Gå til innhold

To tette i vente <3


Cuba

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få laget meg en ny graviditetsdagbok da jeg er blitt gravid igjen :)

Frøkna er 8 måneder og skal bli storesøster i april 2011 :P Da er hun ca. 15 måneder!

Kan nok bli nok å holde seg aktiv på i perioder, men satser på at det blir veldig koselig også!

Vi hadde lyst på to tette og begynte aldri på prev. etter fødsel, men hadde vel sett for oss et augustbarn eller noe. Men er veldig fornøyd med hvordan det er blitt altså - april blir en fin måned å føde i tenker jeg!

Og tenk for et flott forhold de kommer til å få :rødme:

Er egentlig veldig kvalm, men hadde en del Postafen igjen fra sist graviditet som jeg tar. Da merker jeg ikke så mye.

Skulle helst ikke tatt noe som helst, men da hadde nok ikke lillefrøkna her hatt det så bra. Jeg hadde ikke fungert i det hele tatt.

I morgen skal jeg på legekontroll så da skal jeg ta opp dette og høre om det er noe som er bedre enn Postafen. Har for meg at Afipran er bedre, så kanskje jeg får resept på det.

Er 9 uker på vei i dag :)

12. oktober skal vi på tidlig ultralyd. Bare av ren nysgjerrighet :P Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditet!:) Å ha jevnalderende søsken er alltid best;) Har en søster som er 1,5 år eldre enn meg og vi har et fantastisk forhold:) merker det også med venninner og venner som har søsken på nesten samme alder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! :)

Ser for meg de vil få et nært bånd ja!

Det er litt over to år mellom min lillebror og meg, men til og med vi lekte mye sammen! Har alltid vært veldig glad i han og passet på han og det kommer jeg nok alltid til :P

Blir spennende å se hvilket kjønn det blir denne gang!

Mannen har en sønn og datter fra før, så han kan begge deler i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Satt å funderte på om du fortsatt var aktiv her inne. Og så ser jeg at du har opprettet dagbok! :lur:

Nå gjenstår det å se om du kjenner igjen meg da.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sett det ut i fra tickeren din, om du ikke hadde "advart" meg på forhånd ;)

Er ikke så aktiv her ser jeg!

9. november var vi på ultralyd og alt så bra ut med lille knøttet i magen :D

Vi ville jo gjerne vite kjønn og det viste seg at det blir en liten lillesøster på frøkna her! :rødme:

Gleder meg kjempemye, tror det kommer til å bli veldig koselig!

Ikke tvil om at det blir travelt, men tror vi får masse igjen for det :)

Her om dagen kjøpte jeg til og med lik body til søstrene, tror de skal passe sånn ca. til begge når den tid kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei hei! Står til?

Pssst...se tickeren min! Men sssschh.... ;):lur:

Endret av Mammatrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Liten oppdatering igjen da :P

Lille prinsessa mi fyller 1 år i dag :kgbaby: :rødme:

Har hatt en fin feiring og nå sover hun godt i sengen sin igjen!

Masse liv i magen om dagen også! Er så herlig.. Er så rart å tenke på at vi skal få en liten datter til, som er en helt annen enn frøkna vi allerede har. Men samtidig vil det jo være likheter.

Må si jeg gleder meg veldig til å få treffe henne!

Og nå er det bare litt over to uker til vi skal på 3D-UL også! Gleder meg som en unge :hoppe:

Lyst på noe jeg.. Popcorn hadde vært noe, men tror ikke vi har. Får gå å rote litt i skapene her :P

Ha en fin kveld om det skulle være noen innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...