*Lollipop* Skrevet 4. april 2011 #881 Del Skrevet 4. april 2011 Hørtes ut som en fantastisk lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. april 2011 Forfatter #882 Del Skrevet 4. april 2011 Lørdag en var kjempekos I går var en deilig dag. Jeg var hjemme alene da, men kosa meg med skrivingen min. Blir utrolig fornøyd med det nye skriveprosjektet mitt. Føler at jeg har tatt til meg mye av den kontruktive kritikken jeg fikk på forrige skriveprøve, og det går bare en vei, og det er opp! I dag har jeg forresten vært superflink! Har sendt søknader på jobber og greier! Krysser fingrene for fast jobb denne gangen! Nå skal jeg straks skrive litt igjen tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. april 2011 #883 Del Skrevet 4. april 2011 Så spennende med jobbsøking! Håper virkelig du får fast ansettelse nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #884 Del Skrevet 4. april 2011 Du er så flink, Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. april 2011 #885 Del Skrevet 5. april 2011 Flinka *krysser fingrene* for at det blir fast jobb nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #886 Del Skrevet 5. april 2011 Takk for kryssede fingre og gode ord! ---------------- SELVTILLITSBOOST!! Jeg og Inwe har hatt en utrolig koselig kveld sammen, først på cafe med deilig middag, så en runde eller fem på senteret Der kom vi på at vi skulle ta motet til oss og gå på Change og finne ut hvilken størrelse vi egentlig bruker i BH. Jeg for min del hadde liksom EN BH jeg var fornøyd med, og dermed bruker hele tiden, omtrent så jeg går uten BH når den er til vask Jeg fikk en skikkelig opptur! Gikk fra 75C til 70DD/E!! Jeg som alltid har hatt sånn komplekser med at jeg har syntes jeg hadde små pupper fikk meg en oppvekker ja. Kanskje dem ikke er så verst likevel Før jeg møtte Inwe var jeg på skolen, hvor vi i klassen tok blodprøver av hverandre for første gang. Det gikk så fint! Stolt av meg selv, og mine kjære klassevenninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #887 Del Skrevet 5. april 2011 Sånn hadde jeg det også da jeg fikk målt meg for første gang Flink Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. april 2011 #888 Del Skrevet 6. april 2011 det må jeg si! Ikke hver dag man "plutselig" finner ut at puppene har blitt større/er større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. april 2011 #889 Del Skrevet 6. april 2011 Så gøy med store pupper! Jeg målte mine, og fant ut at de var akkurat der jeg trodde de var Lykke til med både skriving og jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. april 2011 #890 Del Skrevet 6. april 2011 Lykke til med jobbsøking! Krysser fingrene for at det går rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #891 Del Skrevet 6. april 2011 Da har vi like store pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #892 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg svarte deg i cm-tråden Det viser seg at jeg ikke er så verst til å regne om bh-størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #893 Del Skrevet 6. april 2011 Vi har forresten like store pupper også Men jeg bruker en annen størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #894 Del Skrevet 6. april 2011 Sånn hadde jeg det også da jeg fikk målt meg for første gang :lol; Flink Envy! :hoppe; Det er herlig! :wow; det må jeg si! Ikke hver dag man "plutselig" finner ut at puppene har blitt større/er større Ikkesant! Plutselig var ikke så små likevel Så gøy med store pupper! :ler; Jeg målte mine, og fant ut at de var akkurat der jeg trodde de var :sjenert; Lykke til med både skriving og jobbsøkingen! :klemmer; Da var du flink som klarte å finne riktig på egen hånd da! Takk! Lykke til med jobbsøking! Krysser fingrene for at det går rette veien :klemmer; Takk for kryssede fingre. Er fryktelig spent om dagen, har så lyst til å høre fra den jobben jeg har mest lyst på, søkte på mandag, så håper jeg hvertfall hører noe før helgen! Da har vi like store pupper! :ler; Jeg svarte deg i cm-tråden Det viser seg at jeg ikke er så verst til å regne om bh-størrelser Jeg blir bare forvirret inni den tråden jeg Skjønner mindre for hvert innlegg jeg leser der! Vi har forresten like store pupper også Men jeg bruker en annen størrelse Men hvorfor bruke en annen størrelse hvis vi har like store? Jeg syntes dette ble vanskelige regnestykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #895 Del Skrevet 6. april 2011 Se så, 80C = 75D = 70E = 65F Du bruker 70E, men jeg bruker 65F. Vi har i utgangspunktet samme str. Noen ganger bruker jeg 70E. Eller det vil si, jeg skal bruke 65F nå, men den jeg har er 70F. 70F er det samme som 75E, 80D, 75C For hver cup-størrelse som du går opp, så går du ned 5 cm i omkrets. Det er innmari innviklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #896 Del Skrevet 6. april 2011 Ja, det er jammen ikke rart mange bruker feil str, og hvertfall ikke om man handler på H&M, der har dem liksom ikke høyere enn til C, kanskje dem en sjelden gang har D. Men da skjønte jeg hva du mente med like store.. tror jeg Forstod det på hun i butikken at det er litt forskjell på hva slags type BH man skal ha også. Ett vet jeg hvertfall, det blir ikke mer BH-shopping på de vanlige kjedebutikkene for min del, det er jo så usannsynlig mye bedre å gå med en BH som faktisk passer! Og bedre å ha 3 dyre BHer som er behagelige, enn 10 ubehagelige BHer som bare vrir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #897 Del Skrevet 6. april 2011 Og de dyre varer mye lenger, syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 6. april 2011 Ja, det tror jeg på! Synes billig-bhene er veldig kjappe med å få en sånn knirk i spilene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #899 Del Skrevet 6. april 2011 Knirke-bh ja! *knirk, knirk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2011 Forfatter #900 Del Skrevet 6. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå