Skal du flytte? Bytte jobb? Få barn? Ta plastisk kirurgi så du ser ut som Pamela Anderson? Få samboeren din til å ta plastisk kirurgi så han ser ut som Pamela Anderson? Investere alle pengene deres i et selskap som produserer glitrende kaffekopper? Fortelle alle at vi blir invadert av aliens? Spise en sykkel?

• Liker 1
Skrevet

*dritnysgjerrig*

Skal du flytte? Bytte jobb? Få barn? Ta plastisk kirurgi så du ser ut som Pamela Anderson? Få samboeren din til å ta plastisk kirurgi så han ser ut som Pamela Anderson? Investere alle pengene deres i et selskap som produserer glitrende kaffekopper? Fortelle alle at vi blir invadert av aliens? Spise en sykkel?

:skratte:

Nå må du komme deg på KG igjen så du kan fortelle oss om besluttningen, det er slemt å la oss vente sånn :opplyser::ler:

Skrevet

Nå må du komme deg på KG igjen så du kan fortelle oss om besluttningen, det er slemt å la oss vente sånn :opplyser::ler:

What she said!

Gjest Mahareth
Skrevet

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...