Gå til innhold

Mensen under samlie, begynte plutselig å renne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært seksuellt aktiv i 3 år nå, og har alltid kunne hatt sex mens jeg har hatt mensen nettopp fordi jeg aldri ''lekker'' mye.

Vel, dette ser ut til å forandre seg. I går hadde jeg sex(vel bevitende om menstruasjon) på topp, men da jeg skulle trekke meg ut, begynnte det plutselig å dryppe/renne blod. Dette har aldri skjedd før, og jeg har vært på topp flere ganger under menstruasjon.

Jeg har hatt mensen siden fredags morgen, altså i 2 dager da jeg hadde sex. kan dette ha noe med saken å gjøre? Jeg vet vi kan menstruere mer de første dagene.

Ble snarlig litt bekymret da dette aldri har skjedd før, uansett hvor kort tid etter jeg fikk mensen den mnd.

Jeg er 18 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt normalt ut. Jeg får ofte mensen i forbindelse med sex evt som med deg at blødningen blir sterkere. Det har ikke alltid vert sånn så jeg håper det bare er en periode.

Skrevet

Underlivskreft?

Klarte du å stille den diagnosen på bakgrunn av litt mensblod? Du må være en flink lege.

Skrevet

Jeg har vært seksuellt aktiv i 3 år nå, og har alltid kunne hatt sex mens jeg har hatt mensen nettopp fordi jeg aldri ''lekker'' mye.

Vel, dette ser ut til å forandre seg. I går hadde jeg sex(vel bevitende om menstruasjon) på topp, men da jeg skulle trekke meg ut, begynnte det plutselig å dryppe/renne blod. Dette har aldri skjedd før, og jeg har vært på topp flere ganger under menstruasjon.

Jeg har hatt mensen siden fredags morgen, altså i 2 dager da jeg hadde sex. kan dette ha noe med saken å gjøre? Jeg vet vi kan menstruere mer de første dagene.

Ble snarlig litt bekymret da dette aldri har skjedd før, uansett hvor kort tid etter jeg fikk mensen den mnd.

Jeg er 18 år.

Spørsmålene mine var da, har dette skjedd noen andre? Er det noen som har svar på hvorfor dette skjer? Er det normalt?

Skrevet

Takk for svar :) Jeg skal en tur til gynekologen for å sjekke, har hatt litt problemer tidligere som kan sammenlignes med urinveis infeksjon.

Skrevet

Ja, det er helt normalt :)

Skrevet

Kan være noe så uskyldig som ekstra blod/rester som har blitt liggende i livmoren fra tidligere, og som nå kom ut pga stimulering/bevegelse (om du skjønner hva jeg mener). Menstruasjonen forandrer seg også gjennom livet. Jeg blødde ganske lite når jeg var tenåring, på slutten av tenårene begynte jeg å blø mye. Etter svangerskap begynte jeg å blø MYE, og nå blør jeg mindre igjen pga spiral. Så svangerskap, hormoner, prevensjon og at kroppen forandrer seg kan også ha noe å si :-)

Skrevet

Jeg er 18 år.

Du må slutte å menstruere på andre menns peniser.

Skrevet

Spørsmålene mine var da, har dette skjedd noen andre? Er det noen som har svar på hvorfor dette skjer? Er det normalt?

Ja, det har skjedd andre. Det har blant annet skjedd meg. Her både drypper og renner det blod hver gang jeg har mensen.

Ja, jeg vet hvorfor det skjer. Det er livmorslimhinnene som støtes ut via skjeden. De gjorde seg klar for å ta imot et befruktet egg, men siden det ikke ble noen befruktning, støtes de altså ut, for så å bygges opp på ny før neste eggløsning.

Og ja, det er helt normalt at det både drypper og renner blod når man har mensen.

Skrevet

Du må slutte å menstruere på andre menns peniser.

Men kan hun det på sin egen ?... Eller på din?... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...