AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Så nå er jeg overbevist om at noe er galt med meg!! Overnervøs.. og ja, jeg ringer legen min i morgen tidlig... Men er det noen som kan berolige meg?? Fikk beskjed om at det var noe med celleprøven min så må ta ny om 6 mnd... (forhøyet bakterienivå kalte hun det..) Dette skjedde på Tirsdag.. Følt meg ganske langt nede psykisk etter det.. er livredd for å få kreft... Hadde soppinfeksjon når celleprøven ble tatt så håper jo det er det som har gjort at prøven ble "uren"... men... :/ På fredag ettermiddag sa det plutselig bare PLOPP, så begynte jeg å blø.. Skjønte ingen ting for jeg skal ikke ha mensen før om en uke... Virket som det kun var den ploppen som kom ut- kom litt "rester" etter dette og i går kveld/i dag har det ikke kommet noe.. Går på Nuvaring og har aldri blødd en liten dråpe mellom periodene... Never ever... Gått på den i mange år.. skal den plutselig begynne å kødde med kroppen min nå??? Føler meg kvalm og uvel.. men det er nok fordi jeg er vettskremt av kroppen min nå.. Jaja.. gleder meg til klokken blir 0830 i morgen tidlig!!! Deilig å få det ut..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Mensen kan komme litt i forveien..Jeg har ofte tre uker mellom mens. Før fikk jeg mens i begynnelsen av måneden, og nå får jeg den i midten av måneden. Det er ikke unormalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå