Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pingviner er fantastiske! :strix:

Hvertfall når egget har havnet i snøen, og han som kom ut ikke kan synge i motsetning til alle andre pingviner. Men han kan steppe da, og er kjempeflink til det :jepp: Men det liker ikke de andre pingvinene, så de forviser han :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der snakker de med aliensene (oss) utenfor glasset, men vi hører ikke på dem :tristbla:

Det finner du nemlig også fasiten på i filmen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!

Første dagen på nyjobben! Har bare godord å komme med! :nigo: Dette nye stedet er kun for menn, og det var det første stedet jeg jobbet innen dette feltet også. Det stedet jeg har jobbet i mellom er for kvinner. Jeg må virkelig si at jeg trives 1000 ganger bedre å jobbe med menn altså! Vi kvinnfolk er så slitsomme!

Nei, var virkelig godt å komme tilbake til et sted med skikkelig høyt testosteronnivå! :lol:

Det første jeg fikk være med på i dag, var et møte hvor vi som var der skulle bestemme planleggingen videre for en del av de som er der. Må si jeg vokste litt i hatten da, når jeg fikk være med på det allerede første dagen min der! :nigo:

Det særeste av alt er forresten at jeg jobbet sammen med eksen til en venninne av meg. Har ikke sett han siden de var sammen sånn i 10. klasse eller noe. Han bor et stykke unna, og jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte på han i det yrket, også der av alle steder! Haha! Verden er liten :jepp:

Nå sitter jeg bare å slapper av og venter på at kjære skal bli ferdig med overtidsjobbingen. Vi som skulle ha laks til middag og greier! :snurt: Håper han kommer hjem innenfor rimelighetens grenser slik at det blir middag i dag da :)

Jeg er glad :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ bra! :hoppe: Jeg har bare positiv erfaring med å jobbe med bare menn :jepp: Det gjorde jeg forresten i dag, og vi storkoser oss :)

Så flott at du får være med å bestemme fra dag en! Det høres ut som en fin arbeidsplass. Viktig å bli hørt og ivaretatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Misunner deg jeg også, der jeg jobber er vi bare kvinnfolk jo :sukk: Det merkes litt for godt inni mellom!

Men YAY for nyejobben! :bolledeig: Fantastisk å være en del av teamet fra dag 1, det er sånn det skal være :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du trives på ny-jobben :bolledeig: Disse mannfolka er nok lettere å ha med å gjøre ja, særlig i ditt yrke :jepp:

Lurer på hvem denne venninnen er :klø: kjenner jeg henne og kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ bra! :hoppe: Jeg har bare positiv erfaring med å jobbe med bare menn :jepp: Det gjorde jeg forresten i dag, og vi storkoser oss :)

Så flott at du får være med å bestemme fra dag en! Det høres ut som en fin arbeidsplass. Viktig å bli hørt og ivaretatt :jepp

Ja, føler at arbeidsdagen sklir litt lettere avgårde når man har med menn å gjøre :) Ikke for det, det jobber jo andre kvinner der også, men i et yrke som mitt, som handler om de menneskene vi jobber for, blir det fort litt greiere om antallet menn alt i alt er høyere enn antallet kvinner :fnise:

Ja, var en god følelse det. På det andre stedet jeg jobber føler jeg meg veldig ekskludert fra sånne ting, så var deilig å komme litt inn i varmen :jepp:

Misunner deg jeg også, der jeg jobber er vi bare kvinnfolk jo :sukk Det merkes litt for godt inni mellom!

Men YAY for nyejobben! :bolledeig: Fantastisk å være en del av teamet fra dag 1, det er sånn det skal være :bolledeig

:fnise: Kjenner igjen at mange kvinnfolk = trøbbel!

Ja virkelig, YAY for nyjobben! :bolledeig:

Så bra du trives på ny-jobben :bolledeig: Disse mannfolka er nok lettere å ha med å gjøre ja, særlig i ditt yrke :jepp:

Lurer på hvem denne venninnen er :klø kjenner jeg henne og kjæresten?

:nigo: Ja, du skal få høre alt om nyjobben neste gang vi skal :skravle: ! Det kan gå begge veier i mitt yrke, med tanke på sikkerhet, men det skal jeg ikke gå nærmere innpå her :)

Venninna er M. Du vet, M som gikk i A, som byttet til D i 10. Hun gikk på samme barneskole som deg!

--------------------------

Nok en dag på opplæring unnagjort. Har storkosa meg i dag også. De var underbemannet så det holdt, så jeg har jo gått som vanlig medarbeider i dag, og ikke opplæring. Men det er greit, siden jeg har jobbet i yrket fra før. Var deilig å komme skikkelig i gang egentlig! Jeg liker de menneskene vi jobber for der altså, de er så mye mer festlige enn disse gretne kvinnfolka på andre jobben :lol:

I morgen skal jeg forsåvidt jobbe på kvinnfolkjobben. Blir vel greit nok det også tenker jeg.

Også har jeg visst fått jobbehelg på nyjobben 1. og 2. juledag :hakeslepp: Men men, det får gå, sa fra meg nyttårshelgen og julaften, så 1. og 2. er egentlig greit nok. Får jo da 100% tillegg, pluss helgetillegg, pluss ettermiddags og kveldstillegg. Alt dette spredt over totalt 24 timer de to dagene. DET blir digg på lønninga det! d030.gif

Nå sitter jeg forsåvidt og småsover på soffan. Venter på K. Han jobber overtid, og hadde visst tenkt å bli på jobben en stund til. Men jeg vil jo ha han hjem :sur:

Jaja, får benytte tiden "fornuftig" på KG i mellomtiden a104.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som 1 og 2 juledag kommer til å ordne pengene for januarsalget jo :nigo:

Jeg fikk lille julaften :sukk: Vi har jo så mye tradisjoner den dagen hjemme, jobber iallefall ikke lengre enn til 18.00 da ;)

:skravle: jah, når har du tid? Jeg har forresten kompiskortet til SATS. 7 gratis trenedager, men det er visst bare ut november, om du er interessert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også jobbe jul! Julaften, 1 og 2 dag. Alle kveldsvakter! Men det blir myyye cash money :kalle::nigo:

Vi får tenke på hverandre mens vi strever og alle andre nyter at julefreden senker seg.

Har nemlig bestemt at siden jeg ikke får noe jul, så skal jeg feire jul hele desember jeg. Begynner allerede pyntingen til helgen :tree::nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Godt å se det er flere som skal tilbringe høytidsdagene på jobb, Betina ;) Hva jobber du med?

---------------------

:bond:

Det går nesten rundt for meg her! Annenhver dag på nyjobben og gamlejobben. Har utrolig nok greid å huske riktige rutiner til rett sted da! :jepp:

Nå er det ettermiddag i dag, og dagen i morgen, så har jeg fri i hele 2 dager! :jepp: Merker (uten helt å ville innrømme det) at det skal bli deilig med et par dager fri nå! Jobber 96 timer tilsammen på denne uken og neste, er litt stolt ja! :nigo:

De personene vi jobber med har virkelig begynt å teste grensene mine på nyjobben! Har ikke vært borti at de har strukket strikken så langt på noen av de andre stedene. Men syns det er kjempespennende jeg, blir jo litt ekstra utfordring for meg også, når de gjør seg vanskelige :fnise:

Kjære har jeg nesten ikke sett de sise dagene, han jobber jo like mye som meg for tiden :ler: Det roer seg vel litt om en uke eller to, så får vi nyte adventstiden sammen. :)

Nå skal jeg på med uniformen snart, etter en liten snokerunde :lur:

edit: skrivefeil

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snokerunde

Herlighet! jeg skumleste først, og leste det ordet som horekunde! :hoho:

Imponerende at du klarer å jobbe to steder samtidig uten å bli rar i hodet. Jeg har prøvd. Ble rar. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

96 timer? :dåne: Det er det jeg jobber på 3 uker jo :sjenert: (faktisk jobber jeg 93 timer på 3 uker i snitt :sjenert: )

Håper du får en fin dag på jobb, og en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! jeg skumleste først, og leste det ordet som horekunde! :hoho:

Imponerende at du klarer å jobbe to steder samtidig uten å bli rar i hodet. Jeg har prøvd. Ble rar. :lol

Huff da, du må ikke ha så mange skitne tanker ;)

Hehe, ja, det går bra foreløpig hvertfall :jepp: ..Men jeg er rar fra før da!

96 timer? :dåne: Det er det jeg jobber på 3 uker jo :sjenert (faktisk jobber jeg 93 timer på 3 uker i snitt :sjenert: )

Håper du får en fin dag på jobb, og en fin helg :klemmer:

Hihi, i know! Digg da! Håper bare jeg får endel vakter resten av lønnsperioden også, så blir det bra på januarsalget! :nigo:

Blir nysgjerrig på hvor du jobber.. :sjenert

Du har fått svar på PM ;)

------------------------------

Jeg har fri i dag! Utrolig deilig nå, med noen timer i sofakroken. I går fikk jeg tilbud om å jobbe 4 timer overtid, men måtte si nei, fordi vi skulle ha middagsgjester. Litt over 5 lusket jeg avgårde fra jobben med dårlig samvittighet.

Kvelden ble hyggelig da! Vi hadde besøk av P og T, venner av kjære. Det var koselig! Vi spiste taco og spilte monopol. For en gangs skyld vant ikke kjære! :bolledeig: Hihi!

I morgen skal jeg og Inwe reise til et tettsted på andre siden av hovedstaden. Jeg må nemlig handle noe greier jeg trenger på jobben, og da må man på spesialbutikk. Det blir nok en hyggelig tur med masse :skravle: !

Nå skal jeg og K snart dra til lille byen og spise på restaurant sammen med mine foreldre, de har nemlig invitert oss siden det er 1. advent i dag! :strix:

Håper dere alle har en fin 1. søndag i advent! Mulig jeg tar en snokerunde i kveld, hvis jeg får tid til pcen da. Skal vaske og rydde litt, så skal vi se Skjønnheten og udyret - en julefortelling! Yay! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...