Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Når jeg var 10 var kinogodteriet halve moroa. Så jeg ville gitt henne litt, men ikke alt for mye :) De klarer ikke spise opp alt siden de blir oppslukt av filmen uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble godteri på henne gitt! :jepp::popcorn: Og som meg selv så plukket hun med seg aaalt for mye :fnise: Vi storkosa oss med filmen da! Skikkelig jentefilm, med en kjekk prins i hovedrollen som redder prinsessen og halve kongeriket og..ja, dere vet! Koselig å være bare meg og lille niese da! Synes det er så godt at hun stoler såpass på meg, på tross av at jeg og hennes mor (altså min søster) har et fryktelig anstrengt forhold.

Etterpå tok vi turen inn på senteret hvor det ble en liten tantegave på henne i form av en rosa klokke med glitter på som hun fikk så lyst på. Søte lille jenta ble så glad så hun kjøpte en sånn bling nøkkelring til meg også sa hun "Du kjøpt noe til meg, da ville jeg kjøpe noe til deg også tante" med et kjempeglis! Hihi :happy:

Nå kommer K inn døra, og er sikkert sulten som en bjørn. Laks med dillpoteter på menyen igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...emn Pingting har også sambo som er 12 år eldre, så jeg vil alltid være ung i forhold til ham! :nigo::fnise:

Høres ut som om du har hatt en fin dag i dag :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, 12 år eldre! Ja, da har du ikke noe å klage for :popcorn: Da var det jammen på tide med gifte-tanker-ærklæringen på fylla også ;)

Dagen min har vært kjempekos den :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Hei :)

For en koselig tante-og niesedag da! Godt å kunne ha et fint forhold til tantebarn, selv om du og din søster ikke kommer så godt overens.

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var utrolig koselig! Er ikke så ofte jeg ser henne, for de bor 50 mil unna, så da må man benytte de mulighetene man har! :jepp:

----------

Jeg tror jeg har fått meg en ny yndling blandt disneyprinsessene :fnise:

Disney-Tangled.jpg

Hun er jo så fantastisk søt! :nigo:

Nå har jeg og K forsåvidt nettopp sett trollmannens læregutt, helt grei film, men ikke noe juhu heller. Så gjenstår å se ferdig 3 bryllup før det blir å hoppe i dusjen :)

Freia påskeegg har jeg også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble godteri på henne gitt! :jepp::popcorn: Og som meg selv så plukket hun med seg aaalt for mye :fnise: Vi storkosa oss med filmen da! Skikkelig jentefilm, med en kjekk prins i hovedrollen som redder prinsessen og halve kongeriket og..ja, dere vet! Koselig å være bare meg og lille niese da! Synes det er så godt at hun stoler såpass på meg, på tross av at jeg og hennes mor (altså min søster) har et fryktelig anstrengt forhold.

Etterpå tok vi turen inn på senteret hvor det ble en liten tantegave på henne i form av en rosa klokke med glitter på som hun fikk så lyst på. Søte lille jenta ble så glad så hun kjøpte en sånn bling nøkkelring til meg også sa hun "Du kjøpt noe til meg, da ville jeg kjøpe noe til deg også tante" med et kjempeglis! Hihi :happy:

Nå kommer K inn døra, og er sikkert sulten som en bjørn. Laks med dillpoteter på menyen igjen i dag :)

Å, så fantastisk søtt av henne å kjøpe noe til deg :strix: Høres ut som en fin dag :kose: Du fortjener det!

Pingting er snart 28 :sukk:

Jeg blir 27 i år, om det hjelper :daane: Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille dere! :hjerte:

I dag har jeg vært vaskedame i heimen her! Har fått gjort fantastisk mye, og vært flink å holde meg unna KG!a050.gif

Jeg har støvsugd, tatt oppvasken, klesvasken og støvtørken. Jeg har ryddet i rotet under stuebordet (det er ufatterlig hvor mye rart som bestandig havner under under det bordet :klo: ) også har jeg fått skiftet på senga. Nytt sengetøy :strix: Må innrømme at jeg er litt nøye på hvordan senga og sengetøyet ser ut. Riktig oppredd er viktig, og koselig sengetøy er enda viktigere. Så nå har jeg lagt på et sånt kjempekoselig et som ser litt sånn gammeldags ut :happy: Også har jeg lagt på et par hjerteformede pynteputer oppå, også de med sånn gammeldags mønster :strix: Gjett om jeg gleder meg til å legge meg nydusjet i nytt sengetøy, en av de beste følelsene i verden! :nigo: Smula var forsåvidt førstemann til å komme seg i det nye sengetøyet! Hun legger seg alltid i senga rett etter at jeg har lagt på nytt, tror hun merker det hun også! :jepp:

I tillegg til alt husarbeidet rakk K å dra meg med en tur på Ikea (Ja, riktig, det var K som ville dit :jepp: ). Vi endte jo selvfølgelig opp med mye mer enn 6 melkeglass som vi manglet og kleshengere. :fnise: Ble handlet småtteri for tusenlappen, igjen. Utrolig hvor mye man kommer over på den butikken som man plutselig kommer på at man har bruk for :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Ah, jeg er så sliten! Har trasket rundt i byen med mamma og lille niese i hele dag. Var utrolig koselig da, men jammen blir man sliten! Kald blest og snø i lufta hjelp heller ikke på! :lol: Jeg fikk to nye skjørt da, og verdens kuleste smykke med en bok på, som man faktisk kan bla i! :fnise: Et skjerf fikk jeg også kjøpt meg, for jeg var så kald i halsen, og selvfølgelig =Oslo.

Nå har jeg ligget 3 kvarter på sofaen og bare kosa meg med bladet, og skal straks begynne med middagen. K sover :lol:

Jo, også må jeg fortelle, jeg var jo hos legen i morrest! Endelig blitt sendt videre til magespesialist, så får vi se om han kanskje finner en løsning på mysteriet! I tillegg spurte jeg om den positive testen og blødningen jeg hadde. Legen sa at jeg med største sannsynlighet hadde vært gravid og mistet, men at det var et godt tegn, for da skulle det være lett å bli gravid igjen! :rodmer::hoppendeglad: Hun sa det at når vi begynner å prøve kan vi regne med at det bør kunne gå fort! :nigo: Jeg har jo virkelig verdens søteste lege også da, hun er jo gravid selv, og tydeligvis litt hormonell, så hun fikk tårer i øynene når jeg fortalte om at vi hadde bestemt oss for prøving neste år når alt ligger til rette :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er notert Mah! :jepp: Skal innrømme at jeg er utrolig fornøyd med fastlegen min, har vært heldig med henne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var virkelig herlige nyheter! :rodmer: Merker jeg svever litt, selv om jeg merket jeg ble litt lei meg igjen på vegne av den lille jeg mistet, nå fikk jeg jo bekrefetet at det faktisk ikke bare var jeg selv som håpet og trodde! Det var faktisk en liten baby på vei!

Men uansett, ufatterlig godt å vite at det er mulig, og at den lille som forsvant likevel hadde en "mening", om dere skjønner? :)

Nå som "uhellet" først har vært ute er det vel nesten lov å håpe på et nytt uhell også? :sjenert: Nå som vi ikke vet hvordan det blir med K og militæret (og vi faktisk ser på leiligheter ute for salg) hadde det passet glimrende med et nytt uhell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...