Gå til innhold

musikk ned kirkegulvet

brudmai2010

Anbefalte innlegg

HEI :)

noen som kan gi meg noen forslag på hvilken sanger jeg kan ha når jeg går ned kirkegulvet? jeg har ikke lyst på noen av de vanlige brudemarsjene. klarer ikke helt å få riktig følelse når jeg hører på dem. men vet ikke hvilke andre som kan passe bra.

håper på å få hjelp av dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn en sang du liker! Ei venninne av meg giftet seg til Star Wars-musikk, selv skal jeg bruke Neverending Story. Det trenger ikke nødvendigvis være en brudemarsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen "tradisjonelle" brudemarsjer (for orgel) men som du kanskje ikke har hørt:

Widor: http://www.youtube.com/watch?v=rLqQ5_NBZ5Q

Birkarlåten (du finner mp3 på linken): http://the-halls.se/wedding/misc.htm

Toccata i d-moll av J.S. Bach:

Ellers så kan "All you need is love" som synges av kor være stilig!

takk for tipsa :) de brudemasjene blir altfor voldsomme for meg, men all you need is love er virkelig noe jeg skal tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn en sang du liker! Ei venninne av meg giftet seg til Star Wars-musikk, selv skal jeg bruke Neverending Story. Det trenger ikke nødvendigvis være en brudemarsj :)

jeg håper på å finne den som føles riktig ut uten å være en typisk brudemasj. sitter bare litt fast på hvilke sang det skulle vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sørg for å ha kontakt med organisten god tid i forveien! Vi fikk vite en knapp uke før at det var ikke den kirken sin faste organist som spilte den helgen, men en annen... Som ikke var i nærheten så flink. Så dermed forsvant alle musikkønskene våre i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...