Gå til innhold

Mac-kniver

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Denne passer kanskje ikke på mat og drikke, men det er jo det de skal brukes til... En eller annen kan sikkert flytte den en plass hvor den hører mer hjemme uansett, jeg syntes ikke det var noe annet som passa. Forbrukrer og økonomi kanskje? Men jeg føler at folk på matforumet kanskje har mer de skulle sagt?

Noen forslag til forhandlere her i landet som har mac-kniver? Gjerne med lenke til nettbutikk hvor man kan se utvalget... Og hvordan er reglene for å kjøpe sånt fra utlandet, om jeg skulle finne noe som appelerer mer der?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne passer kanskje ikke på mat og drikke, men det er jo det de skal brukes til... En eller annen kan sikkert flytte den en plass hvor den hører mer hjemme uansett, jeg syntes ikke det var noe annet som passa. Forbrukrer og økonomi kanskje? Men jeg føler at folk på matforumet kanskje har mer de skulle sagt?

Noen forslag til forhandlere her i landet som har mac-kniver? Gjerne med lenke til nettbutikk hvor man kan se utvalget... Og hvordan er reglene for å kjøpe sånt fra utlandet, om jeg skulle finne noe som appelerer mer der?

På forhånd takk :)

Kitch'n

Det er toll + 25% mva i tillegg dersom du handler fra utlandet.

Hvis du mot formodning skulle finne en som koster under 200kr så er den falsk. Kjøp heller kniven i Norge, så har du garantien også.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg tenkte mest med tanke på utvalg, ikke pris :) Når jeg en gang skal ha gode kniver, er jeg jo klar for å betale for gode kniver :) Men takk for linken!

Skrevet

Mac har verdens beste kniver spør du meg. Har et godt utvalg på kjøkkenet nå :) Mine er kjøpt på Kitch'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...