AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 De siste par dagene har jeg oppdaget noen slags småkryp i håret! Det er ikke lus, for disse er lange og smale, bittesmå fluer på en måte, men uten vinger. Aner ikke hva det er for noe, og det er så EKKELT! Det klør i hodebunnen, og når jeg børster håret, faller det ut masse småkryp. Telte 10-12 stk sist jeg børstet det. Hva er dette??? Hva skal jeg gjøre? Aner ikke hvor de kan ha kommet fra. Vil ha dem bort!!!
Fanta Exotic Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Mulig det er lus da? Jeg fikk lus da jeg var i Afrika en gang, og de var store! Lignet på beskrivelsen du ga.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Syns det høres ut som lus jeg da. Kjøp deg lusemiddel på apoteket og prøv det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 OK, kanskje det er lus. De bare ligner ikke på det. Skal prøve lusemiddel i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Hadde ringt legen jeg.. Som du kanskje vet, er det søndag i dag... Er lusemiddel reseptfritt forresten?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Som du kanskje vet, er det søndag i dag... Er lusemiddel reseptfritt forresten? Uansett hvor i landet du bor, skal det vel være et legevakt-tilbud?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Uansett hvor i landet du bor, skal det vel være et legevakt-tilbud? Man drar da ikke til legevakten pga lus (eller hva det nå er)? Eller hva tror du det er, siden du synes jeg bør oppsøke lege?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Uansett hvor i landet du bor, skal det vel være et legevakt-tilbud? Er lus noe man går til legevakten for? :klø:
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Som du kanskje vet, er det søndag i dag... Er lusemiddel reseptfritt forresten? Lusemiddel er reseptfritt ja.
Gjest imli Skrevet 19. september 2010 #11 Skrevet 19. september 2010 Høyres ut som lus, ja. Kan vel ikkje vere noko anna?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 Høres ut som lus. Du beskriver de sånn mine lus så ut også. Så akkuratt ut som fluer og klør kjempemye. Kjøp luseshampo på apoteket så blir du lett kvitt de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå