AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 2 timer siden, Evans skrev: Vi har brukt Royal canin hele veien. Startet med valpefôret og gikk over på voksenfôr, men da prompa han så mye at jeg aldri har lukta lignende. Det var helt ekstremt. Vi hadde en lang tilvending også, men det var visst ikke noe for han. Vi bruker fortsatt Royal canin, men nå den typen som er spesielt for hans rase og nå er han fin i magen Vet du at Royal Canin bruker fjær som proteinkilde? Anonymkode: 47f4e...2ed
Gjest Evans Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du at Royal Canin bruker fjær som proteinkilde? Anonymkode: 47f4e...2ed Nei, det visste jeg ikke. Hvor mye protein er det egentlig i fjær? Det må være brusken i fjæra da?
Torelli Skrevet 30. juni 2016 #23 Skrevet 30. juni 2016 Forer min gamle Flat-coated retriever på Provit frossen kjøtt og grønnsaker, med olje og mineraler. Dette er kjempebra for han og hans litt skrantende hofte. brukte Hill's j/d før men har heldigvis lært mer og kuttet ut dette karbo-skvipet. merker stor forskjell på mykhet i hofter og han klør mye mindre i pelsen.
Gjest Lofilteret Skrevet 30. juni 2016 #24 Skrevet 30. juni 2016 Har prøvd Vom og hundemat men det luktet jo helt for j..lig!! Hunden min likte det heller ikke. Er det andre som har hatt samme problem? Vil jo gjerne gi hunden det som er best.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 20 timer siden, Evans skrev: Nei, det visste jeg ikke. Hvor mye protein er det egentlig i fjær? Det må være brusken i fjæra da? Vet ikke...syns det høres rart ut at det skal kunne brukes som mat iallefall. http://www.petfoodindustry.com/articles/3687-royal-canin-develops-new-dog-food-formula-using-feathermeal-as-protein Anonymkode: 47f4e...2ed
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #26 Skrevet 1. juli 2016 Jeg forer delvis etter denne oppskriften. Bruker menneskemat og rått kjøtt, innmat og bein. http://www.dyrealternativen.com/42518673 Anonymkode: 47f4e...2ed
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #27 Skrevet 3. juli 2016 Den 1.7.2016 at 17.35, AnonymBruker skrev: Vet ikke...syns det høres rart ut at det skal kunne brukes som mat iallefall. http://www.petfoodindustry.com/articles/3687-royal-canin-develops-new-dog-food-formula-using-feathermeal-as-protein Anonymkode: 47f4e...2ed Det står jo at det er i en allergivennlig variant og det står heller ikke hvilken. RC er klart ikke det beste på markedet men det er hovedsakelig et godt for med gode proteinkilder. Snakk om å gjøre en fjær om til ti høns Anonymkode: 0a167...fde
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #28 Skrevet 3. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo at det er i en allergivennlig variant og det står heller ikke hvilken. RC er klart ikke det beste på markedet men det er hovedsakelig et godt for med gode proteinkilder. Snakk om å gjøre en fjær om til ti høns Anonymkode: 0a167...fde Ja det står at det er i allergiforet deres, men det høres ikke ut som om de har tenkt å begrense det til det. ""Feathers are broken down to an amino acid level and don't have much of a taste. Then we add palatizers for taste. In this case, we have to be very careful not to provoke an allergic reaction. That's why it took so long to develop this particular food. We're looking for lots of different sources of protein for our foods: hydrolyzed soy; we are currently researching worm meal as a potential protein source for some of our foods in China. I tried some kibble made with worm meal once - it tasted very good. So our approach goes way beyond feathers," he says." Soyaen er sannsynligvis genmanipulet, som det meste av soya som ikke er økologisk er, og fjærene kommer sannsynligvis fra store fabrikk-besetninger av høns med høy dødelighet, og hva "worm meal" er har jeg ikke lyst å vite engang. Anonymkode: 47f4e...2ed
Gjest Wilma89 Skrevet 5. juli 2016 #29 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Jeg forer min Rottweilertispe på 1/3 royal canin, 1/3 vom og hundemat (Taste med storfe) og 1/3 blanding av kyllinghjerter, kyllinglever, ris og grønnsaker. Tilsetter i tillegg omega 3 (til hund) og ølgjær (uten druesukker). Får mye skryt for blank og fin pels😊. Kjøper kyllinghjerter og kyllinglever billig på typ innvandrerbutikker. Pleier å koke det i gurkemeie ettersom hun ikke vil ha det rått. Gurkemeie skal visst være bra for veldig mye😊 Endret 5. juli 2016 av Wilma89
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #30 Skrevet 5. juli 2016 Forte min forrige på Vom og Hundemat. Men nå når jeg får valp så blir det nok Orijen eller Acana. Mer praktisk ettersom planen er å gi mye mat gjennom trening. Anonymkode: 690c2...05b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå