AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Hvilke ulykker blir man utsatt for, når man har brukket albuen? Er det at man detter oppå albuen, eller får noe tungt over seg etc? Klarer ikke helt se det for meg, hvordan folk klarer å brekke albuen, den virker jo så sterk.. Noen som har knekt den før?
Gjest Opus Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg brakk albuen da jeg fallt ut av 2.etasje som 4åring og landet "på" albuen. Knuste er vel bedre sagt, brakk det meste som er der.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Barnet mitt brakk albuen som 6-åring. Falt ned og datt antagelig oppå albuen. Så det går an.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 i filmen irreversible får man en hyggelig titt på hvordan brekke en albue....
Gjest cjj Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg datt ned fra en trampoline og tok meg imot med hånda. Det førte til at jeg brakk noe inne i albuen enkelt og greit..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå