Gå til innhold

Piercing i nese, har muligens kludret det til.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har truffet på rett del av forumet, men da jeg søkte på piercing var det på dette området de fleste lå, så da prøver jeg det.

I dag bestemte jeg meg for å skifte "smykke" i nesen. Det er syv uker siden jeg tok piercingen og jeg var ikke øm eller noe de siste tre ukene. Så da tenkte jeg at det ville gå greit å skifte(siden det flere plasser står at det greit kan gjøres etter seks uker.

Jeg var veldig nøye under hele prosessen med å holde ting sterile og skyllet også alt i sterilt saltvann underveis flere ganger. Da jeg hadde tatt ut piercingen oppdaget jeg ganske så fort at jeg ikke klarte å sette inn den nye. Den gamle ville heller ikke inn igjen. Etter noen løperunder rundt på badet i panikk sprang jeg inn på mammas syrom og hentet en butt synål(som er akkurat samme størrelse som stangen på piercingen, jeg sjekket) Denne fikk jeg inn i hullet og jeg fikk så lurt inn den gamle piercingen. Den var lettere å prøve med enn den nye, da den lange stangen gjorde den lettere å manøvrere.

Etter at jeg hadde pustet lettet ut for at jeg fikk den inn igjen så jeg at det var noe som ikke stemte. Buen på piercingen hadde tidligere ligget perfekt i skjul, men nå stikker jeg litt frem. Selv om jeg fikk nålen inn uten noen store problemer, mistenker jeg at den ikke kom ut på rett plass inne i nesen, det er den eneste forklaringen som gir noen mening.

Den forrige runden med panikk var nok, dermed er det ikke aktuelt å ta den ut og prøve treffe den rette utgangen igjen.

Jeg er selvfølgelig redd for at dette skal gjøre piercingen "skjev", om du skjønner, og at smykket på utsiden ikke vil ligge fint.

Bør jeg bare la den være i og se hva som skjer eller vil det utgjøre en for stor forskjell at utgangen ble forflyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte prøve en gang til å få den gjennom rett. Heldigvis, for nå er alt slik det skal være

• 7 år senere...
Skrevet

Jeg klarte med et uhell å få den ut fra nesen og det er bare sånn tre dager siden jeg tok den og nå får jeg den ikke inn igjen, jeg har bare gitt opp..

Skrevet
6 timer siden, NellieXoXo skrev:

Jeg klarte med et uhell å få den ut fra nesen og det er bare sånn tre dager siden jeg tok den og nå får jeg den ikke inn igjen, jeg har bare gitt opp..

La du merke til at denne tråden er 8 år gammel?

Anonymkode: 314d1...12a

Skrevet
16 timer siden, NellieXoXo skrev:

Hell i uhell. Nesepiercing er stygt, harry og lavstatus.

Anonymkode: 66e9a...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...