Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

luringen :fnise:

------------------

Nå er det snart natta her! Har vært trøtt i timesvis. Vurderer om jeg skal spise et freia påskeegg eller ikke før jeg legger meg. Tror faktisk jeg lander på ikke :vetikke:

Men så var det tv'en da.. Har veldig lyst til å se reprisen på kongsvik ungdomsskole, som ikke begynner før 23 :hakeslepp: Spørs om jeg orker å sitte oppe så lenge. :Gjesp:

Gleder meg til helgen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Envy! Tenkte jeg skulle snegle meg til å titte innom deg også! :) Pleier alltid å kikke innom dagbøkene til de som har vært inne hos meg.

Du får ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Jeg gleder meg også til helg - veldig! Skal bli godt å sove lenge om morgenen, slappe av og kose seg :)

Men jeg gleder meg enda mer til påske og skikkelig langfri. Det skal bli deilig, det! :nigo:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det noe spennende i helgen da?

Ja! :hoppe: I morgen får jeg besøk av Inwe, mens K skal på byen med jobben. Og på søndag *trommevirvel* skal jeg og K på visning igjen! :nigo: Gleder meg, det er et hus vi virkelig kunne tenkt oss, så det blir spennende! :jepp:

Hei Envy! Tenkte jeg skulle snegle meg til å titte innom deg også! : ) Pleier alltid å kikke innom dagbøkene til de som har vært inne hos meg.

Du får ha en strålende dag!

:vinke::velkommen: Teri! Så hyggelig å se deg innom! :klem:

:vinke

Jeg gleder meg også til helg - veldig! Skal bli godt å sove lenge om morgenen, slappe av og kose seg : )

Men jeg gleder meg enda mer til påske og skikkelig langfri. Det skal bli deilig, det! :nigo

Ha en fin kveld : )

Å, påske! :daane: DET skal bli godt! Har masse skolearbeid å ta igjen da, men da blir det iallefall i mitt eget tempo! :)

Av mangel på fysisk kontakt, så er jeg innom bøkene for å :kose litt :sjenert

Søta! :kose: masse tilbake på deg! :)

--------------------

Nå er jeg stuptrøtt igjen! Vi har hatt så utrolig mye nytt, tungt stoff på skolen igjen i dag, så merker jeg er stappfull i hodet. Stukket hverandre har vi igjen og. Huff, synes ikke det er så stas jeg, liker ikke å stikke andre.. Også har jeg valgt et slikt yrke? :ler: Huff, håper jeg får mer teken på det etter litt mengdetrening! :jepp:

Ellers er det ikke så mye nytt. Fredag i morgen, og det skal bli godt! Er spent på en del ting fremover, så venter egentlig bare på at tiden skal gå.

I sted lå Smula på brystet mitt lenge, lenge! :hjerte: Hun malte og strakk på seg og koste seg, det var så utrolig koselig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:nigo: Hallo!

Fant ut at du også har en dagbok! Så gøy! Og du har en katt! Jeg savner katten min kjempe mye! Men min kjære er allergisk.. så vi kan ikke ha katt. Min katt bor hos mamma. Så jeg får i allefall treffe henne en gang i blant! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er så herlig som når katten ligger oppå og koser seg maks :hjerte: Skulle gjerne lagd malelyd tilbake så hun skjønte at jeg også koste meg, men når jeg prøver så ser hun bare rart på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Aiaiai... Stikking på gang,huh? Du er modig! Og ikke minst flink! Mitt hode har desverre ikke nok kapasitet til sånne type yrker eller aktiviteter :P

Du får trøste deg med at nå er det helg og at du er flink! Så nå fortjener du en god helg!

Også må du ha lykke til på visning!! Krysser fingrene!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo Hallo!Fant ut at du også har en dagbok! Så gøy! Og du har en katt! Jeg savner katten min kjempe mye! Men min kjære er allergisk.. så vi kan ikke ha katt. Min katt bor hos mamma. Så jeg får i allefall treffe henne en gang i blant! :fnise

:vinke: Så hyggelig at du tok turen innom boka! :velkommen: skal du være!

Hadde jeg måtte flyttet pusejenta mi hadde det også blitt til foreldrene mine, men jeg elsker det dyret så høyt at jeg tror rett og slett ikke jeg kunne vært sammen med en allergiker :fnise:

Ingenting er så herlig som når katten ligger oppå og koser seg maks :hjerte; Skulle gjerne lagd malelyd tilbake så hun skjønte at jeg også koste meg, men når jeg prøver så ser hun bare rart på meg :ler:

:hjerte: Det er noe av det beste i verden! :strix: Hehe, malelyd er virkelig fryktelig vanskelig å lage, jeg har funnet ut at både jeg og pus kommer best ut med at jeg bare småpludrer med henne :rodmer:

I sted satte jeg henne forresten til å fange en flue som var kommet inn og surret så fælt i vinduet her. Det tok ikke lange tiden før jeg hørt en infernalsk surring, avrundet med noen heftige knas i kattemunnen :hoho:

Er du sykepleiestudent, Envy? :)

Nei, kom inn på sykepleien i høst, men siden jeg sliter med å takle en skolesituasjon valgte jeg legesekretær i steden, mye kortere studie :)

Aiaiai... Stikking på gang,huh? Du er modig! Og ikke minst flink! Mitt hode har desverre ikke nok kapasitet til sånne type yrker eller aktiviteter :P Du får trøste deg med at nå er det helg og at du er flink! Så nå fortjener du en god helg!Også må du ha lykke til på visning!! Krysser fingrene!!: )

Ja, liker virkelig ikke den stikkingen! :sur: Er så redd for å gjøre noen vondt! Det er veldig mye vanskelig stoff, viser seg at kroppen vår er et veldig finjustert og komplekst maskineri! Synes det er kjempeinteressant da, så da går det jo litt lettere å lære også :)

Takk for lykkeønskninger, og god helg til deg også :klem:

------------------

:bond: Jeg får beslk av Inwe om nøyaktig en halvtime og har ikke orket å rydde her enda! Er ikke så veldig rotete heller da, men liker å ha det litt ålreit her når det kommer folk da!

Får vel se å komme i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legesekeretær? Det har jeg faktisk aldri hørt om. Har hørt om tannlegesekeretær, men.. :) Hva går det ut på da, går man sammen med en lege på legevisitt eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legesekeretær? Det har jeg faktisk aldri hørt om. Har hørt om tannlegesekeretær, men.. :) Hva går det ut på da, går man sammen med en lege på legevisitt eller noe sånt?

Legesekretær er de damene som tar blodprøver og analyserer prøver på legekontoret, og som sitter i resepsjonen og tar imot pasienter, det er også de som tar telefonen når du ringer legekontoret, så du har garantert hatt med dem å gjøre :jepp:

Man kan også jobbe på sykehus, bl.a. med å skrive journaler og epikriser, eller å være postsekretær, dvs at man har ansvaret for å ha orden i paporene tilhørende den sengeposten, og dens inneliggende pasienter :)

Veldig intressant egentlig. Spesielt labratoriums arbeid, å analysere prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legesekretær er de damene som tar blodprøver og analyserer prøver på legekontoret, og som sitter i resepsjonen og tar imot pasienter, det er også de som tar telefonen når du ringer legekontoret, så du har garantert hatt med dem å gjøre :jepp:

Man kan også jobbe på sykehus, bl.a. med å skrive journaler og epikriser, eller å være postsekretær, dvs at man har ansvaret for å ha orden i paporene tilhørende den sengeposten, og dens inneliggende pasienter :)

Veldig intressant egentlig. Spesielt labratoriums arbeid, å analysere prøver!

Ååja! Jeg trodde faktisk det var sykepleiere jeg.. :sjenert: Men det høres jo ut som en spennende jobb! Ikke minst er det jo luksus å få være ferdig tre-fire hver dag! :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Envy

Lenge siden jeg har vært her inne nå :sjenert: men det tyder vel på at jeg har hatt mye annet å gjøre :Nikke:

Du har det bra ser jeg, da blir "gamlemor" glad vet du :)

Lykke til på visning.

Ser Teriyaki er innom her også, husker deg fra dagboka til Ulva (som dessverre ikke er her inne lengre), så moro å se at du er gravid.

Ha en fin kveld sammen med Inwe, Envy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Envy

Lenge siden jeg har vært her inne nå :sjenert: men det tyder vel på at jeg har hatt mye annet å gjøre :Nikke:

Lykke til på visning.

Ser Teriyaki er innom her også, husker deg fra dagboka til Ulva (som dessverre ikke er her inne lengre), så moro å se at du er gravid.

Heisann Kospia! :) Ja det stemmer det! :) Det er synd Ulva ikke er her lenger, vet du hvorfor hun sluttet?

Håper du har en fin helg, Envy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååja! Jeg trodde faktisk det var sykepleiere jeg.. :sjenert; Men det høres jo ut som en spennende jobb! Ikke minst er det jo luksus å få være ferdig tre-fire hver dag! :jepp;

Ja, det er fort gjort å tro det! Er først og fremst pga arbeidstidene jeg har valgt yrket :nigo: Det passer så bra sammen med familieliv :)

:vinke; Envy

Lenge siden jeg har vært her inne nå :sjenert: men det tyder vel på at jeg har hatt mye annet å gjøre :Nikke;

Lykke til på visning.

Ja, dagene og ukene fyker fort avgårde når man har et innholdsrikt liv :)

Kvelden med Inwe var kjempekoselig! :jepp:

Heisann Kospia! : ) Ja det stemmer det! : ) Det er synd Ulva ikke er her lenger, vet du hvorfor hun sluttet?

Håper du har en fin helg, Envy! :klemmer;

Jeg lurer også på hvor det ble av Ulva!

Helgen er herlig! :nigo:

-------------------------

På fredagskvelden ble det skravlings med Inwe mens K var ut med jobben. K kom riktignok hjem halv 11 da, sjanglende (de hadde begynt med fri bar allerede kl 16 den dagen) :ler: Han stupte rett i seng, og jeg og Inwe dro til lille byen for å se på livet litt.

I går hadde jeg og K en helt ubeskrivelig fin dag sammen. Skyfri himmel, sol og nesten 20 grader er et godt utgangspunkt for en fin dag også da :) Vi gikk en tur ut med Smulaen vår, så dro vi hjem til svigermor for å mate demmes katt siden de ikke var hjemme. Etter det var vi innom mine foreldre og hentet mat i fryseren (vi oppbevarer en del frysemat der siden vi har så liten fryser selv :hoho: ). Vi er jammen effektive! Etter dette dro vi hjem og spiste hvitløksbrød og ordnet oss. Etter det dro vi inn til byen og besøkte K sine besteforeldre. Det er alltid så koselig der! :strix:

Så kommer det beste, halv åtte gikk vi hånd i hånd og spaserte mot vålerenga, til verdens koseligste lille restaurant i solnedgangen. :rodmer: Pratet om alt og ingenting og hørte på ettermiddagsfreden i hovedstaden.

Maten var helt uovertruffen som vanlig. Vi startet med kamskjell med hvit asparages og aprikoshollandaise, fortsatte med pigghvar med blåskjellragu og avsluttet med kalvestek med røstipotet, steinsopp ++ garnityr (vet ikke hva alt het, men godt var det!). Vi gikk for alkoholfritt, og til hovedretten ble vi anbefalt blåbærsaft, og vet dere, det var så sinnsykt godt til! En veldig positiv overraskelse.

Vi satt lenge og bare kosa oss og prata, og så på kunsten på alle vegger inne på restauranten (som også er et galleri) før vi tok fatt på veien tilbake til bilen og hjem igjen. Plutselig var kvelden gått, og vel hjemme ble det å stupe rett i seng :):hjerte:

Å, for en dag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusset litt over at du tok med deg Inwe til foreldrene dine, foreldrene til K og at dere gitt hånd i hånd, så måtte nesten opp og lese på nytt, og så jo det at det var med K du hadde gjort disse tingene! :ler:

Virket som en fantastisk dag da, og for en mat dere spiser! Fancy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For en herlig lørdag du hadde Envy :hoppendeglad: Godt å ha slike dager med sin kjæreste :strix:

Jeg har kontakt med Ulva på FB, hun slettet dagboken sin forde hun

rett og slett måtte prioritere. Hun følte at det aldri ble tid til den på samme måte som før etter at hun kom på FB. Ble bare dårlig samvittighet. Men hun har ikke slettet seg fra Kvinneguiden, bare boka som er slettet, så hvem vet....kanskje dukker hun opp i bøkene våre snart :jepp:

Det er bare bra med henne og mannen, de holder på å pusse opp kjøkkenet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...