Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne søke om å få bli nabo med damen som venter...

Likte stien/kjærreveien i starten av boka di. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh! Jeg hadde et grusomt mareritt i natt! Drømte at jeg og K skulle gifte oss. Mamma hadde liksom stelt istand et sånt "jenteparty" før vielsen (av alle ting) men det var bare meg, mamma og personalsjefen på jobben der :ler: De skulle ordne håret mitt og sånt, men så fant vi plutselig ut at vielsen allerede hadde begynt, så vi måtte komme oss avgårde. Så oppdaget jeg at jeg ikke hadde på meg kjole, så jeg spurte mamma om hun hadde ordnet kjole til meg. Selvfølgelig hadde hun det! Hun dro stolt fram en aldeles GRUSOM kjole, med rød vest, og knelangt blått skjørt. :hakeslepp: Jeg sa til henne at jeg syntes den var forferdelig, men den måtte jeg visst ha da, for hun syntes den var så fin. Gah!! Også "skulle vi bare" innom et senter på veien, og der var plutselig K, i en aldeles fantastisk nydelig kjole (også den knelang, så jeg var ikke helt fornøyd), som jeg forlangte at jeg måtte få ha. Han måtte jo ha dress, det kunne han vel skjønne. Han nektet, for den kjolen skulle han ha! :hoho: Men tilslutt fikk jeg overtalt han da. Og da fant jeg ut at jeg manglet slør, og ble kjempeplei meg igjen. Så da var det en eller annen gluping som hadde den ideen at vi kunne gå innom nille før vi dro fra senteret og kjøpe ett. Som sagt, så gjort. På nille hadde de ikke slør, så jeg fikk klare meg med et myggnett :( Nor så grusomt!

Så våknet jeg. For en drøm!! Aldeles forferdelig skrekkscenario!

:skratte:

Jeg ler høyt! Ser for meg K med en fin hvit kjole som han nekter å ta av seg, også så sta som han kan være da :hoho:

Synes forresten det er dårlig gjort at jeg ikke fikk være med på jentepartyet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg tror det er noe med årstiden, og juleforventingene og alt som setter fantasien i spinn jeg, derfor alle drømmer så rart :lol:

Margareth, det er ikke fler hus i nærheten her, men det er et nedlagt bilverksted, opppussingsprosjekt? ;)

Inwe, ja, ikkesant! Han kan jo virkelig være staere enn et esel. Må si jeg humret godt for meg selv når jeg kom på hva jeg hadde drømt den natta :hoho: Og nei, du fikk visst ikke være med på det jentepartyet, det var tross alt bare jeg, mamma og vaktlistedamen som skulle være der :fnise:

-----------------

Dere!! Vet dere hva!! :hoppe: I dag har jeg vært på jobbintervju, og fikk jobben med en gang!! :hoppe::bolledeig::nigo: Det er samme yrket som jeg har holdt på med da, men siden jeg har hatt så lite vakter ville jeg gjerne ha litt mer. Fortsatt som vikar da, men han jeg snakket med i dag sa at det var gode muligheter for å kanskje få et 100% vikariat etterhvert! Åååh, jeg håper, håper! I mellomtiden skal jeg være suuuuperflink på vaktene mine. Også har jeg hvertfall fått en fast helgeturnus der, så da har jeg iallefall noe som er bankers! :jepp:

Å, jeg er så happy! :bolledeig:

Etter intervju, og omvisning på nyjobben dro jeg på senteret for å feire meg selv. Kjøpte meg nye julekjole! Og den er så fiiin! Rød og fin, og designerkjole, faktisk! Legger inne et bilde som vedlegg for å skryte litt jeg :fnise:

Også handlet jeg noe mer til kalnderen til K, og resten av julegaven hans :lur:

Så dro jeg innom mine foreldre. Og nå sitter jeg her. K dupper, og jeg skulle egentlig lage middag, så tror jeg skal gjøre det, må se reprisen av hotel cæsar kl 18 også :lol:

Håper dere også har hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Al :)

--------------------

Nå sitter jeg og sløver i sofaen. Burde vel egentlig komme i gang snart. Sov aaalt for lenge i dag! Kjøpte jo masse malesaker i går, og hadde store planer om å male i dag og i morgen. Nå er jeg derimot helt blottet for inspirasjon. Kanskje jeg skal gå meg en tur på fine stien sammen med lille pus? Det hadde egentlig vært utrolig deilig å komme ut av leiligheten litt!

Helgen har jeg store planer om å nyte i fulle drag! K skal ut å dykke i morgen, men resten av helgen skal vi bare kose oss med god mat (har både hjort- og elgekjøtt i fryseren!) og på søndag skal vi kanskje på hobbymessen, og/eller på kino og se på trolljegeren! :jepp:

Må passe på å nyte fritiden nå. Blir slutt på latmannslivet nå som jeg har fått meg en jobb til! :nigo: Hele neste uke er fylt opp med opplæringsvakter, fra mandag til lørdag! Blir spennende å se hvordan rutiner, og menneskene og alt på nyjobben er! :bolledeig:

Ønsker alle en god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nyt helgen og lad opp skikkelig til neste uke! Ser ut til at det blir travelt, ja.

Og kjempefin kjole du har kjøpt deg :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtinger! a010.gif

Nå sitter jeg her å sulter ihjel. Orker ikke lage mat, det er så kjedelig! :lol: Har tortellini i kjøleskapet som jeg bare skal koke opp da men. Jeg må vaske opp en kjele først også :forvirret:

Froskemannen min er ute å dykker :fnise: Etterpå skal vi møtes på senteret da. I går fortalte jeg han nemlig om en Jean Paul genser jeg så sist jeg var der som jeg syns var så fiiin, men alt for dyr. Da sa han at vi kunne møtes på senteret i dag, også skulle jeg få den av han! a040.gif Han er så snill :rødme: Han sa riktignok ifra at da ble det litt julegave også, men det er greit :nigo:

Jeg har så mye på gang for tiden, og jeg elsker det! :hoppe:

Sånn ellers har jeg ikke så mye nytt å fortelle egentlig. I kveld skal vi spise hjortekjøtt med mammas fløtegratinerte poteter til. Sprette en flaske vin skal vi også :sikle: Det blir liksom noe annet å dele en flaske vin enn å ta seg et glass fra bag-in-boxen altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb og ny kjole og alt :nigo: Si i fra når du har tid til :skravle: igjen da, ser ut som du har fler baller i lufta enn meg for tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Vin og hjort og fløtegratinerte poteter :sikle: Blir så sulten av all mat-praten i bøkene her. Frusterende :ler:

Du har virkelig en herlig kjæreste :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine gratulasjoner folkens! :klem:

Når det gjelder messe, Inwe så tror jeg ikke det blir noe av for min og K sin del. Pappa var der i går, og det var visst skuffende greier :forvirret:

------------------------------

Ah! Jeg er så mett at jeg har mageknip :fnise: FOR en middag! Jeg tror aldri jeg har smakt noe så godt i hele mitt liv! Bergene sjokoladen jeg har her har nesten kommet fra kvelden med livet i behold til og med! :hakeslepp: SÅ mett er jeg!

Også har vi sett på søt film i kveld. Noen her som har sett Happy Feet? Hvis dere ikke har sett den anbefales den på det aller, aller sterkeste! Den filmen er bare så god! Også har den et utrolig viktig og fint budskap :) Søøøteste pingvinene! Jeg får tårer i øynene når jeg tenker på dem jeg :hjerte:

Jeg tror jeg er litt emosjonell i kveld, for tårene spratt når jeg så kveldens episode av den store reisen også :fnise: Men virkelig, hvis ikke Happy Feet rører ved noe i en, er man en gråstein.

Jeg vil ha en pingvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis da en gråstein. Jeg syntes nemlig happy-feet var kjedelig. Enig i viktig budskap, men historien var kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...